Polisjakt på E14, Sundsvall

Status
Ej öppen för fler svar.

Zinzi

Ny medlem
Gick med
25 Oct 2007
Ort
skåne
Hoj
Yamaha XJR 1300
nu har jag läst nästan alla sidor i denna tråden, och jag tycker det verkar som att en och annan har spelat lite för mycket GTA på sistone :D
 

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
ha ha... ok...

kolla upp polisinspektör Anders åkeson. och micke lundquist

när de stannade bilen så var det inte XXXXXX som de ville punktmarkera..utan en annan i bilen .. XXXXXX var ju bar en stor bonus:tummenupp

föraren kände ena poliseb sen barnsben... när han sa XXXXXX namn till snuten så sa han: aha.... e det den "tårtan" som åker hoj:D

XXXXXX kallas numera för tårtan:tummenupp

Var de två inspektörerna med och misshandlade X^6?:kryckor
 

Pizzabagarn

Guest
Hej

Precis hemkommen från en resa till Mars. Det var varmt på dagarna och kallt på kvällarna men spriten var jävligt billig.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
SHIT!.. Ni skulle sett, min hund ba...WOWOWOWOWOWWW, kom en snubbe på cykel nyss o ba ryckte ifrån en kärring hennes väska, ja ba ta han o min hund ba woooaargghhh ba yee hoppade på han o åt upp honom.
 

Pizzabagarn

Guest
Fastnade cykeln mellan tänderna? För det är väl en stor hund du har. Sån där MMA-hund
 

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Busa
En "tankenöt" till alla på detta forumet. Hur många här gillar att rejsa? Det är rätt många tror jag. Hade ni tyckte mindre om det om ni haft polisuniform på er? Nu e jag inte polis men jag hade definitivt blivit assugen på att ta fast fortkörare om jag sett nån och nu menar jag INTE med lasern. Det måste ju va bland det roligaste som kan hända en vanlig arbetsdag. :)
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
En "tankenöt" till alla på detta forumet. Hur många här gillar att rejsa? Det är rätt många tror jag. Hade ni tyckte mindre om det om ni haft polisuniform på er? Nu e jag inte polis men jag hade definitivt blivit assugen på att ta fast fortkörare om jag sett nån och nu menar jag INTE med lasern. Det måste ju va bland det roligaste som kan hända en vanlig arbetsdag. :)

Jepp det är kul att ta fast bovar oavsett va de gör för liten förseelse.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
En "tankenöt" till alla på detta forumet. Hur många här gillar att rejsa? Det är rätt många tror jag. Hade ni tyckte mindre om det om ni haft polisuniform på er? Nu e jag inte polis men jag hade definitivt blivit assugen på att ta fast fortkörare om jag sett nån och nu menar jag INTE med lasern. Det måste ju va bland det roligaste som kan hända en vanlig arbetsdag. :)

Roligare att rejsa med en sporthoj än en Pan European som vobblar redan vid tomgång..


Hej

Precis hemkommen från en resa till Mars. Det var varmt på dagarna och kallt på kvällarna men spriten var jävligt billig.

"Did you visit the Mars bar?"
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Stannade till utanför men det var lite litet och luktade choklad.
Däremot så träffade jag 1 brud och marsianbrudar går inte av för hackor, de har fyra lökar..........och en sparris!

Bättre än fyra Bugg och en Coca Cola?
 

Pizzabagarn

Guest
Jag är faktiskt Lotta Engbergs sångpedagog. Tycker iofs hon tappade konceptet när hon började tramsa med dansband
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Stannade till utanför men det var lite litet och luktade choklad.
Däremot så träffade jag 1 brud och marsianbrudar går inte av för hackor, de har fyra lökar..........och en sparris!




Känns som att du skall lägga upp en film......först då tror jag på dig!

Neh fan jag vet att jag inte ljuger så jag behöver inte bevisa nåt, e ju du som måste bevisa att jag ljuger!!
 

Pizzabagarn

Guest
Birger Schlaug är det inte han som är med i After Dark och går under artistnamnet Lynette
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Men va fan lever du i för drömvärld!!! Har du kännt och klämt på en teleskopbatong som polisen använder i dagsläget??? Den är allt annat än mjuk kan jag lova dig. Skulle man få 30-40 slag i ryggen av en sådan så skulle man fan inte stå upp. Och tror du "snutjävlarna" skulle vara så jävla dumma att de så brutalt spöade skiten ur den där killen XXXX eller va fan han nu hette, inför 30 vittnen????????????? Vakna för fan:mad:


Som jag sa lite tidigare, sök på police brutality på youtube...

så ser du att folk står upp på benen även fast dom får 30 slag med en batong, även sparkar och slag är inräknat...:näsblod

blir själv ganska så chockad när man ser det, för man tror att dom ska ligga ner efter första smällen, men antar att det är adrenalinet som håller än på benen...
Otäckt är det i allfall, specielt när det är dom där "så kallade lagens väktare" som misshandlar... :näsblod
 

Erazer6

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2006
Ort
heby
Hoj
dt50
TEAM CRASH RIDER INFO:

kl.10 idag så greps XXXXXX och kördes till häktet i v-ås...

åtalspunkterna var bla hot mot tjänsteman + övergrepp i rättsak..

XXXXXX greps på stationen i sala då han blivit inbjuden på en fika av utredaren kring hans olycka....

fikan var ju dock bara skitsnack då de ville anhålla honom...

efter en diskution me 2 st poliser igår så vart XXXXXX inbjuden på fredsfika..

XXXXXX tyckte det verka skumt då det tog 40 min för utredaren att komma.....eller så ringde de back up...:D :D

XXXXXX kördes me patrullbil till v-ås station och förhör hölls.. därefter så anhölls XXXXXX i en äcklig cell ..... satt ett par timmar...sen så förhör igen...

kl.16:00 så kom XXXXXX ur "buren".......

tåget hem till en lya som blivit utsatt för en husrannsakan... dator mm togs...

misstankarna var pga att XXXXXX gick förbi på gatan igår då polisen ringde upp varann och sedan gick efter XXXXXX ...sen blev diskutionen som redan nämns....

XXXXXX ska på möte imorrn med 3 st poliser..2 av dem har anmält XXXXXX för ovan nämnda saker...

slutligen: XXXXXX tackar den kvinnliga krimmaren som höll i förhöret då hon var grymt trevlig och professionell (till skillnad från salapolisen) XXXXXX fick kaffe o kaka både på förhöret och i cellen:D :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top