Malmö samåkning

appel_mx

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 1190 Adventure - R 2014
De låter lite som de kan vara kammen/ kammkedjan. Brukar vara hyfsat lätt att kolla upp. De skall vara en spännare, typ fjäderbellastad som skall spänna kammkedjan automatiskt.
 

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Ort
Hörby
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Jag ska försöka ta mig till sjöborakan imorgon. Hade gärna vängt på från Gårdstånga men då jag jobbar i Kristianstad får jag nog köra dit själv. Vi kanske ses där?! (har en VFR800 -08'a).
 

Rtz

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2010
Ort
Malmö
Hoj
***
Någon här som vill ha sin hoj fotograferad på önskad plats eller under körning så skicka mail =)
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
Förresten det blir ingen gruppkörning för mig idag, råkade tacka jag till en grillkväll :/ Får väl hälla i huvet och försöka glömma att ni har roligare
 

appel_mx

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 1190 Adventure - R 2014
Inskickat av abelseth
Kan väl mötas upp på Shellmacken i Gårdstånga? Så är det lagom nära för alla, och ganska mysig väg ner till Sjöbo om man kör genom flyinge/holmby 104:an då

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Mötas upp på shellmacken i Gårdstånga? Tid??Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
4. Javaguru
5. Appel

Har vi någon Bestämd tid?
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Inskickat av abelseth
Kan väl mötas upp på Shellmacken i Gårdstånga? Så är det lagom nära för alla, och ganska mysig väg ner till Sjöbo om man kör genom flyinge/holmby 104:an då

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Mötas upp på shellmacken i Gårdstånga? Tid??Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
4. Javaguru
5. Appel

Har vi någon Bestämd tid?

Nä vi har inte spikat någon än iallafall vad jag vet. Beror ju lite på hur ni vill köra. Haha jag va på kvinnohåret att bli stoppad av snuten precis, herre jävlar. 200 meter från min lägenhet med.
 

leifdaman

leifdaman
Gick med
29 Oct 2010
Ort
ystad
Hoj
NY 2009 kawasaki z1000 ABS vit/silver
Inskickat av abelseth
Kan väl mötas upp på Shellmacken i Gårdstånga? Så är det lagom nära för alla, och ganska mysig väg ner till Sjöbo om man kör genom flyinge/holmby 104:an då

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Mötas upp på shellmacken i Gårdstånga? Tid??Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
4. Javaguru
5. Appel

Har vi någon Bestämd tid?

har samma fråga vilken tid? fast jag hade mer tänkt möta upp er vi sjöborakan och fika med er och säga hej, jag bor ju i ystad. men allt beror på hur dags ni typ tänkt vara där om jag kan eller inte. mvh leif (vit kawa z1000 -09) :yoparty
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
Du skrammel.. Ska du med ner till Sjöbo idag? =)

hahah :p

Shellmacken i Gårdstånga? Så är det lagom nära för alla, och ganska mysig väg ner till Sjöbo om man kör genom flyinge/holmby 104:an då

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Mötas upp på shellmacken i Gårdstånga? Tid??Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
4.---------
5. Appel

Har vi någon Bestämd tid?
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
hahah :p

Shellmacken i Gårdstånga? Så är det lagom nära för alla, och ganska mysig väg ner till Sjöbo om man kör genom flyinge/holmby 104:an då

Körning Onsdag 20/4 till Sjöborakan? Kaffe och kanelbulle + massa hojar och kanske en runda innan, och avsluta där?

Mötas upp på shellmacken i Gårdstånga? Tid??Vilka är på?

1. Abelseth
2. gr0dan?
3. Fii?
4.---------
5. Appel

Har vi någon Bestämd tid?

Verkar som alla vill köra ditt själva och mötas upp där, hehe. Jag vet inte vad som är vettigast. Jag lyckades precis köra ut tvärgatan efter en poliskontroll, och med mina blås så kan jag skratta mig lycklig att de höll på att skriva p-bot till en kvinna.
Jag körde vidare, svängde av till mig. In i garaget och upp i lägenheten och körde lite look-out, haha men de kom inte.
Så med andra ord så lär det ju krylla av polis i sjöbo ;)
 

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Du skrammel.. Ska du med ner till Sjöbo idag? =)

Sjukt sugen får jag säga, om jag lyckas få den till att gå något så lunda så kommer jag. Byta oljan igår på den o det var minst sagt läge för det, samt luftfilter. Men nu får den inte bensin :va hade av tanken o luftburken igår så får väl riva o ta en liten titt. Jag skriver här om jag kommer ditt! :D
 

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Hemma
Hoj
Kawa
Sjukt sugen får jag säga, om jag lyckas få den till att gå något så lunda så kommer jag. Byta oljan igår på den o det var minst sagt läge för det, samt luftfilter. Men nu får den inte bensin :va hade av tanken o luftburken igår så får väl riva o ta en liten titt. Jag skriver här om jag kommer ditt! :D

vadå? Kommer där inte ner någon soppa till förgasarna?
 

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Hahaha tjena Sherlock, det låter verkligen som ett problem ;) Har du slang hemma så du kan sätta på ny? Hade gummit stelnat och spruckit eller? :p

ja heller hur :tummenupp haha Nä det gick att använda den bara översta biten som har gått rakt av, ser ut som någon varit frame med saxen typ:D ska nog bli sjöbo o wheelies av detta sak du se! men jag vet inte om jag kommer till gårdstånga först, möjligen möter upp där!
 

M.

Medlem
Gick med
5 Nov 2010
Ort
Lund
Hoj
BNW S1000XR
Nä vi har inte spikat någon än iallafall vad jag vet. Beror ju lite på hur ni vill köra. Haha jag va på kvinnohåret att bli stoppad av snuten precis, herre jävlar. 200 meter från min lägenhet med.

Polisen är jävligt aktiva nu de har haft kontroller i Lund 2 dagar i rad, men de verkar hålla sig till de större vägarna så det gäller att köra små vägar närmaste tiden. :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top