Vem var det ?

watzen

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2007
Ort
solna
Hoj
2003, Honda CB900F
Vem var det som pekade på sin egen rygg och svängde in på bogesundsvägen vid 16:30-tiden igår. Du hade hästsvans och en svart tröja över skinnstället. Du körde nån svart sporthoj.
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Vem var det som pekade på sin egen rygg och svängde in på bogesundsvägen vid 16:30-tiden igår. Du hade hästsvans och en svart tröja över skinnstället. Du körde nån svart sporthoj.

Det var nog jag.
 

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675
Vem var de Kl:0830 Klarastrandsleden ?

Hallå Bojs !

KL:0825 ca

Bara en undran vem som körde framför mej på Klarastrandsleden nnu på morron ! Du hade en FZ6-N Nått å jag kom upp bakom dej ! Du fortsatte söder ut å jag tog av upp mot Kungsholmen.

???

//PuttePk:tummenupp :yoparty
 

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675
Jasså upp chippad fan vad trevligt :) vad kosta det ? Ja jag skall bort och jobba tre dagar men kommer hem torsdag förmiddag vi kanske kan sammåka till den lugna åkningen som skulle vara 24 April. Annars skall jag även ut på måndag 21 April. Sjävlklart om vädret är ok vill säga. Shit 102 hk måste kännas mycket tycker min 78hk är väldigt pigg :) Ha det fin fint.
Tja Philip ! Hör av dej när du slutar jobbet idag så kan vi sammanstråla till Skogis och lungnkörningen i em !

PuttePk:yoparty
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Vem var det med en blå streetfighter idag på Mcdonalds vid Stäket?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag mötte en jeeettesöt, blond och blåögd liten tjej på nån typ av sportigare hoj vid telefonplan (Gamla Vivo) igår (måndag) vid 20.30-snåret. Vi fick ögonkontakt några sekunder och visst liknade det kärlek? :tuttar:

/Killen med gaddarna
 

tobbe_falun

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Ort
falun
Hoj
R6 -07,fiddy, plastraket
vem var det som åkte från Vaxholm i söndags mot sthlm centrum vid 4-5 tiden?
du hade en honda 600rr svart och med en svart huvtröjja med nummer 13 på och kom ifatt mig vid Bogan avfarten...

någon som känner sig träffad? =D
 

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
vem var det som åkte från Vaxholm i söndags mot sthlm centrum vid 4-5 tiden?
du hade en honda 600rr svart och med en svart huvtröjja med nummer 13 på och kom ifatt mig vid Bogan avfarten...

någon som känner sig träffad? =D

Det var nog jag.
 

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki
Såg en snubbe i sundbyberg igår (Ekensbergsvägen vid 1630-tiden) med västa aphängaren.

Ser inte alls bekvämt ut, men det kanske det är :va
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Vid tolvrycket nu inatt, vid golfhallen i Jordbro, kom jag upp bredvid en herre på en GSX750F, 80-talare, som var skrapad på vänstersidan. Växlade några ord om att rödljuset i korsningen var defekt innan vi... hrm... vidtog åtgärder. Var det någon här månne?
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Vem var re? vem vare som kasta? han som kasta ska få stryk!
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Vid tolvrycket nu inatt, vid golfhallen i Jordbro, kom jag upp bredvid en herre på en GSX750F, 80-talare, som var skrapad på vänstersidan. Växlade några ord om att rödljuset i korsningen var defekt innan vi... hrm... vidtog åtgärder. Var det någon här månne?

Vad vare för färg? :va
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Rödvit vill jag tro att det var. Svart skinnställ med schackrutor.

Hmm skinnstället stämmer inte in på den person jag misstänker att det kan ha varit :gnissla Men skrap på sidan och rödvit stämmer precis om det nu var GSX750F ifrån slutet av 80 till mitten av 90-talet med det stora bakljuset :tummenupp
 
Last edited:

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Hmm skinnstället stämmer inte in på den person jag misstänker att det kan ha varit :gnissla Men skrap på sidan och rödvit stämmer precis om det nu var GSX750F ifrån slutet av 80 till mitten av 90-talet med det stora bakljuset :tummenupp

Japp, en sån var det. Vid Åbyplan vek han av över järnvägen mot centrum.
 

brunn

Definitely Maybe
Gick med
7 Jun 2006
Ort
Västerort
Hoj
Suzuki
Hmm skinnstället stämmer inte in på den person jag misstänker att det kan ha varit :gnissla Men skrap på sidan och rödvit stämmer precis om det nu var GSX750F ifrån slutet av 80 till mitten av 90-talet med det stora bakljuset :tummenupp
F-N Probo du e mig en snabb j-vel :D
Men sen vet du ju hur "skrapningen" gick till oxå :yoparty :yoparty

Japp, en sån var det. Vid Åbyplan vek han av över järnvägen mot centrum.
Tror med ungefär 120% säkerhet att det var jag :)
Tänkte faktiskt själv slänga in någe roligt i den här tråden, hade väl åkt 58mil runt i sthlms län igår va så himla less när jag stod vid det där j-a rödljuset så jag orkade inte ens köra "ska f-n vänta på nästa bil" tänkte jag så jag skrattade gott för mig själv när du gled upp bredvid. Oturligt nog visste du ju om ljuset hehe.
91:a e det BTW, skrapningen är egentligen mer av en "jaktskada", klippte ett rådjur i 100+ ute på rindö i höstas :yoparty
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
F-N Probo du e mig en snabb j-vel :D
Men sen vet du ju hur "skrapningen" gick till oxå :yoparty :yoparty


Tror med ungefär 120% säkerhet att det var jag :)
Tänkte faktiskt själv slänga in någe roligt i den här tråden, hade väl åkt 58mil runt i sthlms län igår va så himla less när jag stod vid det där j-a rödljuset så jag orkade inte ens köra "ska f-n vänta på nästa bil" tänkte jag så jag skrattade gott för mig själv när du gled upp bredvid. Oturligt nog visste du ju om ljuset hehe.
91:a e det BTW, skrapningen är egentligen mer av en "jaktskada", klippte ett rådjur i 100+ ute på rindö i höstas :yoparty

Det stämmer bra :tummenupp Sedan har jag ju bara sett 2 stycken GSX750F i Stockholm också, en mörkröd och en röd/vit ;)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top