Åka-tråden!

Alfiee

N'joy life
Gick med
3 Jun 2009
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki ZR-7S -00
Grejen är att jag har startat en webshop men är inte riktigt klar med hemsidan ännu så jag tänkte att ni grabbar skulle få chansen att börja handla billigt redan nu. Och det är lite olika var sakerna kommer ifrån, men märkena är oftast de mest kända. Kan ev fixa kina prylar om någon skulle vilja ha det men inte orkar hålla på med det själv.
:)

Ev skickar jag iväg första ordern på fredag så de som vill ha något får gärna höra av sig innan det.

Tja, är intresserad av KN filter till kawa ZR7-S :)
 

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Ort
Öst
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03

Tobberäzer

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2011
Ort
linköping
Hoj
Gsxr 1000-03 Kx 250-03 kxf 450-10
Men vad är det för väder!:huvet. Körde en sväng i går kväll på ca en timme, kommer hem och klockspelet är som två snökristaller. Går och lägger mig och tänker att i morgon är det säkert 15 plus och säkert någon av grabbarna som är sugen på en sväng. Men nej då är det bara 1 plus. Vad är det frågan om....
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Men vad är det för väder!:huvet. Körde en sväng i går kväll på ca en timme, kommer hem och klockspelet är som två snökristaller. Går och lägger mig och tänker att i morgon är det säkert 15 plus och säkert någon av grabbarna som är sugen på en sväng. Men nej då är det bara 1 plus. Vad är det frågan om....

Första april väder....
 

Li_G

Live On The Edge
Gick med
22 Mar 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 -07, Yamaha R1 -01, Suzuki Rgv 250 -91
Men vad är det för väder!:huvet. Körde en sväng i går kväll på ca en timme.

Såg dig allt vid Kåparpsrondellen (stavning?) kom i bilen och blinka och vifta, men du var helt upptagen med att se cool ut med en arm på styret :tungan
 

Cbr600Ny

Ny medlem
Gick med
18 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
Honda
Åkte en runda på stan ... Men efter 20 min åkning kände jag inget i halsen var bedövad som faaaann . Kallt som in i helvete ,,:3freak
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
Jag vet ifan om
Bilden funkade men jag har 30 grader varmt & sitter & tittar påsköt möjligt fint ;) bilarnas catwalk :yoparty

Glöm inte att kolla förbi huset där Scarface slaktade ett gäng smugglare...
Ligger ett jonny rocker i botten tror jag... i höjd med 7:th street längst ner mot stranden.
Huset han dog ser du från vägen om ni åker in till miami C.
 

Hedi

Living to ride, riding to live baby
Gick med
19 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1
Jag är inte omöjlig.. vi håller koll på vädret...

fyfan ändrade planer för mig möjligen lite senare än kl 12.ca efter kl 14 borde jag va i skinnstället. fan korv med mos smaaakaaar som en gamla rost, jag vill ha bebab med ris:näsblod
 

cmxi

Medlem
Gick med
3 May 2011
Ort
Linköping
Hoj
CRF250R
fyfan ändrade planer för mig möjligen lite senare än kl 12.ca efter kl 14 borde jag va i skinnstället. fan korv med mos smaaakaaar som en gamla rost, jag vill ha bebab med ris:näsblod

Vi hörs vid lunch i morrn, får vi se vad väder och tid kan ge!

SP!!!!!
 

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Ort
Öst
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
:gråta min hoj är fortfarande inte klar! O så har vi fint väder idag! SCOOTER POWER ifall ni kommer ut o åka idag
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top