Skön video!Säker snubbe på R1

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
GötheBurg
Hoj
Såld , Beslutsångest
Skön miljö , Jag kan också köra så "när jag har blivit stor"

vad är det för vätska han har bakom stövlarna? Ser det efter 5minuter och 48sekunder.


[YOUTUBE-ID]MJheuVMVvyo[/YOUTUBE-ID]
 

Nicotin

Guest
ser ingen vätska..lite blänk från hans sko..
men ingen vätska
 

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
GötheBurg
Hoj
Såld , Beslutsångest
Men Vaf*n .. Har kollat 3 gånger nu , ser det fortfarande som vätska ..

Ska till optikern de första jag gör imorgon =)
 

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Ort
GötheBurg
Hoj
Såld , Beslutsångest
Men Vaf*n .. Har kollat 3 gånger nu , ser det fortfarande som vätska ..

Ska till optikern de första jag gör imorgon =)


Okey, 5.e gången gilt , Jag ber om ursäkt , nu såg jag att det blänker , Blänker + de gröna fick för mig att det var ngn grön vätska som åkte upp och ner bakom skon , tänkte va har dom hittat på för nytt nu då ?!

aja fortsätt njut av videon istället :huvet :huvet
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
En pennkamera väger ingenting så en rigg men en böjd stålbit med ett litet hål för skruven och kameran sitter 100%. Desssutom med lite vidvinkel så blir avstånd lite missvisande och definitivt coolare!
Böjt järnstag fäst i en skruv uppe vid passagerar sadeln är nog ett säkert tips.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Allt detta riggande och fixande, sen gör han en film som är dubbelt så lång som vad man orkar kolla på. Dessutom känns det bara som en reklamfilm för R1. Men som ego-runk på vinterkvällarna funkar den nog för honom.
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Fyi

:tummenupp
En pennkamera väger ingenting så en rigg men en böjd stålbit med ett litet hål för skruven och kameran sitter 100%. Desssutom med lite vidvinkel så blir avstånd lite missvisande och definitivt coolare!
Böjt järnstag fäst i en skruv uppe vid passagerar sadeln är nog ett säkert tips.

yep...stämmer indeed.. e man lite händig och smart så kan man placera kameran i vilken vinkel som helst. jobbade nämligen med dessa 'actioncams' för ett tag sen...vissa väger typ lika lite som en Nokia N95.
Jag o en polare testade samsungs variant för några år sen. Minns inte vad den heter tyvärr men den var riktigt bra utformad. Man kunde nämligen ansluta en separat lins som var lika stor som en mobil och vägde mindre.kameran hade vi i ryggsäcken o linsen tejpade vi fast på en metallskena som vi böjde i alla vinklar för o komma åt världens konstigaste vinklar :D
den hade dock sina brister... 576linjers upplösning utan bildstablilisering. På detta hade samsung snålat med cmos-sensorn..så bilderna hade en tendens att bli suddiga när man kom upp i fart. löste det enkelt med att vira in linsen i en liten handuk innan den fästes fast. effektiv mekanisk bildstabiliserig:D men inget går upp mot digial stabilisering såklart.
vid tillfället såldes den för 5,5k. kan inte tänka mig att den ligger mer än 3-3,5k nu...

idag finns det juh massa sådana kameror på marknaden...och de har fallit grovt i pris...kolla in detta :

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=291812

Den höga upplösningen klingar crappy bildstabilisering. Panasonic e dock ganska konsekventa i sitt val av cmos-sensorer. 3CCD tekniken ger underbara färger. de är inte lika konsekventa vad det gäller optiken. regel nr1 vid panasonic-köp :leika optik eller ingen kamera alls!!!!

samsung har typ asfaltslipad plastoptik...så man får same crap va fan d än står på linsupphänget.

Det är riktigt roligt o filma..d e inte förrän man ser sig själv eller sina trakter i film som man blir riktigt tagen av bilderna...alla bode testa det..även om man bara tejpar upp sin mobil på backspegeln o filmar med en sunking kamera..sket kul!

riktigt kewl film för o återgå till ämnet...man ser att han har lagt massa timmar på att rida järntjuren fram o tillbax på den slingan...slår vad om att klippningen tog dubbelt så lång tid att sätta ihop :D
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
"This is a sick video of a professional rider on a yamaha r1 in what i wanna say is montana or michigan watever its an m state and its a sick video thats all you need to know. "

Joråserruatt...
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
...gillar hur videon börjar med 'Independent sportbike videos'....o spenderar de första 30 sekunderna med o skylta upp R1:an xD
Aaalla vet juh att, ifall inte Rossi donerade sperma till Yamaha så hade de varit lika poppis som förut..
 

mellow

Mupp
Gick med
28 May 2007
Ort
Kumla
Hoj
-01 Honda 929rr
Man kan ju tro att killen har en liten fetish för luftintagen :va Han kanske har provat att "tillverka" några R1 moppar.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Allt detta riggande och fixande, sen gör han en film som är dubbelt så lång som vad man orkar kolla på. Dessutom känns det bara som en reklamfilm för R1. Men som ego-runk på vinterkvällarna funkar den nog för honom.

Fan vad du var grinig då. Kom igen när du gjort en bättre film själv.
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
bara så du vet...

Allt detta riggande och fixande, sen gör han en film som är dubbelt så lång som vad man orkar kolla på. Dessutom känns det bara som en reklamfilm för R1. Men som ego-runk på vinterkvällarna funkar den nog för honom.



nu fan förväntar jag mig att du lägger upp en PHETING film själv nu!!!!:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top