P3

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Lyssnade lite på P3 här på morgonen.

Är det fler än jag som reflekterat över hur vänster programledarna är? Är de inte vänster så är de flator, veganer eller något annat annorlunda. Dessutom talar alla med konstiga dialekter numera. Såhär har det varit under lång tid nu.

Ska det va såhär :confused:
 

Merovingian

Guest
Hur vill du att det ska vara?

Moderater som på måttlig stockholmska skanderar recept för Biff Rydberg och häcklar bögar?
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
I media är det så, det är folk som vill synas och höras, RixFM är till 95% homos och Gert Fylking, jag har mailat och krävt att dom skulle kvotera antalet homos till att representera siffrorna i landet, men jag fick inte ens ett surt svar.

Och det är inte det faktum att dom är homos som stör mig, det skiter jag fullständigt i, det är deras mjäkiga programledarstil som homos jag retar mig på.
Roger i Morronzoo var hela landets favoritradiopratare medans han satt i garderoben, men när han kom ut och blev schlagerfjolla, skaffade katter som heter cocco och chanelle och började prata om parmiddagar med andra bögpar då rasade populariteten.

Folk vill ha radiopratare dom kan identifiera sig med, 85-90% av alla män i sverige är inte homos och föder upp katter för att dom inte kan få barn, alltså identifierar vi oss inte med Roger.
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Skånepågarna måste ju ha jobb! In med packet i P3-studion bara.

Byt till P2 istället.
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Pendlar 2,5 mil till jobbet. Har övergett P3 till förmån för P1 i bilen på morgonen eftersom jag tröttnat på deras innehållslösa tjatter. Kulturnytt följt av väder med sjörapporten, det är grejer det. Jag tror jag plockar ungefär tusen vuxenpoäng varje morgon.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Och Morgonpasset går ju inte att lyssna på numera när de har hittat nån förbannad jubelidiot som sidekick till Martina. Killen går ju an men den där andra, vart har de grävt upp henne?
Och sen undrar folk varför man inte betalar radio/tv-licens...
 

Miks

Medlem
Gick med
25 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
X-11
Jag säger bara "Din gata i P3":zpy :pangihuve INTE min gata!! Jag blir tokig när jag hör Saman och Synttia bräka på malmöiska. Det är inte malmöiskan som stör mej mest utan blattetugget dom kör med.
 

Sundog

Medlem
Gick med
1 Nov 2004
Ort
Estland
Hoj
RC24
P3 har blivit nästan olidlig. Äckliga Henrik Torehammar, Din Gata (dä äer jag som är Esan), tragiska Cirkus Kiev... Man får utföra långa panterhopp flera gånger om dagen för att snabbt byta kanal. Det är i princip bara Christer och Mammas Nya Kille kvar att lyssna på. P3 Planet också.
 

staten99

Inga åsikter längre
Gick med
4 Feb 2008
Ort
Nytt försök
Hoj
två hjul
Ännu ett skäl att åka båge till jobbet ingen RADIO
Bara en massa korkade ouppmärksamma bilister fjärmade från verkligheten

Eller det kanske därför dom kör så illa .... som sitter och blir upprörda
över alla korkade intelligensbefriade floskler dom vräker ur sig i etern

eller kanske sympatiserar med svadan och tappar uppmärksamheten


mmm förbjud radio i trafiksäkerhetens namn
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Ännu ett skäl att åka båge till jobbet ingen RADIO
Bara en massa korkade ouppmärksamma bilister fjärmade från verkligheten

Eller det kanske därför dom kör så illa .... som sitter och blir upprörda
över alla korkade intelligensbefriade floskler dom vräker ur sig i etern

eller kanske sympatiserar med svadan och tappar uppmärksamheten


mmm förbjud radio i trafiksäkerhetens namn
Jag gillar den nya trenden där idiotiska bilister proppar in ipod-lurarna, istället för radiolyssnande. En atombomb skulle kunna gå av utan att de reagerar.:brinnerup
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Självklart har jag reflekterat över det, å andra sidan har jag reflekterat over att P3 är som ett jävla Lunarstorm fast i etern – både vad gäller program, musik, ålder och intellekt på programledare mm. Så frågan är varför någon över huvud taget äldre än 16 år lyssnar på P3?

P1 är som sagt överlägset, det största irritationsmomentet är autisterna som läser väder 06:57. :3freak
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Självklart har jag reflekterat över det, å andra sidan har jag reflekterat over att P3 är som ett jävla Lunarstorm fast i etern – både vad gäller program, musik, ålder och intellekt på programledare mm. Så frågan är varför någon över huvud taget äldre än 16 år lyssnar på P3?

P1 är som sagt överlägset, det största irritationsmomentet är autisterna som läser väder 06:57. :3freak

Vad gör du uppe 06.57? Mjölkar korna?
 

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Tror att P3 medvetet valt en inriktning mot yngre lyssnare tyvärr. "Din gata" riktar sig nog mot högstadieåldern.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top