Vad säger ni killar?

Status
Ej öppen för fler svar.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
hahha du är väl den enda som inte rädd för att få spö av din fru! :D :D

här är många jag känner, o jag har inga problem att lära känna fler folk. men säg inte det högt, för då tror "dom där" att jag kommer ligga med alla för jag lägger ut halvnakna bilder på mig själv. ;)

shit, vilket i-landsproblem folk har här på forumet. :brinnerup

klart vi ska käka middag o snacka hoj! :tummenupp

Äsch, i en ärlig relation behövs ingen svartsjuka. ;)
Sen har jag alltid varit öppen med komplimanger när det är befogat.

Som sagt, säg till när du är i sthlm. :)
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
En jävla tur att man tycker olika. Eller rättare sagt, att inte alla har lika bra smak som mig. :tungan

Men, ändå, ser hon inte ens liiiiite rälig ut på den bilden. Liiiite bara. Som en mager skrika. Utmärglad liksom, med streck runt munnen och grejer. Har aldrig gillat den där beniga, seniga, rynkiga looken hos tjejer(typ Sarah Jessica Parker). De ska vara mjuka jö! Fasta men mjuka.

Mmmmm, hon är alltid ljuvlig. På skavlan senast var hon fantastisk, spana det på svtplay.se

Rälig. Kommer du från söder om Götet? Typ Hallands norra delar?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

Tack D! Saknar dina bilder i chay-tråden. Va länge sen du bjöd på något. ;)

Det är ok att du hoppar på mig, jag gillar att debattera/argumentera ;)

Jag har faktiskt 2 "meningar" om dig. Jag behåller hellre den första än den andra, osäkra som bilderna ger mig..

Chefen bryr sig. Var så säker.

Jag kör inte vårdslöst i trafiken :mattias. Jag åker skrotbilsrace och tävlar istället. :banana

Jag har inget emot att argumentera i heller, men man behöver inte hoppa på någon för det. Så, va inte meningen. :)

Alla har en mening, eller två, om alla. Jag bryr mig inte om vad folk tycker o tänker, speciellt inte över nätet. Alla har ett "alias" på nätet, vad folk än säger. Jag är alltid jag, men skrift uppfattas alltid annorlunda än när man ser face2face.

Nu gör du det, men du har säkert varit en buse på gatan innan dess. :tungan
 
Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Vad folk är torra, oavsett om nu nån lagt upp bilder med mobilkamera så spelar väl de ingen roll, behövs fler som bjuder lite på sig själv!

//Hata folk som blivit gamla i förtid!
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag tror de här "bråket" har vart förr i denna tråd?
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vad folk är torra, oavsett om nu nån lagt upp bilder med mobilkamera så spelar väl de ingen roll, behövs fler som bjuder lite på sig själv!

//Hata folk som blivit gamla i förtid!

Jag kontrar med att fråga:

Är man tvungen att fläka ut sig på nätet för att vara ung? Jag gillar inte det förfallet som sker med oss unga :)rolleyes:) i internets släptåg. Inget är privat längre och ingen är onåbar.

Ge oss 2 generationer så klarar ingen att skaffa jobb, bete sig socialt och arbeta. Det är ju bättre att starta en modeblogg :gnissla. Dom nya unga kommer bli värre än köttberget att försörja.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
PM: Jag känner att vårt förhållande är på väg att spricka, har du en annan eller flera andra.

damit! trodde inte du hängde i denna del av forumet! FÖRLÅT hjärtat, jag loooooooovar, det var inte meeeeeningen! :puppyeyes :D :D :D


:krama
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Inte money de där inte!

Va säger du pöjk? Det sa iaf hon när hon gav mig bilden på MSN!!

Tack D! Saknar dina bilder i chay-tråden. Va länge sen du bjöd på något. ;)

Ja, det har mest blivit svenne/blatte-snack det sista. Vågar du gå ut förresten, du som är "blatte"? :rofl Kanske är därför du har varit ovanligt aktiv med kameran och datorn det senaste...
 
Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Det är väl lite trevligt att bli påmint om verkligheten ibland ;)

Det är upp till var och en att skapa en tråd som heter något i stil med:

Se oss attentionwhores här! ; Nu har jag inte fått några flirtiga PM från hormonstinna fjun på över 3 timmar så... ; Lättklädda randombrudar med dålig självkänsla här!

Så slipper vi ju avskrädet i denna tråd och kan vältra oss i alla de vackra kvinnor vi aldrig ser annars.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Va säger du pöjk? Det sa iaf hon när hon gav mig bilden på MSN!!



Ja, det har mest blivit svenne/blatte-snack det sista. Vågar du gå ut förresten, du som är "blatte"? :rofl Kanske är därför du har varit ovanligt aktiv med kameran och datorn det senaste...
Skickar hon bilder till dig oxo? :mad:
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Fan sluta tjafsa och lägg upp lite bilder!

Vida Guerra
 

Bifogat

  • Vida-Guerra-46.JPG
    Vida-Guerra-46.JPG
    47.3 KB · Visningar: 283
  • Vida-Guerra-1155404.jpg
    Vida-Guerra-1155404.jpg
    218 KB · Visningar: 264
  • Vida-Guerra-see-thru-6.jpg
    Vida-Guerra-see-thru-6.jpg
    41.7 KB · Visningar: 239

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
T7
Federica Ridolfi.

federica-ridolfi.jpg
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Va säger du pöjk? Det sa iaf hon när hon gav mig bilden på MSN!!



Ja, det har mest blivit svenne/blatte-snack det sista. Vågar du gå ut förresten, du som är "blatte"? :rofl Kanske är därför du har varit ovanligt aktiv med kameran och datorn det senaste...

hahhaha ja tror du får hålla reda på dina flammor lite! :D tror nog hon sa: Give me the money and I show u the honey! :rofl :rofl

jadå, ja e ju inte svart. har hört att d bara e svarta dom skjuter på, så känner mig rätt säker än så länge. :tungan :D
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Det är upp till var och en att skapa en tråd som heter något i stil med:

Se oss attentionwhores här! ; Nu har jag inte fått några flirtiga PM från hormonstinna fjun på över 3 timmar så... ; Lättklädda randombrudar med dålig självkänsla här!

Så slipper vi ju avskrädet i denna tråd och kan vältra oss i alla de vackra kvinnor vi aldrig ser annars.

buhu....

tror nog det är du som är större attentionwhore som har ett väldigt stort behov av att hävda dig konstant i alla trådar o trycka ner folk hela tiden med din kassa attityd. :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top