Bilder Bogesund 080730

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
index.jpg

of_indexbild.jpg

collage_1a.jpg


Inom kort kommer bilder från Boggesund ikväll... Det vart en jäkla massa så jag kommer behöva några timmar på mig att "gallra" och lägger upp dem så snart som... (tänkte bara informera er, med tanke på att några stannade och frågade osv. Grymt trevligt sällskap vid vägkanten idag... återkommer om det senare,... nu grottar jag ned mig i bilderna så kommer det snart några...)
Så håll ut, eller håll ett öga i morgon...
Är ni inte med på bild så PM mig, har en jäkla massa, kan inte lägga upp allt.´, men PM så fixar vi till det :)

OBS
Alla bilder är fria att använda, håll till godo... Men glöm inte vart ifrån de kom, när ni blir kända... :yoparty
38.jpg

39.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

79.jpg

collage_1a.jpg

10.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

50.jpg

51.jpg

52.jpg

53.jpg

55.jpg

56.jpg

57.jpg

58.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

29.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

59.jpg

60.jpg

61.jpg

62.jpg

63.jpg

64.jpg

65.jpg

66.jpg

67.jpg

68.jpg

69.jpg

70.jpg

71.jpg

72.jpg

73.jpg

74.jpg

75.jpg

76.jpg

77.jpg

78.jpg

colosuss.jpg

jr.jpg

noyah_1.jpg

of_2.jpg

of_3.jpg

saeco.jpg
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Kul! Vi for förbi ett gäng vid straxt efter 21, tyvärr blev det lite "trafikstockning" så det var promenadtempo igenom generatorn.:mad:
 

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trosa
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Hahaha, snart ska du ha betalt för bilderna av mig, det ser kalas ut och jag ser med spänning fram emot att se resten av bilderna!

Fredrik:tummenupp
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Hahaha, snart ska du ha betalt för bilderna av mig, det ser kalas ut och jag ser med spänning fram emot att se resten av bilderna!

Fredrik:tummenupp

"O" : et har ramlat av på din hoj...vad är potatoesmc. c m ?:D

grymt snygg bild dock!
 

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trosa
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Jag kör fort, då trillar klisterlapparna av, du kanske skulle pröva ngn gång?!?:arsele

Fredrik:D
 

Caribia

www.potatoesmc.com
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
Suzuki SV650S K1
Hahaha, snart ska du ha betalt för bilderna av mig, det ser kalas ut och jag ser med spänning fram emot att se resten av bilderna!

Fredrik:tummenupp

Singel-bilden på dig vart kanon:tummenupp fast det hade nog blivit ännu bättre bild om jag hade varit med igen :tuttar

Få se om Holtis hittar rätt på mig och Kjecop den här gången för nu lyckades du fota oss två ggr tom :banana
 

Speedy

Potatoesmc.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Trosa
Hoj
GSXR1000 -06, svart, snabb
Skaffar du ett riktigt skinnställ så tränar vi lite så ska vi kunna få till ett dubbelt knäskrap...:tummenupp

Fredrik:yoparty
 

streetfighter1

För******
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Fighter Honda CBR900 -96/-97, Huskvarna 258
Riktigt grymma bilder. Vilken närbild på min och mig! Måste vara snyggaste hojen i Sverige...för att inte tala om föraren!! :tungan

Får man använda dem? Tror du ska ha en på mig på tillbakavägen från VAxholm också (hojen med döskallen fram).
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Riktigt grymma bilder. Vilken närbild på min och mig! Måste vara snyggaste hojen i Sverige...för att inte tala om föraren!! :tungan

Får man använda dem? Tror du ska ha en på mig på tillbakavägen från VAxholm också (hojen med döskallen fram).
Håller på för fulla muggar, skall försöka få upp ett 70-tal bilder innan tråden brinner iväg... Ja, den bilden är top 5 i mitt tycke... i år!!!
Skall fixa till den så den hamnar som 1:a bild tillsammans med Speedy´s...
Skall kolla på returbilden sedan... :)
 

