Video från Falkenbergs motorbana "Close call"

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Shcysst rulle, kan inte uttala mig om ljudet eftersom jag sitter på jobbet :gnissla

Men undrar lite över vad för kameror du använde?
 

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Mölnlycke
Hoj
xjr1300
Dom första 5 min. kan du ta bort utan at förstöra filmen.
(bara intressant för dom mycket specielt inntreserade)
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Dom första 5 min. kan du ta bort utan at förstöra filmen.
(bara intressant för dom mycket specielt inntreserade)

Jo det e sant fast många som kör ber mig lägga upp dom eftersom de själva oxå fastnar på bild. Dom är nedkortade drastiskt ändå eftersom passen är 20 minuter. Men fattar vad du menar eftersom detta främst var den nära crashen jag var ute efter.

Kamera bak är en VholdR minneskort kamera. Främre är en Sony DV kamera med en actioncam 580 (sportscam, actioncam, cambike etc otaliga sidor som säljer dessa) VholdR är bra för Bildibild klipp men skulle inte rekomendera det som enda source eftersom den spelar in i låg upplösning.
 

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
Jo det e sant fast många som kör ber mig lägga upp dom eftersom de själva oxå fastnar på bild. Dom är nedkortade drastiskt ändå eftersom passen är 20 minuter. Men fattar vad du menar eftersom detta främst var den nära crashen jag var ute efter.

Kamera bak är en VholdR minneskort kamera. Främre är en Sony DV kamera med en actioncam 580 (sportscam, actioncam, cambike etc otaliga sidor som säljer dessa) VholdR är bra för Bildibild klipp men skulle inte rekomendera det som enda source eftersom den spelar in i låg upplösning.

Ok, har själv en pennkamera till min video. Men är ute efter en kompletterande kamera som kan sättas på lite kul ställen, som på kutsen tex....
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Ok, har själv en pennkamera till min video. Men är ute efter en kompletterande kamera som kan sättas på lite kul ställen, som på kutsen tex....

alternativet är en till sportkamera (pennkamera) och köpa en omkopplare så att du med en switch kan byta kamera. Sportkamera.se och alla de andra antar jag säljer sådana tillbehör (var där jag hittade den snabbast bara på en direkt sökning) SD kamerorna brukar vara i dyraste laget, fast det är ju upp till var och en. Alltid kul med prylar
 

Bifogat

  • dualswitch.jpg
    dualswitch.jpg
    64.6 KB · Visningar: 32

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Ort
Inomhus
Hoj
...Brittisk...
alternativet är en till sportkamera (pennkamera) och köpa en omkopplare så att du med en switch kan byta kamera. Sportkamera.se och alla de andra antar jag säljer sådana tillbehör (var där jag hittade den snabbast bara på en direkt sökning) SD kamerorna brukar vara i dyraste laget, fast det är ju upp till var och en. Alltid kul med prylar


...mest prylar när man dör vinner....:D
 

rayback

Sir Yes Sir
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Westcoast
Hoj
R1
Hmmm

Det kunde gått illa. Hade det varit jag så hade det nog blivit lite kladdigt i byxan.

ps
snygg avatar:D
ds
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top