någon som har en garage plats i Örebro??

sanna_84

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2008
Ort
örebro
Hoj
Honda hornet 900 -02
Hej!

bor centralt i örebro (vid slottet), undrar om någon vet om en ledig garage plats för min hoj?? börjar bli lite orolig att man ska behöva ha den ute i sommar....:gnissla

MVH/sanna
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Jag letar också, om jag hör ngt så meddelar jag.
Ska flytta till centralt norr, skulle man hitta ngt mek garage för fler hjar så skulle det var fint.
Det finns ett garage på Järntorget, man tar sig ner med hiss..
Dock det största problemet är, .. du kan inte komma och gå som du vill. Det är två personer som har nyckel och släpper inte på den.
Kostnad ca 1000 (+) per månad.. sedan är dom lite restrektiva med vem som får ha hojen där.. hjälper kanske inte ett skit men det är dock vad jag vet idag om garage centralt.
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
mehlins brukar ha centralt, men brukar nog kosta från 400:- om du har tur att hitta en vrå och det dubbla om du tar en riktig plats.
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
Ursäkta om jag lånar din tråd lite, men jag är nyinflyttad i stan och är också på jakt efter ett garage. Bor centralt men garaget behöver inte ligga centralt, någon som har något tips på vart jag bör leta? :va
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Ursäkta om jag lånar din tråd lite, men jag är nyinflyttad i stan och är också på jakt efter ett garage. Bor centralt men garaget behöver inte ligga centralt, någon som har något tips på vart jag bör leta? :va
Tyvärr inte, sätt ut en sökes annons eller kolla över na.se eller blocket kanske finns.
 

ladelai

The Patriots
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Huddinge Hills
Hoj
Yamaha R1, Yamaha MT-07
Jag kan rekommendera att saxxa igenom den här listan http://www.orebro.se/656.html och ringa till bolagen. Det finns platser i massor (faktiskt) bara du lyfter luren. Sedan är ju givetvis pris och andra petinesser avgörande :p
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top