Söker garage i Linköping

uniball86

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Harley Davidson Dyna Super Glide Custom
Åhyddan MC

Vi på Åhyddan MC håller på att byta lokal, i vår nya lokal i Linköping mellan Max Hamburgare & Bilprovningen kommer det finnas möjlighet till vinterförvaring i uppvärmd lokal för den som är intresserad.

Priset kommer bli max 300 kr / månad.

Vid intresse skicka ett PM, eller ring Ordförande Lars Löfkvist på tele: 0703 48 41 36


Mvh

Emil Löfkvist, Åhyddan MC
 

Notosai

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Ort
Linköping
Hoj
Aprilia Tuono 1000 R Peak Grey -06
Även jag letar plats att ha hojen på i Lkpg. Mest intresserad av att kunna låsa in den nånstans, helst i närheten av Ryd/Valla (bor bredvid Universitetet), mekplats o dyl är inte så viktigt. Även andra platser kan vara av intresse.

Altså inte bara vinterförvaring, utan en plats året om så man slipper att nån tomte bestämmer sig för att "leka" med den...
 

Decket

Guest
Kör vidare på samma tråd då.
Jag letar också plats till min hoj, jag bor i T1 så gärna så nära som möjligt vore grymt. Någon som har kolla på var man kan tänkas börja leta?

Jag bor också på T1 och letar efter garageplats! Jag tänkte ta ner min VFR 750 från Stockholm och ha den här mellan april - augusti. Tänkte du ha den över vintern också?
 

JonteB

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Linköping
Hoj
Ingen....Föredettingar: Aprilia RSV Mille R -02, Yamaha YZF750R -94
wohoo! den här tråden hade jag helt missat!

Jag bor också(!) i Valla och letar hojplats under sommarhalvåret i närhet till vallaplan/miniCOOP/statoil då min nuvarande hoj fick lida ute under ett kapell under förra sommaren. Jag kommer uppgradera mig till i vår skulle det kännas skönt om den kommande pärlan fick stå lite mer skyddat.

Hör av er om ni hittar nått :)
 

kenjo

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2011
Ort
Linköping
Hoj
Honda VFR 800, 1999, gixxer 750 -96
Förvaringsplats, gärna nära Gottfridsberg!

Jag är i behov av en plats att förvara en hoj på. Inga större krav ställs, skulle kunna vara utomhus om det är så. Jag har redan en hoj på gården och min hyresvärd är inte så glad vid det å än mindre två hojar, så därför behöver jag en annan plats i sommar.

Finns garage så är jag intresserad av helårsförvaring.

/Kenny
 

uniball86

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Harley Davidson Dyna Super Glide Custom
Jag är i behov av en plats att förvara en hoj på. Inga större krav ställs, skulle kunna vara utomhus om det är så. Jag har redan en hoj på gården och min hyresvärd är inte så glad vid det å än mindre två hojar, så därför behöver jag en annan plats i sommar.

Finns garage så är jag intresserad av helårsförvaring.

/Kenny

Vi borde kunna lösa det på Åhyddan MC. Hör av dig om du är intresserad.
Fågelögatan 7, Linköping.

Mvh
Emil Löfkvist
0739 092929
 

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Linköping
Hoj
CB1000R
Tja på er!
Jag söker efter garage/förvaring till min hoj så centralt som möjligt i Linköping så det inte blir ett projekt när man ska ut och köra. Är det någon som har nåt eller vet någon annan som har så är det uppskattat om ni hör av er. Inga mekmöjligheter behövs bara motorcykeln får tak över huvudet och står säkert. Dela är inga problem.

Henke
 

cv9040

Ducati
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -17
Halloj!
Vad är centralt? Bor lite S om centrum. En plats blir ev ledig i mitten av april.
 

KLobble

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki GSXR 750 -07
Ska säga upp min garageplats och undrar om nån är intresserad av att ta över redan från april? Är en stor lokal (med larmcentral) i Tannefors (nära friskis&svettis) med diverse hojar och nån bil i. Kostar ca 570 kr/mån (kan eventuellt gå ner).

