Spamtråd ver: 1.0

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Ja då fick man på ett nytt framdäck igår. :) Det blev ett Michelin Pilot Road 2CT!
Det vart lite dramatiskt innan allt var klart. :gnissla
Men som tur är så lär man sej alltid något.
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ja då fick man på ett nytt framdäck igår. :) Det blev ett Michelin Pilot Road 2CT!
Det vart lite dramatiskt innan allt var klart. :gnissla
Men som tur är så lär man sej alltid något.

Sammanfattningsvis så tyckte jag att det gick hur bra som helst :banana Var ju inte nåt som gick sönder :)
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Sammanfattningsvis så tyckte jag att det gick hur bra som helst :banana Var ju inte nåt som gick sönder :)

Visserligen, men det kunde gått åt helvete :näsblod

Vad var det som blev dramatiskt?

Framgaffeln åkte av depåstödet.... :gnissla som tur var hade jag inte lossat bromsoken, vilka höll upp hojen emot däcket... Hade inte varit kul om gafflarna åkte ner i cementen :3freak
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Visserligen, men det kunde gått åt helvete :näsblod



Framgaffeln åkte av depåstödet.... :gnissla som tur var hade jag inte lossat bromsoken, vilka höll upp hojen emot däcket... Hade inte varit kul om gafflarna åkte ner i cementen :3freak

Eller om den hade ramlat på pärlan bredvid :) Hojen alltså :rolleyes:
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
Eller om den hade ramlat på pärlan bredvid :) Hojen alltså :rolleyes:

Jo det var ju inte långt ifrån, men din extremt starka & snabba kille, flög ju upp som en antilop och brottade upp Duccen i brygga. :hihi
Skämt o sido, det hade inte varit kul alls om den hade vält. :gnissla
 

JayBay

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER-6N -09 Diablo Metallic
hehe, det låter som en helt vanlig dag i garaget, händelserikt med andra ord *S*

Jag har då aldrig haft en så hög puls som jag hade då min hoj höll på att välta över Jessans, detta var på morgonen innan jobbet oxå, så man vaknade ju till ordentligt :hihi
 

Kneedrag

Guest
Jag har då aldrig haft en så hög puls som jag hade då min hoj höll på att välta över Jessans, detta var på morgonen innan jobbet oxå, så man vaknade ju till ordentligt :hihi


Vad är det för grejer ni sysslar med i garaget då som kan få hojar att välta :3freak :D :) ehh förresten vill inte veta....tror jag





Lyssnar på just nu lite aucoustic gitarr låt nice.
Milow - Ayo Technology
 
Last edited:

Gothmog

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Bandit 1200S 2004
Är på en liten "minisemester" för mig själv denna vecka och hälsar på lite gamla polare och släkt. Igår drog jag Vättern runt i sedvanligt tempo, dvs rätt fort... Kul som fan och rätt vackert runt den lilla pölen här och där, men lite trist att vara själv. Var gött mör efter fyra timmar inklusive en timmes fika på 30 mil... Snittade exakt 100, men jag är ju lite feg... Ni hårda grabbar och tjejer tar det nog på 2 timmar? ;)

Vättern är dock en jävla kylklamp, kunde varit lite mer än 11 grader...
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Fredag :banana

Är på en liten "minisemester" för mig själv denna vecka och hälsar på lite gamla polare och släkt. Igår drog jag Vättern runt i sedvanligt tempo, dvs rätt fort... Kul som fan och rätt vackert runt den lilla pölen här och där, men lite trist att vara själv. Var gött mör efter fyra timmar inklusive en timmes fika på 30 mil... Snittade exakt 100, men jag är ju lite feg... Ni hårda grabbar och tjejer tar det nog på 2 timmar? ;)

Vättern är dock en jävla kylklamp, kunde varit lite mer än 11 grader...

Låter inte helt fel! Jag hoppas på att det kan bli fint väder nästa vecka när man är ledig lite längre. Känns som om det var en evighet sen jag var ute och körde en ordentlig sväng.
Det blev inget vårdopp i kylklampen då eller? :D

Bilen menar du väl :hihi

:sissy
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top