Bulten 10/8

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1 -07
Åh fan va nöjd P-G kommer bli nu då med så många posörbiler på han... :hihi
Hittat lite nya ställen att stå på nu oxå ser jag...
Snygga bilder såklart!!
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
nää,,svarta brallor,,grå tröja,eller ljusblå när det blev varmt :)
 

Str3 R

Guest
Äh va f… Nu var jag för tidigt ute!! Jag vet att BäkkFajer med Aprilian kom en stund efter mig och jag finns inte med, alltså var jag för tidig i dag. Meeen… Fina bilder som vanligt. :tummenupp
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Inte jag .. jag har snart jobbat upp goodwillkontot hemma igen och då j-lar blire plåta :rolleyes:
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Nää,jag brände 4-5 repor själv för o komma me nånstans,hehe,men såg ingen mer fotograf :(
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Jo,de e rätt kul när folk stannar o tjattrar lite. Inte kunde man tro att "P-G" va en snygg tjej på 19 bast med tel nr xxxxxx ,, :D
 

Gollum

Idrott luktar svett...sport luktar bensin!
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
BMW K 1600 GT
Äh va f… Nu var jag för tidigt ute!! Jag vet att BäkkFajer med Aprilian kom en stund efter mig och jag finns inte med, alltså var jag för tidig i dag. Meeen… Fina bilder som vanligt. :tummenupp

Japp, det gjorde jag, och jag fastnade på bild 6, fast bara 70% av mig fastnade dock :va Well, nåsta gång ska jag inte hålla +300 km/h förbi dig GubbLasse - då får du kanske med 100% av mig :hihi

Bra bilder annars, och stor cred till dig som gillar att plåta oss andra, det är skitkul att få sig själv på bild. Just nu har jag en toppenbild på mig från Barkarby när jag rejsar som bakgrundsbild i mina datorer! Perfekt att ha å titta på under hela hösten & vintern så att man längar riktigt jäkla mycket tills nästa sommar - och fattar varför man står ut med att betala 1600:- i avbet samt försäkring under 6 mörka månader utan att få köra hojjen :hej
 

Str3 R

Guest
@ BäkkFajer: Ja, och det värsta är att jag inte ens kör fort!! :rofl
 

122025

Guest
Ingen träff denna gång, nästa kanske? Det är väl min stygga Yamaha XT600E som säger emot kanske ;) höhö. I övrigt fina bilder och skitskoj att du fotograferar!

(Y)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top