Onboardfilm Knutstorp Sydskanesemse 23/7-08

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Så, äntligen min första onboardfilm! :)
Jag vill påpeka att den är oredigerad och ingen musik. Rätt mycket vindbrus så dra ner volymen.
Första varven lite touring, ligger i en klunga till 4 minuter in i filmen då jag börjar gasa några 4or. Tyvärr bryts det efter 8.44.
För er som inte orkar kolla hela kan ni dra fram filmen till 3.50 ungfär då det börjar röra på sig...
Tänkte det kunde vara kul att ha med hela om det är någon som hittar sig själv i klungan minut 1-4.
Kameran är en FlyCamOne2 (plugg and play).

[YOUTUBE-ID]7lI9NsBGuEU[/YOUTUBE-ID]
 

Robz

Guest
Kul att "åka med" i 1.03 fart :tummenupp
Satan vad det går... speciellt i högern efter rakan!!! :näsblod
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Cool film, jag är med i tre sekunder, det ser ut som om jag kör i slow motion :va
 

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Najs!

Jag blev toklurad efter ha hoppat fram till 3:50 då ljudet blev nån sekund före bilden, var ganska förvånad när du laddade fullt och hann växla minst en gång redan innan apex. haha!

Kul att få åka med när det går fort!

:)
 

Robz

Guest
Najs!
Jag blev toklurad efter ha hoppat fram till 3:50 då ljudet blev nån sekund före bilden, var ganska förvånad när du laddade fullt och hann växla minst en gång redan innan apex. haha!
Kul att få åka med när det går fort!
:)

Precis samma här - "Satan vad han laddar in i varje sväng!!!" :D Låter dock som det blir rätt på slutet...
 

asfalt

Radical Riders
Gick med
25 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
2007, Ducati 1098S
Skön film!!!
Kul att se hur det går till att köra så snyggt "on board". Jag som irriterat åker omkring och fegar med för sent gaspådrag i kurvorna fick mig en smärre chock ha ha..
Tack Kristoffer för att du inte har lagt på något hystersikt musikspår utan lät oss njuta av lite gött ylande.

//Kalén:)
 

R6supersport

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2008
Ort
I ett hus
Hoj
Tuff
mycket vackert verkar vara en ball bana de där har ej kommit dit än men de kommer väll skälv klotade jag på falkenberg samma dag så skruvar förfullt för att få i hop skroten till licens tagning 3-4 aug ha de göttans
 

RacerX

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2004
Ort
Lund
Hoj
TL1000S + HVA450 + PitPro
Haha! Visst blir man sugen!! Den lilla 600 ser verkligen smidig ut när du kör om de andra på yttern!

Ljudet är verkligen en extra krydda. Fullgas och växlingar mitt i kurvan är ju häftigt!!
 

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Gbg (emigrerad 08:a)
Hoj
KTM 660/RC8-R
Verkar ju röra på sig ganska bra. Kul att få se hur banan ser ut, ska förhoppningsvis dit och köra 2-3 aug om jag får ihop bilen. :)
 

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
:) Kul att läsa alla positiva kommentarer!

Jag tyckte det var kul att se själv faktiskt. Det slår en hur sällan man kör "rakt fram". Det är ju faktiskt bara på start/mål rakan som hojen är fullt upprätt mer en någon tiondel. Det är allt en skoj bana, det "svänger hele tida"! :D
 
Last edited:
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top