"Var det du"-tråden, Kungsbacka (K.H.R)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Så enkelt det kan bli, har du sett någon hoj på stan som du känner igen eller vill veta vem det var, fråga här:)

Jag börjar. Hörde en sporthoj gasa ur lite någonstans i centrala KBA för ca en timme sen. Var det du?
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Har själv dunerat på att lägga uppe denna tråden men eftersom det är många bor i t.ex göteborg som kör i/förbi kungsbacka är det inte säkert att dom kommer kolla denna tråden. Så då blir det väl mest en var det du tråd för oss själva bara...

Men aja skit samma :näsblod
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
3st på G:a Riksvägen från Lindome till Anneberg vid 16.30-tiden idag. En grön (Kawa?) streetfighterstuk,en retard och nån trepipig sporthoj som jag hälsade på och fick en :tummenupp av.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Halvdan förbi Hamra golfklubb(158an) runt 20:00?
Det gick lite för fort förbi kameran skulle jag tro :mad:


:hihi :tummenupp :yoparty
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
:D
Wtf!! Kan inte minnas att jag körde förbi varken bilar eller hojar?? (Därav den kanske aaaaningen förhöjda hastigheten...hrrm..:glömdet

Mötte jag dig då?

Brukar dra på lite extra förbi moderatbandyspelarna...och kör jag bil brukar jag tuta lite vänligt åt dem.En liten egenhet jag har....:hihi

Och neeejdå..jag har absoluuut iingenting emot golfbanor......fler golfbanor åt f..öh,ja...:rolleyes:
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
:D
Wtf!! Kan inte minnas att jag körde förbi varken bilar eller hojar?? (Därav den kanske aaaaningen förhöjda hastigheten...hrrm..:glömdet

Brukar dra på lite extra förbi moderatbandyspelarna...och kör jag bil brukar jag tuta lite vänligt åt dem.En liten egenhet jag har....:hihi


Haha, vi (jag, Zarrell och Krillan) stod faktiskt och (försökte) spela golf :gnissla
Det gick väl rätt okej med tanke på att jag inte hållt i en golfklubba på 5 år :näsblod :hihi

Tror inte de andra golfarna (3 st) var så imponerade när jag formligen skrek ut "DET ÄR HALVDAN" när du passerade :rofl

Målet med att framföra ett fordon är väl att man ska störa så många och mycket som möjligt?:va Det är ju därför jag inte har någon ljuddämpare på bilen:tummenupp
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fan också, skulle skriva det i ett borttaget inlägg för att spara plats o slippa för mycket OT.

Det var vi och 2 andra, den ena gick efter ett tag men stod vid puttinggreenen när Halvdan körde förbi. Visst var det 3 andra om man räknar med killen i bollplockar traktorn....e ni inte uppmärksamma för fem öre eller? :mattias.

Mr.Moderator, ta bort mitt "halvborttagna" inlägg tack :) Eller ja ta bort detta och Krillans inlägg också ifall du tycker det blir för mycket OT.
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
Torak vid Vallda Trekant vid 18-tiden idag?

Eller var det nån annan? Var iallafall första gången jag såg vår nya tröja IRL :yoparty
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vi mötte en blåvit gixxer-tusen vid fjäråsmacken, reflexväst på och passagerare. Vare 2mhk som övningskörde tro? :)
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Vi mötte en blåvit gixxer-tusen vid fjäråsmacken, reflexväst på och passagerare. Vare 2mhk som övningskörde tro? :)

Japp, :tummenupp dömd till gul väst ett tag till. Vi tog oss runt lygnern utan att vurpa en enda gång vilket får anses godkänt. Tar väl ett tag till innan transportstyrelsen får samma uppfattning.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Röd/svart CBR 600RR körde genom KBA runt 22:20, var det Tobbe?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Var det Snövit jag såg på en BlackBird med packväskställning/hållare, i Kungsbacka idag, runt kl 16? Reflexväst också:gnissla:)
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Blå Honda VFR 800 (V-tec)förbi Freeport runt 19:30 ikväll. Föraren hade svart/beige Lindstrands skinnjacka och MC-Jeans.

Var det du?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
BMW-hoj av något slag som stannade på vägen utanför Free Port och kollade en stund när Zarrell wheelade KTM 640, vi var ett gäng som stod på parkeringen och tjötade:tummenupp

Var det du?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Såg en vit Yamaha Yzf750R vid Hydro (Hammerö) 3:e Augusti,vem va du :)

Finns det en vit i KBA alltså? Känner en som kör en FRZ1000, den har samma frontkåpa och är i övrigt väldigt lik, men hans är dock bara delvis vit :va
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top