Söker handledare och ny på forumet

ladelai

The Patriots
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Huddinge Hills
Hoj
Yamaha R1, Yamaha MT-07
Hej!

Till att börja med borde jag för att vara artig presentera mig då jag är ny på sporthoj.se. Jag heter Jonas och bor i centrala Örebro och har precis införskaffat mig min första hojj. Jag såg ett erbjudande på en BMW f650 gs som jag bara inte kunde tacka nej till:) Nu vet jag förvisso att ni allt som oftast kör streetfighters och andra snabbare kusar men jag kan nog hänga med i farterna en bit :p

Jag hade tänkt mig att jag även skulle använda hojjen för att övningsköra med och ta kortet så fort som möjligt nu på vårkanten. Jag är hyffsat ny i stan och känner således ingen som enligt vv:s regler uppfyller kraven på att ha haft körkort i 5år och god vana bakom styret för att få vara handledare. Min fråga går då ut till er om det finns någon som skulle kunna tänka sig att ställa upp och hänga på ut och glida några/någon dag i veckan framöver (så fort det blir barmark och fint väder) i cirkus 1-2-3 veckor tills man känner sig 'fit' för att bemästra kortet. Givetvis betalar jag resor och avgifter!

I övrigt vill jag även hälsa till alla och hoppas man ses ute på vägarna! :tummenupp
 

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Ort
under tak
Hoj
R6 -00 ZX10R -04 sxv550 -07 zx10r -08
Välkommen! Det är tyvärr en mindre skala som passar som handledare här, men vi ska nog kunna skaka fram någon!
 

ladelai

The Patriots
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Huddinge Hills
Hoj
Yamaha R1, Yamaha MT-07
Tackar tackar! Jo det är ju faktiskt inte många som har kriterierna :) 5år, laglig, inge flingpaket körkort osv. Men som sagt är det någon som känner att den kan avvara lite tid så skulle det vara toppen.

I övrigt hur ser mc året ut i Örebro och då speciellt Suicidal? Banträffar osv? Gött mos. Trevlig helg på er!
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Tackar tackar! Jo det är ju faktiskt inte många som har kriterierna :) 5år, laglig, inge flingpaket körkort osv. Men som sagt är det någon som känner att den kan avvara lite tid så skulle det vara toppen.

I övrigt hur ser mc året ut i Örebro och då speciellt Suicidal? Banträffar osv? Gött mos. Trevlig helg på er!
Några banträffar får man hoppas att det blir. Annars blir det väl att åka när tillfälle finns. Brukar finnas många planer men mycket brukar rinna ut i sanden av olika anledningar.
 

Kl4z

Dominant!
Gick med
12 Jun 2008
Ort
under tak
Hoj
R6 -00 ZX10R -04 sxv550 -07 zx10r -08
Några banträffar får man hoppas att det blir. Annars blir det väl att åka när tillfälle finns. Brukar finnas många planer men mycket brukar rinna ut i sanden av olika anledningar.

Får vi ta ta å styra upp oss lite!

:fyllisar :fyllisar :banana :tuttar
 

ladelai

The Patriots
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Huddinge Hills
Hoj
Yamaha R1, Yamaha MT-07
Tjo!

Nu börjar det bli rikligt med fin fint väder! Någon som har lite tid att ställa upp för en liten parvel om du ändå bara hade tänkt att dra ut och finåka på helger osv? Hör av dig! :) 0736-415624.
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Tjo!

Nu börjar det bli rikligt med fin fint väder! Någon som har lite tid att ställa upp för en liten parvel om du ändå bara hade tänkt att dra ut och finåka på helger osv? Hör av dig! :) 0736-415624.

Eventuellt i helgen (söndag), meddelar på lördag eftm. om det blir så.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Men för fan snön har inte försvunnit. Dennis hoppas du trimmat din moppe. 3st hyndor 929or som ska brassa satan runt Örebro.

Vi får även styra upp några öl och styra upp något roligt till sommaren.
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
Ja vädret är ju inte lika roligt nu som i veckan... får väl åka ner å titta på hojjen iaf =)
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Va i helvete, nu snöar det ju igen!! aja, det närmar sig iaf vår. Hoppas man lyckas fixa kortet o har pengar över till mc med så man kan ha bästa sommaren på länge!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top