Kapitän fyller år!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Fel, men ändå rätt på nåt sätt.

Det står ju att han är ett lammkött :) i hans signatur så jag la bara till gammal men sen är de ju aldrig åldern utan sinnet som gör en gammal ;)
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Tack som fan, värmer gott. Kände mig som 20 igår kväll men idag mår man som en 104-åring. Ångrar att jag inte snodde några påsar dropp från tiden som officer så man kunde vätska upp sig lite i armvecket.
Bakis som en kamel men i sann Skisnack-Mc-anda syns givetvis inget på utsidan :fakta
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tack som fan, värmer gott. Kände mig som 20 igår kväll men idag mår man som en 104-åring. Ångrar att jag inte snodde några påsar dropp från tiden som officer så man kunde vätska upp sig lite i armvecket.
Bakis som en kamel men i sann Skisnack-Mc-anda syns givetvis inget på utsidan :fakta

Det är sann glädje för en gammal artillerist att se barnens gräddsprängda glädjetårar när man halvpackad fyrar av sina rättmätiga 41 kinapuffarna i tårtan antar jag? :va
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jösses... Var det dags igen??
Vissa åldras ju fortare än andra tydligen... *S*
Dags för tanten att byta ut dig mot två 20 åringar snart då...
:D
Gratulerar i efterskott!
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Något försenad förstås :brinnerup men jag ber ändå att få skicka dom allra varmaste gratulationskramar.

Och är man över 40 ska man inte supa ner sig....:mattias Kroppen är inte lika tålig längre. :rolleyes:

Tjing tjing!! :dricka :cpparty :wiggle
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Nämen. Se där va jag missat grejer under helgen. Så går det när man inte är online... *morr*

Lite i efterskott dårå...


Grattis grattis Da Capitan!!!!!!!!!

:tuttar
 

ladbol

Fighters dont quit, quiters don`t fight!
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Midsommarkransen
Hoj
Yzf 750r-93(SÅLD) GSX-R750-00
Åhh fan!" Grattis Gubben!

Pärskans så gammal han blir då:rolleyes:, Hoppas du får ledvärk och skit så jag kan köra ifrån dig, gubbe!:tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Tack som fan, värmer gott. Kände mig som 20 igår kväll men idag mår man som en 104-åring. Ångrar att jag inte snodde några påsar dropp från tiden som officer så man kunde vätska upp sig lite i armvecket.
Bakis som en kamel men i sann Skisnack-Mc-anda syns givetvis inget på utsidan :fakta

Hade du haft kvar dom påsarna hade du nog fått sepsis då det inte var igår du jobbade som Officer va ;)

Jag skickade faktiskt ett grattis SMS klockan 7 på morgonen eller nått sånt. Men grattis igen då :)

Fel, men ändå rätt på nåt sätt.
.

Årets kommentar :rofl
 
Last edited by a moderator:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag menar inte Makrodex(eller vad blodersättningen nu hette) utan vanligt svennedropp....håller väl hur länge som helst?

.....ja det var ett tag sen....:arsele


:pannkyss

Mäh..du kan junte bara lägga dig sådär...vart är din snitsiga comeback..nu blir jag orolig :skrämd..har åldern tagit ut sin rätt :skrämd

Även "svennedropp" går ur datum..det är i allra högsta grad en färskvara. Bakterier växer ju överallt och det skall in i dina vener..måste vara inom datum rekommenderat (och förvarat inom optimala förhållanden ;))
 

Klabbharpan

Skitsnack MC
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha R1
Mäh..du kan junte bara lägga dig sådär...vart är din snitsiga comeback..nu blir jag orolig :skrämd..har åldern tagit ut sin rätt :skrämd

Även "svennedropp" går ur datum..det är i allra högsta grad en färskvara. Bakterier växer ju överallt och det skall in i dina vener..måste vara inom datum rekommenderat (och förvarat inom optimala förhållanden ;))

Är det inte så pass mycket alkohol i de där venerna då så att alla bakterier dör på en gång?? :hihi
 

Dr.Bike

Guest
Pärskans så gammal han blir då:rolleyes:, Hoppas du får ledvärk och skit så jag kan köra ifrån dig, gubbe!:tummenupp

Behövs fan ingen ledvärk för de vettu!
:rofl
JOlå vettu, såatte... Så äre me´at vettu! ;)

Min (för er) okände bror, Capita´n de la barba azul är inte långsam på hoj.
Han har bara ett annat tidsbegrepp!
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Behövs fan ingen ledvärk för de vettu!
:rofl
JOlå vettu, såatte... Så äre me´at vettu! ;)

Min (för er) okände bror, Capita´n de la barba azul är inte långsam på hoj.
Han har bara ett annat tidsbegrepp!

Han är ju liiiite "out there", så han går på jupiters omloppstid som är ca 12 år...alltså ca 12 gånger långsammare än oss vanliga trafikhinder:D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top