Stora Crosstråden!!!

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Ingen som har en gammal crosshäck ståendes, som man ev kan hyra eller låna för att se om man är något ämne för cross? :D
 

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Jag provar gärna! Gör inget om man blir fast, behöver lite motor under hösten/vintern också :D Så jag hänger gärna med någon dag när ni ska ut! Om det är OK?Blir borta iofs resten av aug men är tillbaka i början på semptember! Då hoppas jag man får köra cross :D
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Bra skit. beställde du en kolv till min yamamoto också?

Se nu till att få igång era monster.

Du behöver ingen smidd kolv till den, köp en gjuten till den istället, mkt billigare.
Min är nog klar snart om pengarna räcker till alla delar som man behöver. :gnissla
 

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Örebro
Hoj
yamaha fz750, Harley davidson softail bygge
Hej tråden kanske är lite död men får se om nån vänlig själ kan hjälpa mig :) Jag har skaffat en yz 450f och vill ta reda på roliga grusbusvägar eller grusgropar, är ingen örebroare från början så vet väldigt lite ställen, bor vid gustavsvik och undrar om nån vet nått ställe i närheten där som man kan busa runt ... mvh
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hej tråden kanske är lite död men får se om nån vänlig själ kan hjälpa mig :) Jag har skaffat en yz 450f och vill ta reda på roliga grusbusvägar eller grusgropar, är ingen örebroare från början så vet väldigt lite ställen, bor vid gustavsvik och undrar om nån vet nått ställe i närheten där som man kan busa runt ... mvh

Jag brukar bara leka lite borta vid Bettorp ibland, men det är ju bara ett par rakor där dem grävt upp lite vid sidan av vägarna så man kan grotta runt lite i hålorna o hoppa på nån sten o skit.
Finns mängder av spår här o var men det arbetas ju i varenda grustag härikring.
 

PUKE SKYWALKER

RIDE EAT SLEEP REPEAT
Gick med
14 Sep 2008
Ort
Örebro
Hoj
yamaha fz750, Harley davidson softail bygge
kan du inte höra av dig om du vill ha sällskap i sandlådan? är skitsugen på å ut å börna...:crash
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top