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
hojlös... :(
Himla fina bilder hörru... synd bara att jag inte såg att det satt en fotograf där..(i tid vill säga) ...då jäklar hade du fått se på knäskrap.... :rolleyes: som det var nu så såg jag folk i åkern o tänkte "jäklar bäst att ta det lugnt om dom hittar på nåt.":huvet :D
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Himla fina bilder hörru... synd bara att jag inte såg att det satt en fotograf där..(i tid vill säga) ...då jäklar hade du fått se på knäskrap.... :rolleyes: som det var nu så såg jag folk i åkern o tänkte "jäklar bäst att ta det lugnt om dom hittar på nåt.":huvet :D
:pannkyss Bra med omtanksamhet... Förstår att man reagerar, har själv fått en flaschig blixt i nyllen vid tillfälle på sena kvällskörningar, man vill inte överaskas... Men är du med på någon bild så fixar vi ett montage med sjysst knäskrap, för jag vet ju att du hade gjort det :yoparty

Annars så bjöd Speedy på kvällen "skrap"... Från "påbörjan" av transformatorkurvan, alltså innan "långböjen" hela vägen genom transpomatorkurvan, för att vika åt andra hållet och skrap uppför ellbodabacken... uppskattade sträckan som ca 200 meter, vilket sänkte hans puck till 2 mm samt skrapat skinnställ... (frugan stod och undrade om de verkligen gick att göra det där)

Men men.. de går fler tåg :tummenupp
 

Da bitch

Jag är inte dum... bara blondin!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
hojlös... :(
:pannkyss Bra med omtanksamhet... Förstår att man reagerar, har själv fått en flaschig blixt i nyllen vid tillfälle på sena kvällskörningar, man vill inte överaskas... Men är du med på någon bild så fixar vi ett montage med sjysst knäskrap, för jag vet ju att du hade gjort det :yoparty

Annars så bjöd Speedy på kvällen "skrap"... Från "påbörjan" av transformatorkurvan, alltså innan "långböjen" hela vägen genom transpomatorkurvan, för att vika åt andra hållet och skrap uppför ellbodabacken... uppskattade sträckan som ca 200 meter, vilket sänkte hans puck till 2 mm samt skrapat skinnställ... (frugan stod och undrade om de verkligen gick att göra det där)

Men men.. de går fler tåg :tummenupp

Jodå jag finns med!! En ihopplockad CBR929 men en tröja det står BAD GIRLS på.. hihi... såså fixa nu!!! :tuttar

ja jäklar vilket skrap, men jag hade ju såklart gjort ett ÄNNU längre om jag vetat om att ni var där... :rofl .. eller inte... :tungan
 

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Tack alla för feedbacken... Skall beta av mailboxen senare ikväll..
Sedan så uppdaterar jag första inlägget i tråden med lite nytt hela tiden, så håll koll i första inlägget... Nu är det dags att njuta av solen...
 

cubic

nothing beats cubic inches
Gick med
23 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
2013 KTM 350 Sixdays, 2011 Triumph Daytona 675
Trodde först att det var ngn galen Bogesunds-bo som hade tröttnat och låg med en KarlGustav i diket, hehe! Ett jäkla objektiv du har!

Mkt fina bilder, tack o bock!
 

Jocce81

Ny medlem
Gick med
28 May 2008
Ort
Solna
Hoj
Hornet 900 -03
Schyssta bilder!

Fick du nån bild på mig o farsan?
(Som båda körde konstigt för vi kollade varför nån satt i gräset..hehe)...?

(Hade bara haft körkortet i ett par timmar...)

Jag körde en ful Yamaha, typ kross/enduro modell (kommer inte ihåg vad den heter), Vit/Röd...
Farsan på en Svart VTX 1800 med grymt ljud! (Och låg framför mig!)


/Jocce
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top