Finns ca 3 platser lediga nu...
Kontakta Christer Svensson vid intresse; 0708 611579

/Kristoffer
 
Last edited:

KarlHelmer

Medlem
Gick med
6 Dec 2007
Ort
Linköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Plats i varmgarage i Linköping

Jag har fått tag i ett garage i Gottfridsberg på 34 kvm. 3,4m brett och 10 m långt...dock bara 1,8 m i takhöjd men det borde inte va något problem.

I hyran ingår värme året runt och el så länge man inte använder element och annat som med väldigt hög effekt. Det ska finnas arbetsbänk där man kan ha verktyg samt skåp för att ha t ex mc-utrustningen i.

Jag skulle kunna tänka mig att dela det här med 2 andra kanske 3...beror lite hur smidigt det blir att få ut hojarna.

Hyran ligger på 1200 i månaden för garaget så 400 var om vi bli 3 med mig.

Jag har inte varit och kollat på garaget än då jag jobbar lite knepiga tider den här veckan. Men tänkte göra det på fredag. Hyresvärden håller det åt mig till måndag.

Är ni intresserade så skicka ett pm eller maila på k.fredrik(a)live.se
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Garageplats för MC

Bra garageplats för mc i varmgarage uthyres, kopplat till larmcentral, stora portar så man kör in till sin plats i större lokal, mycket utrustning och mek/servicemöjligheter, luft-avgassug-3-fas-smörjgrop-motorlyft-telfer-fikarum/lunchrum-dusch-tvättmaskin m.m., går bra att köra in bil också för service, kärnan utgöres av veteranmotorcyklar men nyare och av alla nationaliteter är i majoritet.

Christer Svensson, 0708-611579, 013-121095
 

HyyLand

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2010
Ort
Linköping
Hoj
DR600 -88, KTM EXC-F 250
Lyfter denna gamla tråd igen.

Jag är också på jakt efter garageplats. Jag har två hojar + ett verktygsskåp som jag vill förvara inlåst. Vill ha ett garage nära bostaden (Gottfridsberg).

Har även en kompis som kan tänka sig vara med och dela.

Neutral: Var i Linköping finns det du pratar om?
 

Targ

Hojbiten
Gick med
8 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600 1999, Daytona 675 - 2008
Jag letar också efter en plats där jag har ställa upp två MC, några flyttlådor och kanske ett skrivbord och en bokhylla. Är det någon som har koll på vart jag kan hitta det i Linköpingsområdet?

Jag ska flytta till Linköping :banana
 

kimma_lkpg

Ny medlem
Gick med
12 Oct 2011
Ort
linköping
Hoj
r6 -07
Hej.
Jag söker garageplatts i Hejdegården över sommaren.. Hellst delad för att få ner kostnader så mycket som möjligt.
Kan även tänka mig i närområden =)
 

carling lkpg

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2011
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki zxr750 GasGas 300
Hej! Jag har två lediga mc platser. Garaget ligger i Gottfridsberg, inga mek eller tvättmöjligheter. PMa vid intresse.
/Stefan
 

dankor

Ny medlem
Gick med
11 Oct 2011
Ort
linköping
Hoj
bt1100
Någon som har?

Hej! Jag har två lediga mc platser. Garaget ligger i Gottfridsberg, inga mek eller tvättmöjligheter. PMa vid intresse.
/Stefan

Har du någon av platserna kvar? Är grymt intresserad!



Om inte så är jag intresserad av garage i linköping till min MC. Framför allt till i höst, men gärna omgående.
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Garageplats för MC

Bra garageplats för mc i varmgarage uthyres, kopplat till larmcentral, stora portar så man kör in till sin plats i större lokal, mycket utrustning och mek/servicemöjligheter, luft-avgassug-3-fas-smörjgrop-motorlyft-telfer-fikarum/lunchrum-dusch-tvättmaskin m.m., går bra att köra in bil också för service, kärnan utgöres av veteranmotorcyklar men nyare och av alla nationaliteter är i majoritet.

Christer Svensson, 0708-611579, 013-121095



OBS, pm:a inte mig, det är inte jag som är Christer Svensson.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top