"Fotograf" tillgänglig

henriksson.

långsam omogen pågaspoling
Gick med
25 Jul 2008
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 750
Känns lite brutalt och annonsera ut sig själv här, men tänkte ge det ett försök! Är en 21 årig grabb från Malmö som håller på att ta körkort, första körlektionen är idag! :yoparty

På fritiden spenderar jag mycket tid med min kamera, en Canon 40D [70-200 f4L]. Så jag tänkte erbjuda någon i mitt näromrode en chans att få lite bilder på sig själv, kan dock inte garantera något super resultat då jag som sagt är hobbyfotograf och aldrig har fotograferat motorsport mer än Speedway.

Har dock ett litet motkrav som förhoppningsvis går att lösa, det är att du har lite kännedom om diverse motorcyklar då jag inom det närmsta [1-1½ månad] ska införskaffa min första motorcykel. Skulle gärna vilja ha någon som följer med och tittar på motorcykel, då mina egna kunskaper är begränsade. Skulle du mot förmodan bli upptagen eller dylikt, så kommer inga sura minner :rolleyes:
Det lutar åt att det kommer bli en CBR 600 som vi kommer att titta på, då modellen och försäkringspremien tilltalar mig.

Hör av er! :tummenupp

PS: Självklart är alla bilder med bra resultat [ej suddiga, osv] gratis och fria att använda av såväl er som mig!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top