Spamtråd ver: 1.0

Gothmog

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Bandit 1200S 2004
Härligt med lite respons från en jävligt snygg tjej. Synd att du inte är singel ;) Jag ville mest bara skriva att jag är utan mobil i afton om nu hobbe undrar..... Jag söp tyvärr bort den i går... Man är fan handiappad utan mobil.... :(
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Dagarna bara springer iväg! När det är dax att åka hem från jobbet så känns det som om bara halva dagen har gått så att man smiter. Idag var jag iaf här lite tidigare och på fredag blir det nog jobba i stället för att ta en klämdag och nästa vecka blir det långa härliga arbetsdagar från tidig morgon till kvällen! Sen kommer belöningen, SRF :yoparty :Rockbanan :fyllisar :)

Höll på att glömma; I söndags var vi ute en sväng och körde Håverudsvägen, de va grejer det! :kär
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Dagarna bara springer iväg! När det är dax att åka hem från jobbet så känns det som om bara halva dagen har gått så att man smiter. Idag var jag iaf här lite tidigare och på fredag blir det nog jobba i stället för att ta en klämdag och nästa vecka blir det långa härliga arbetsdagar från tidig morgon till kvällen! Sen kommer belöningen, SRF :yoparty :Rockbanan :fyllisar :)

Höll på att glömma; I söndags var vi ute en sväng och körde Håverudsvägen, de va grejer det! :kär
var Håverudsvägen grusfri nu??

SRF = Sweden rock??
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Jag körde med mitt nya framdäck (Pilot Road 2 CT) för första gången i söndags och ett par styrändsdämpare, vilken skillnad det var... Oj oj oj. Kändes som om man hade en helt ny hoj ju :)

25 mil totalt och över Tisslaskogen 2 ggr :yoparty Vilken underbar väg. Känns ju så jävla gött att blåsa på uppför en 21% lutad backe som svänger vänster :kär

Någon som har några mer bra tips på härliga vägar omkring trestad.
 

lisas man

Ny medlem
Gick med
25 May 2008
Ort
stillingsön
Hoj
03 suzuki gsxr 1000
Jag körde med mitt nya framdäck (Pilot Road 2 CT) för första gången i söndags och ett par styrändsdämpare, vilken skillnad det var... Oj oj oj. Kändes som om man hade en helt ny hoj ju :)

25 mil totalt och över Tisslaskogen 2 ggr :yoparty Vilken underbar väg. Känns ju så jävla gött att blåsa på uppför en 21% lutad backe som svänger vänster :kär

Någon som har några mer bra tips på härliga vägar omkring trestad.
hela orust e fullt me sköna vägar:tummenupp. jag kan visa er:D
 

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trollhättan
Hoj
M1100S
Jag körde med mitt nya framdäck (Pilot Road 2 CT) för första gången i söndags och ett par styrändsdämpare, vilken skillnad det var... Oj oj oj. Kändes som om man hade en helt ny hoj ju :)

25 mil totalt och över Tisslaskogen 2 ggr :yoparty Vilken underbar väg. Känns ju så jävla gött att blåsa på uppför en 21% lutad backe som svänger vänster :kär

Någon som har några mer bra tips på härliga vägar omkring trestad.

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?var=%e5smule
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Jag körde med mitt nya framdäck (Pilot Road 2 CT) för första gången i söndags och ett par styrändsdämpare, vilken skillnad det var... Oj oj oj. Kändes som om man hade en helt ny hoj ju :)

25 mil totalt och över Tisslaskogen 2 ggr :yoparty Vilken underbar väg. Känns ju så jävla gött att blåsa på uppför en 21% lutad backe som svänger vänster :kär

Någon som har några mer bra tips på härliga vägar omkring trestad.

Gôtt, jodå några vägar har jag ju rullat på, när ska vi ut???

hela orust e fullt me sköna vägar:tummenupp. jag kan visa er:D
absolut :tummenupp
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
vart ligger tisslaskogen...???:confused:

Vid ån Tisslan, Håverud, Brudfjället :)

Fredag och sista arbetsdagen den här veckan :banana
Gjorde inte ont någonstans att vara ledig så där mitt i veckan. (om man inte räknar med baksmällan jag hade igår :rolleyes:)
Det regnar ju idag ändå :)

Undra vad man ska käka till lunch...
 
Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ha ha... det blev fläskfilé med pepparsås och potatisgratäng på Tildas :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top