Bogesund 080806

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Alla är vi nya i början men det kommer, att fota rakt emot är inte det lättaste tycker jag speciellt om du ska försöka panorera också. :tummenupp
 

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Alltså är det jag som är snygg eller hojen när alla skjuter sådana närbilder på mig? :)
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
:tummenupp Tack Em, liten aning suddig men helt ok bild på mig!

Jag förstår att det är svårt att få till det när det går så fort!:yoparty :D
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Alla är vi nya i början men det kommer, att fota rakt emot är inte det lättaste tycker jag speciellt om du ska försöka panorera också. :tummenupp

Jag vet inte vad jag försökte sist.. Hade fullt sjå med att hinna över vägen innan hela gänget dundrade förbi, så jag försökte nog mest få någorlunda ljus i bilderna :hihi Men jo, panorering försöker jag träna lite på iaf :)
Alla tips mottages tacksamt! :tummenupp
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
:tummenupp Tack Em, liten aning suddig men helt ok bild på mig!

Jag förstår att det är svårt att få till det när det går så fort!:yoparty :D

:fakta
Behöver mer träning för att hinna med!! Siktade ju in mig på capitän länge o väl, så den bilden hade blivit skarpare än skarpast.. Men dök nån blåvit gixxer upp :confused: :va Icke sa nicke.. Feber, jo tjena :rolleyes:
:pannkyss


Tack :)

I kom ju i fokus iallafall....:tummenupp
Körde för sakta alltså....:D

:D :tummenupp
 
Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
:fakta
Behöver mer träning för att hinna med!! Siktade ju in mig på capitän länge o väl, så den bilden hade blivit skarpare än skarpast.. Men dök nån blåvit gixxer upp :confused: :va Icke sa nicke.. Feber, jo tjena :rolleyes:
:pannkyss



Tack :)

Ha,ha. om der Kapitän hade behagat dyka upp så hade du kunna tagit ett gäng skarpa innan han hunnit förbi... Det tar ju ett tag vettu:D
 

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
:tummenupp Tack Em, liten aning suddig men helt ok bild på mig!

Jag förstår att det är svårt att få till det när det går så fort!:yoparty :D



Vi kom ju med på bilden med skärpa och allt....och vi åkte ju och puttade på dig ju...:va

Ha,ha. om der Kapitän hade behagat dyka upp så hade du kunna tagit ett gäng skarpa innan han hunnit förbi... Det tar ju ett tag vettu:D


Sprungit bredvid och tagit en bildserie....hahahahahha:yoparty
 
Last edited:

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Göteborg!
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
....

snygga ciler asså, fam va fo kör
Skål på er"

Edit: Sjukt onödigt inlägg
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ni kör för fort :näsblod

Sorry... Jag ska ta det lugnare nästa gång...:hihi Men jag tror att du står på ett ganska bra ställe eftersom jag tror att många tar det lite lugnare vid transformatorböjen och det borde ge lite mera tid.:)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
:fakta
Behöver mer träning för att hinna med!! Siktade ju in mig på capitän länge o väl, så den bilden hade blivit skarpare än skarpast.. Men dök nån blåvit gixxer upp :confused: :va Icke sa nicke.. Feber, jo tjena :rolleyes:
:pannkyss


Hur långt ifrån står du, du skulle nog kanske tjäna på att stå lite längre bort så hinner du med om det nu går? Shit hela sommaren har gått & jag har inte hunnit fota bogesund!:huvet
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Hur långt ifrån står du, du skulle nog kanske tjäna på att stå lite längre bort så hinner du med om det nu går? Shit hela sommaren har gått & jag har inte hunnit fota bogesund!:huvet

Jo, jag tänkte på det också.. Vandrade runt en del där för att hitta en bra plats lite längre bort, men då kom alltid massa strån o skit i vägen..:gnissla Dom måste klippa ner den där åkern :fakta Så jo, jag stod nog ganska nära :(

Följ med nästa gång vettja så kan jag få massa bra tips :D :crash

Därför jag inte va med på bild? :yoparty

Vad ska jag säga nu då :näsblod :harkel
Jo, asså, hmm, ni körde ju überfort! :yoparty :rolleyes:
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Som utomstående expert måste jag säga att det blir lite tråkigt med bilder från samma ställe. Visst, det funkar väl som dokumentärfoto. "Såhär såg samma motorcykel ut en vecka senare. Notera att mannen idag bär ett tonat visir. Förhållandena torde vara mer gynnsamma idag, ty nedlägget är något mera vågat." Men konst blir det ju inte. Find your own way, föffan. ( :mad: :5sure )
 

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1 -07
Som utomstående expert måste jag säga att det blir lite tråkigt med bilder från samma ställe. Visst, det funkar väl som dokumentärfoto. "Såhär såg samma motorcykel ut en vecka senare. Notera att mannen idag bär ett tonat visir. Förhållandena torde vara mer gynnsamma idag, ty nedlägget är något mera vågat." Men konst blir det ju inte. Find your own way, föffan. ( :mad: :5sure )

Hörrö "experten"...
Varför var inte du med i onsdags för då och visade vägen?? :7peta
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top