Sporthoj Gällivare

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Ort
Markitta
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
Några visdomens ord:

- Hellre avåkt än frånåkt!!
- Ingen kommer ihåg en fegis!!
- Man ser gud - sen bromsar man!!

Tycker kemoraklotgänget ska torka bort bajset från kallingarna och hänga på grabbarna grus till motospark! Fast det verkar ju svårt om man har sin manlighet att försvara och feghet att bekämpa.

:hojraket

Du har fel...

Personligen så tycker jag att dom i snabba gruppen var mest ivägen :rolleyes: å det blir för dyrt att hyra banan ensam...

- Varför tävla när man vet att man är bäst...:va
 

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Luleå
Hoj
Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
Du har fel...

Personligen så tycker jag att dom i snabba gruppen var mest ivägen :rolleyes: å det blir för dyrt att hyra banan ensam...

- Varför tävla när man vet att man är bäst...:va


Vad du än har i dina cigg så verkar det vara rätt hallucinogent! :tummenupp
 

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Gällivare och i ryggsäcken
Hoj
CBR1000RR -08
Hahahahahahaha!!!...

Lyssna nu på MR: Sladd ta å släpp loss lite å häng med när vi far till Motopark! ni kan visa lite spår å grejjer så att vi iallafall har en chans...


Har påpekat det där om ciggen tidigare, men han kanske måste dopa för att inte göra i byxxan när han startar sitt effa monster :D
 

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Ort
Markitta
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
Hahahahahahaha!!!...

Lyssna nu på MR: Sladd ta å släpp loss lite å häng med när vi far till Motopark! ni kan visa lite spår å grejjer så att vi iallafall har en chans...

Ni är nog lite för fega för att följa våra spår... Ja iaf i cafeböjen!!! :yoparty
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Ska ni på Bike week då?
Körning på gelleråsen en hel vecka för billig peng. Jag ska då dit tror jag.

gatgrupp fm och licens 17-20 tror jag.
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Njae är ju så ocentralt det där! :tummenupp

Funderar på att dra till virtasalmi nu nästa vecka... närmare å grymm bana :yoparty

vad e det för körning där?

Tänkte just starta en sån tråd...hoppas det blir fler aktiva än mig å Dennis åsså utbölingen Gulleplutt ;-)


Sautan vi måste ju fara och tidsträna med nybeginnersarna Aukea&co på Tjottiring eller nåt sånt!?
Säg till om du ska och toura på gatorna runtom eller häng med till ACR nu på söndag vettja! :)

Har varit i Riksgränsen några dar. Så jag kom hem igår söndag. Vad är ACR?
 
Last edited:

K.L

Bybo
Gick med
20 Jan 2006
Ort
Markitta
Hoj
GSX-R1000 -09, XT660Z -08
TORSDAG!

BRASSNING PÅ KVÄLLEN OM VÄDRET TILLÅTER!
Skall lägga tider på Tjotti ring och diverse vägar...

Kanske en MD`s repa oxå:tuttar

Glöm inte att klocka en tid efter markitta ring oxå...

Tänkte så jag får se hur mkt snabbare jag är när jag åker den vägen med xt´n :rolleyes:
 

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Mera bankörning! :)

Jag och Dennis I drar på Kemora nu på måndag den 14e sen blir det Motopark tisd-onsd 15-16! :rock Allmän körning gäller ,bara köra dit ,betala och köra :cool: Lasta era moppar och häng med vettja! :hojharley
 
Last edited:

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Gällivare och i ryggsäcken
Hoj
CBR1000RR -08
Finns det el uttag på MDs??? eller är det lagligt att ha ett litet elverkgående där? Har funderat lite angående problemet med däcksvärmarna under bling sessionen på MD`s....:confused:
 

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Finns det el uttag på MDs??? eller är det lagligt att ha ett litet elverkgående där? Har funderat lite angående problemet med däcksvärmarna under bling sessionen på MD`s....:confused:

Jo det är lagligt men bullrar det mer än 95dB så får du inte köpa supercheese å mjukglass! :D
 

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Gällivare och i ryggsäcken
Hoj
CBR1000RR -08
Helsikke, undra om dom är fulla dom som gör DB mätningen???

Nä Jäddrar nu skall vi straxx till motoznark å grilla korv å basta... Får snacka med nån av finnarna om dom kan ställa upp som stand ins så vi får blingiga bilder oxå med oss därifrån banan som vi kan showwwa med på MD`s...:tuttar
 

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Helsikke, undra om dom är fulla dom som gör DB mätningen???

Nä Jäddrar nu skall vi straxx till motoznark å grilla korv å basta... Får snacka med nån av finnarna om dom kan ställa upp som stand ins så vi får blingiga bilder oxå med oss därifrån banan som vi kan showwwa med på MD`s...:tuttar

Passa dig noga nu så killen med rutin.....Kristus inte kallar dig för possör!! :gnissla
 

Niklas M

skrajjrajders
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Malmberget
Hoj
Äkta kinesisk GRC kopia + japansk och italiensk större moppe
Ny bana i Gällivare!!!

Nu jäklar har jag hittat en bana som knäcker Nürburgring å tom. Isle of man :tummenupp
Varvet är ca 21mil.....(exakt10ggr Nürburgring):yoparty
Gällivare-Nattavaara-Hakkas-Ullatti-Markitta-Gällivare
Första 5milen är värsta enduroracet på puckelpist sen blir det bara bättre å bättre....Hakkas-Ullatti nyasfalterad för nått år sen å snabb å kurvig sen är det helt nybelagt till Dokkas...å sen till Markitta är den bästa biten av alla ,en satans fin racerbana :D Vem sa att vägarna var skit här norrut??:va Tacka vet jag lite ny asfalt....:tungan Det händer inte ofta men nu har vi ju en jiddra racerbana på ca 21mil:yoparty Knäck det :tuttar
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top