inne på min andra vecka semester.
Har varit duktig. Fått tapeserat lägenheten, slängt ut gamla möbler och in med nya (älskar IKEA)
FIVER Bandagar på Anderstorp!
För mer info www.fiver.se
"If you mess with me, you mess with GixxerLady as well!" ;)
"GixxerGirls rules!"
Senast redigerat av Jessan den 2009-07-08 klockan 08:49. Anledning: Dubbelt inlägg
'Never frown, even when you're sad,
because you never know when someone is falling in love with your smile'
"GixxerGirls rules!"
Lite MC-relaterat i spamtråden...
http://www.piaggiogroup.com/investor...pproved_en.htm
"As for motorcycles, the Group intends to work on the growth of different brand names, also through the development of sport bikes with mid-sized engines."
Aprilia är väl Piaggios sporthojsmärke. Får vi se en 600cc V4 om några år eller är det så jävla coolt att det aldrig skulle kunna hända?![]()
jag ska besikta gixxern om 2timmar och just nu ösregnar det.... :ochvarfanvarregnställetnuigen(
Ingen som är sugen på min cbr 900 turbo? -finnes på blocket!
Doesn't loud pipes save lives?
...spb don't think so
:3dbövergränsen(
Ingen som är sugen på min cbr 900 turbo? -finnes på blocket!
Va ligger DB gränsen på?![]()
Slå mej i huvudet, det är där jag är dum...
idag blir det tacopaj till middag hemlagad förstås.
Recept Tacopaj
1,5 dl vetemjöl
0,5 dl grahamsmjöl
100 gram smör
2 msk vatten
2 st rödlök
400 gram nötfärs
2 msk jalapeno, hackad
3 st tomater
150 gram ost
1.Pajdeg: sätt ugnen på 225 grader. Blanda mjöl och smör till en gryning massa. tillsätt vatten och arbeta snabbt ihop degen. Låt vila kallt en stund.
Tryck ut degen i en smord pajform. Förgrädda ca 10 min.
2. Fyllning: Hacka löken och fräs den i smör. Bryn köttfärsen ,tillsätt tomaterna och de hackade jalapenos. Låt sjuda ca 30 min tills vätskan kokat in.
3.Lägg köttfärsfyllningen i pajskalet och riv över osten.
4. Grädda pajen 10-15 min eller tills osten smält och fått fin färg.
5. servera med guacamole och en sallad.
Guacamole. Skala och mosa två advokados. Blanda i 1 msk hackad jalapenos, två vitlöksklyftor, 1 msk olivolja, 1 dl yogurt samt
smaka av med citronsaft, peppar och salt
"GixxerGirls rules!"
Bra videos
http://www.onthethrottle.com/content/category/5/24/40/
min favoritvideo hur man fixar inställningarna (setting sag) på hojen
http://www.onthethrottle.com/content/view/73/40/
"GixxerGirls rules!"
Några här som skall ut på Fallens?![]()
Så när ni ligger där i rännstenen, med en halv flaska explorer i ena handen, en limtub i den andra, amputerat högerben och bredvid er står en kundvagn full av gamla metro. Då ska ni tänka tanken "Jag är iallafall inte Lastbilschaufför."
Senast redigerat av GixxerTina den 2009-07-15 klockan 11:20. Anledning: Dubbelt inlägg
"GixxerGirls rules!"
Så när ni ligger där i rännstenen, med en halv flaska explorer i ena handen, en limtub i den andra, amputerat högerben och bredvid er står en kundvagn full av gamla metro. Då ska ni tänka tanken "Jag är iallafall inte Lastbilschaufför."
Senast redigerat av GixxerTina den 2009-07-16 klockan 21:19.
"GixxerGirls rules!"
Brukar även dutta på fotbromsen för att varna bakomvarande att växling pågårdn-L
Regnet bara öser ner ,men på månd blir de Gelleråsen till ons å då blir de några varv runt bananå ser ni något svicha förbi så e de bara ja
Lägger upp en liten bild så ni får se hojen när han står stilla för annars ser ni bara mitt![]()
Senast redigerat av Arons Mc den 2009-07-18 klockan 15:42.
Happ, första 3 milen papper tillverkade idag, borde hamna runt 25 mil totalt idag. Låter ungefär som en vettig hojtur
Det är blött ute, dock har det slutat regna men man kan ju inte hoppas på att det hinner torka upp innan jag ska hem, men hoppas kan man ju![]()
En bekymmerslös katt låg i sola,
å kurra å morra å gnola.
Han hade nog kul,
åt nåt på två hjul.
Han drömde om Randy Mamola.
|
Kan du tänka dig gå på en RR-tävling i Sverige? | |
|
|
|
|