[BILDER JKay] SMC BKK Knutstorp 080811

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Bara slit och släp. Nu hittar ni ett smakprov på dagens bilder från Knudan. TeeJay ska lägga alla 254 bilder (eller ialla fall en hel del) i småformat på SMCs sida. Det bör bli klart snart. :) Finns att köpa. Håll tillgodo!

SMC BKK Knutstorp 080811
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Snygga bilder :)

Var på SMC sida går det att se bilder? menar du en tråd eller finns det ett galleri som jag har totalt missat
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Snygga bilder :)

Var på SMC sida går det att se bilder? menar du en tråd eller finns det ett galleri som jag har totalt missat

Dom bilderna kommer...Ta det lugnt Mitra. :pannkyss jag var klar kl 03 i natt med dessa och ska ha upp dem alla på SMC Skånes sida så fort det går.

Så länge får du nöja dig med dem jag lagt på min sida! :)

(Det finns en eller två bilder på dig Mitra i arkivet som ska upp bland alla 245st) :)

www.smcskane.com är addressen sen....
 
Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Fina som vanligt!
Inga (förlåt) "smaskiga" krachbilder?
Har flera på näthinnan, men någon borde du fått?! :rolleyes:
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Fina som vanligt!
Inga (förlåt) "smaskiga" krachbilder?
Har flera på näthinnan, men någon borde du fått?! :rolleyes:

Näääää!? :confused: Jag hörde inte om en enda krasch från den stund jag kom vid halv 12. Ni hade haft nån på förrmiddagen av vad jag förstog på Kuazimodo. Men jag har inga kraschisar! :)
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Hur många var det som gick i backen? Såg bara en gulflagg när vi satt och käkade.

Ingen aning. Kuazimodo här på SH har lite mer info om du vill veta. :) Men det skulle typ ha blivit en repa i tanken.
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Fina bilder Jkay!!!! Väntar med spänning på att se om jag fastnade på några :crash
 

nille^80

Snart ännu Snabbare
Gick med
11 May 2007
Ort
Malmö
Hoj
naked 675
Hoppas du fick mig att fastna på bild med JKay! Fina bilder i övrigt, som vanligt :tummenupp
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Fina bilder JKay. Dock tycker jag din signatur förstör för mycket. Finns det inget annat alternativ än att ha den mitt över hela bilden?
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Fina bilder JKay. Dock tycker jag din signatur förstör för mycket. Finns det inget annat alternativ än att ha den mitt över hela bilden?

Skulle gissa på att den är där av den anledningen. Sätter de som fotograferar en mindre vattenstämpel på bilderna använder folk dom utan att betala.
Tror alla som fotograferar seriöst lägger på ganska kraftiga stämplar just för denna sakens skull.
Men det är bara att beställa bilden i full upplösning så kan man förstora upp sig själv och ha på väggen :yoparty
Lite ego måste man vara :tummenupp
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Tack alla för kommentarerna! Det är skoj att läsa! :)

KlimaX: Har inte hittat ngt bättre sätt, tyvärr. Det är ju som Dede säjer. Fast nån gång ska det nog bli en bra variant av det till slut.
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Antog det, tycker bara det är synd för bildens skull.

Ja när jag väl kommer ut på bana någon gång i livet så hoppas jag att där finns någon som tar lika bra kort som dig så man kan fixa upp den på väggen :)
 

Robz

Guest
Kul att du dök upp & Fina bilder som vanligt :tummenupp
...inte för att vara så'n (eftersom jag redan fått plats med 2 bilder i ditt urval), men fick du nåén vinkbild... jag höll ju på att trilla av som jag sträckte mig :D
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Kul att du dök upp & Fina bilder som vanligt :tummenupp
...inte för att vara så'n (eftersom jag redan fått plats med 2 bilder i ditt urval), men fick du nåén vinkbild... jag höll ju på att trilla av som jag sträckte mig :D

Tack! :)

Njaa...jag tog bild men den åkte i sorteringen efteråt, tyvärr. Vart helt utsmetad :huvet

Antog det, tycker bara det är synd för bildens skull.

Ja när jag väl kommer ut på bana någon gång i livet så hoppas jag att där finns någon som tar lika bra kort som dig så man kan fixa upp den på väggen :)

Har vi tur så är det lika bra väder och jag som står där den dagen som du kör. Då löser vi det! :) :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top