Garageplats erbjudes/sökes/efterlyses - Enbart annonser!

boolinga

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Kawazaki ER6 -09
Hej på Er!
Jag är ute och letar garageplats i centrala Göteborg. Jag bor i Linnéstaden och är enbart ute efter förvaring. Behöver ingen mekplats eller liknande.
Skulle föredra om det är gångavstånd alt. att man kan förvara kläderna säkert i garaget, men inget krav.
 

Tottsigirl

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha YZF Thundercat -97
Jag söker garageplts till hojen, gärna i närheten av Kallebäck. Endast förvaring inga mekmöjligheter behövs.
 

trasher84

Ny medlem
Gick med
28 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Hypermotard
Garageplats sökes i Lunden, Örgryte, Munkebäck, Bagaregården åt en skötsam kompis till mig. Det behöver inte vara någon mekplats utan bara förvaring av hojen. Allt är av intresse :)
Skicka gärna ett PM om ni har något eller vet någon som kan hjälpa till!
/Robban
 

torsve

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Street Triple 2011
Jag är på jakt efter garageplats i närheten av Linné, inget mekutrymme behövs. Om det är någon som känner till något, PM'a mig.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Är det någon som sitter på en garageplats i, eller runt, Eriksberg, Sannegården eller Lundby?

Platsen är inte så noga egentligen, så länge det går att ta sig dit med buss eller vagn så funkar det.
 
Last edited:

Norrland74

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR 750
SÖKER GARAGE PLATS!

Hejsan,

Jag söker garageplats året runt på centrala Hisingen i Göteborg, d v s Wieselgrensplatsen, Lundby, Kville med omnejd, Munkebäck, Östra sjukhuset och villa område funkar också då bil ägs.
Bor själv nedanför Ramberget vid Lundby-badet och Häcken BK. Är pedantisk och skötsam, motorcykeln min är nyinköpt med rörelselarm och fullt försäkrad.

Eposta mig på daniel@got2pair.se om någon har något av intresse.
(kollar eposten dagligen)

Dela funkar säkert med, det får vi prata mer om då isåfall.
Hör av er omgående då jag vill få detta avklarat så fort som möjligt.

Mvh
Daniel
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Söker garageplats till hösten för en fin liten motard.
Behöver inte vara mekanpassat för det kan jag ändå inte...

Gärna i närheten av Johanneberg men det är inte supernoga, jag kan åka buss i skinnställ :rolleyes:

Tack på förhand
Matilda
 

boolinga

Ny medlem
Gick med
20 Mar 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Kawazaki ER6 -09
Har en del på en plats i garage i linnestaden. Möjlighet att låsa fast bågen finns! PM'a mig om du är intresserad!
 

Jo-han

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2012
Ort
Kungsholmen
Hoj
Triumph S3 -11
Söker parkerings- eller garageplats inom vallgraven, delat eller eget spelar ingen roll. Behöver inte finnas mekmöjlighet.

Tack på förhand!
 

majo1972

Ny medlem
Gick med
31 May 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha FJ1100
Garageplats sökes i Göteborg!

Bor i Majorna men det går bra med andra delar av stan med :tummenupp
Jag behöver plats för hojjen, lite vinterdäck till bilen, verktyg mm men inget som tar nån jättestor plats. Förutom hojjen då...

PM:a mig ifall du har nåt som skulle passa mig!
 

Tompaleinen

Ny medlem
Gick med
15 May 2012
Ort
Göteborg
Hoj
harley
Tjenare

Jag har tänkt att köpa en hoj men vill ha en parkeringsplats först! :) Jag bor på Hisingen i Kville. Behöver vara låsbart garage eller plats. Ej för vinterförvaring utan bara under säsong.

MVH Thomas
 

zorce

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2011 Triumph Street Triple
Hej,

Jag bor på Lindholmen (hisingen) och söker garageplats för mek kontakta mig om ni har något ledigt!
pm eller 0734180896

mvh Dennis
 

EBMisDead

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Göteborg/Kalmar
Hoj
ZX-10R / Hypermotard 1100S
Garageplats runt Krokslätts Torg sökes. Behöver inga mekmöjligheter, bara plats för hojen.
Det mesta av intresse, bara den slipper stå ute i sommar.

MVH
 

krugis79

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki ER-6 n
Hej Helena! Bor också nära Guldheden och är intresserat att dela en garageplats med dig och andra om du så vill! Har inte hittat en än. Har du några tipps? Mvh Thomas
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
En kollega har en BMW GS 650 men inte något konto på SH. Hjälper honom därför att ev. förmedla en kontakt. Idag har han hojen nere på Onsala men bor vid Hjalmar Brantingsplatsen. Har är intresserad av en garageplats i Skärgården/Djävulsön? (helst Centrala Hisingen)

Magnus nås lättats på mobil: 0733-626772

//Mark
 

Kawabunga

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Kawazaki Z550 -82
Hej!
Vi är två goa grabbar som söker garage/lokal i Göteborg med omnejd. Vi sysslar både med motorcyklar och bilar och för tillfället består flottan av två hojar och en bil men detta kommer säkerligen utökas. Vi börjar bli lite trångbodda i det garage vi huserar i just nu och söker därför större.

Allt som ligger i Göteborg eller så pass nära att man kan ta sig dit smidigt är intressant. Vi behöver egentligen mest mer plats men ser gärna att lokalen är uppvärmd och att det finns el att tillgå.

Vårt mål med garaget är att kunna bedriva vår hobbyverksamhet som går ut på 50% light-mecking och 50% trevligt umgänge. Har du något som skulle passa oss, tveka inte att höra av dig! Vi är även öppna för att dela med andra.

MVH,
Erik och Anders :tummenupp
 

Blomdahl

Ny medlem
Gick med
18 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
DR600S
Söker garageplats i närheten av Redbergsplatsen/Lunden/Olskroken omgående, gärna med enklare mekmöjligheter, dock inget krav. Delar gärna, kan inte få för många hojkompisar att åka med.

/Blomdahl
 

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
Crf 50
En som ja känner behöver plats för sin Honda goldving. Helst nära partille.
Pm mig eller skriv i tråden.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top