Motard

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Jag skall nu med sorg göra mig av med Rettan :supermongopanikgråtsmilgubbjävel.
Har insett att jag är för rädd om mitt jobb och mina körkort så får gå över te motard, rettan säljes billigt till ett bra hem med mycket kärlek eller bytes gärrna mot en motard. (hur motarden ser ut spelar ingen roll funktion före skönhet).
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
du tappar lika lätt körkortet i 200+ blås som 50+ på bakhjulet med motarden. känns fan mer olagligt att åka offroad/motard :huvet
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
känns som de e större changs att karav sig undan det med böter å skulle de ryka borde de bli kortare tid
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
200 med R1an på 90 väg eller på bakhjulet i 70 på 50 väg med motarden hmm.

Som oezo sa man känner sig mer olaglig på en motard!
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
och hur många pussar och stripp danser får jag för mitt slipon som du sågade sönder och ska sälja med r1:an :mad:
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Om det är körkortet du är orolig för så sitter jag nog hellre på en sporthoj en en Motard när haffa snusar en i rumpan:D :tummenupp :fyllisar
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
VAFAN C@rro!!! Tänk om Fabbe hade hört dig nu :3freak: Tänk om tänk rätt!

När fan kommer du till Götet så vi kan dansa och ha oss igen! I´m back you know ;)
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
nejmen shit nu får ni styra upp er!!! fan nu blir jag alldeles villrådig, har fått ett erbjudande om en Ktm 640 i superskick hade väl funderat på en 525 men de e ju alltid bra att kunna skjutsa och inte skaka sönder om man skall ta sig en längre sträcka...... hmm funderar

Lungn min blomma sommarn är här snart ta du och följ med tanterna i ap bussen te lelle så blir de dansa av :p
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
nejmen shit nu får ni styra upp er!!! fan nu blir jag alldeles villrådig, har fått ett erbjudande om en Ktm 640 i superskick hade väl funderat på en 525 men de e ju alltid bra att kunna skjutsa och inte skaka sönder om man skall ta sig en längre sträcka...... hmm funderar

Lungn min blomma sommarn är här snart ta du och följ med tanterna i ap bussen te lelle så blir de dansa av :p

640:in skakar mer än 525:an..
men 640:in är trevligare å åka längre på ändå!


/F
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
nejmen shit nu får ni styra upp er!!! fan nu blir jag alldeles villrådig, har fått ett erbjudande om en Ktm 640 i superskick hade väl funderat på en 525 men de e ju alltid bra att kunna skjutsa och inte skaka sönder om man skall ta sig en längre sträcka...... hmm funderar

Lungn min blomma sommarn är här snart ta du och följ med tanterna i ap bussen te lelle så blir de dansa av :p
Ja i år ska jag fan med! Jävlar annars! Då får ni kidnappa mig om jag säger nej:hihi

640:in skakar mer än 525:an..
men 640:in är trevligare å åka längre på ändå!


/F
Hon har nog inget emot skakningar ;)


Btw: Singel? :brynad:
 
Last edited:

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
som föregående sa. du sitter säkrare på en r1a. känner du att de går för fort så på me ännu mindre framdrev å ännu större bakdrev så går den inte så fort.:)
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Nej klart du skall ha motard.... sluta lipa om Rettan nu.... går ju att köpa en ny om det nu skulle va så....
 

Bruzda

Apstoll Mc
Gick med
28 Mar 2005
Ort
Mitt emot kyrkogården, framför djursjukhuset
Hoj
Kawasaki kdx 250
Nej seriöst behåll rettan och glöm det här med motard, för det är fan lättare att hålla emot höga hastigheter på rettan än att försöka hålla emot buskörningar med en motard, så fan för körkortets skull ska du behålla rettan! Speciellt när du har jobbet oxå att tänka på (som btw JAG skulle haft om jag inte hade sumpat chansen på E-behörigheten i sommras :huvet )
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Finns ingen lag som säger att det är olagligt att köra på bakhjulet. Dock finns det en lag som säger att du inte får köra på ett trafikfarligt sätt alltså vårdslöshet i trafik så kör du utanför ditt och ingen annan finns i närheten är det inte olagligt.
Köp motard.
 

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Ort
Stockholm/Haninge
Hoj
KTM 350 EXC -12
prova lite motard :tummenupp
det går ju alltid å ångra sig å sälja å köpa plastraket igen..:arsele

/F
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
nejmen shit nu får ni styra upp er!!! fan nu blir jag alldeles villrådig, har fått ett erbjudande om en Ktm 640 i superskick hade väl funderat på en 525 men de e ju alltid bra att kunna skjutsa och inte skaka sönder om man skall ta sig en längre sträcka...... hmm funderar

Lungn min blomma sommarn är här snart ta du och följ med tanterna i ap bussen te lelle så blir de dansa av :p

Nej nej inte 640´n tung å lite hk..
sikta på en 625/660/690/525 om du ska ha KTM
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top