Vem var det ?

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Hej startar nu en tråd som jag såg fanns på SH. Denna tråd är till för folk som är nyfikna på vilka andra hoj åkare det finns i sthlm trakten som man sett ute på gatorna. Så har man sett en hoj man är nyfiken på vem det är som kör så kan det med stor sannolikhet vara någon här på SH. :yoparty

Obs: endast sthlm trakten.
 

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675
Tjenare !

Samma här ! Vi bor nog förmodligen i näromrodet Spånga/Sundby Har samma Hoj fast en FZ6-S / Svart och upp chippad....35% med Gasa ca 102 hk :D

Vi får se till å slute upp vore trevligt :tummenupp

PK
hör av dej !
 

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Jasså upp chippad fan vad trevligt :) vad kosta det ? Ja jag skall bort och jobba tre dagar men kommer hem torsdag förmiddag vi kanske kan sammåka till den lugna åkningen som skulle vara 24 April. Annars skall jag även ut på måndag 21 April. Sjävlklart om vädret är ok vill säga. Shit 102 hk måste kännas mycket tycker min 78hk är väldigt pigg :) Ha det fin fint.

Samma här ! Vi bor nog förmodligen i näromrodet Spånga/Sundby Har samma Hoj fast en FZ6-S / Svart och upp chippad....35% med Gasa ca 102 hk :D

Vi får se till å slute upp vore trevligt :tummenupp

PK
hör av dej !
 

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Förresten såg jag en svart hornet i sundbyberg här om dagen. Killen hade en svart/grå carlberg hjälm tänkte bara kolla om det var någon här för det såg ut som killen jag körde upp med när jag tog kortet förra sommaren 2007.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Såg nån snubbe på en gul/orange Daytona (tror jag det var) på Essingeleden i rusningstrafiken häromdan. Hej hej! Det var jag! :D
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Jag såg en massa töntiga killar med tröja med potatis mc tryck ovanpå skinstället när jag gick på strandvägen igår......

Posera utanför dramaten tycks viktigare än att köra.......
 

PuttePK

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Daytona 675
Tja igen

Jasså upp chippad fan vad trevligt :) vad kosta det ? Ja jag skall bort och jobba tre dagar men kommer hem torsdag förmiddag vi kanske kan sammåka till den lugna åkningen som skulle vara 24 April. Annars skall jag även ut på måndag 21 April. Sjävlklart om vädret är ok vill säga. Shit 102 hk måste kännas mycket tycker min 78hk är väldigt pigg :) Ha det fin fint.

Jag tog en lite sväng nu på lunchen å stannade till på Norrmalmstogr...oj ojooj vad de fanns mycke å titta på där vill jag säga ! Jo Philip jag drar till landet i ef med grabben å är till baka i Spånga på Söndag. Vi kanske kan höras då eller Måndag som du sa.

Hare bra så länge /
Ps: mailar dej mitt mobil nummer så kan du höra av dej.
PuttePK :tummenupp :D
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag såg en massa töntiga killar med tröja med potatis mc tryck ovanpå skinstället när jag gick på strandvägen igår......

Posera utanför dramaten tycks viktigare än att köra.......
Ja? Kom med något nytt? :7peta Ok att man ses å fikar på Rosenhill, Eldtomta eller Vaxholm, men vad ska man in i betonghelvetet å göra? :va Nog samma typer av killar som köper en Boxter Cab, allt dom hade råd med, å åker nercabbat i +5 så att alla ska se dom :D På krokväg får dom iaf stryk av nån lokal rallyligist i hans gamla 240 :D
 

watzen

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2007
Ort
solna
Hoj
2003, Honda CB900F
Förresten såg jag en svart hornet i sundbyberg här om dagen. Killen hade en svart/grå carlberg hjälm tänkte bara kolla om det var någon här för det såg ut som killen jag körde upp med när jag tog kortet förra sommaren 2007.

Det kan nog varit jag, Kör en svart hornet 900 med svart/grå caberg hjälm och helsvart textilställ.
Vart var det? var det HÄR?
 
Last edited:

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Ja jisses vad töntigt !!! :rolleyes:

Fruktansvärt.....

Köpte man hoj för att köra eller äga? Tillbringar man 4h av en av vårens första riktigt bra hojdagar med att sitta framför dramaten och glassa så borde man överväga sina prioriteringar. Handla Boxter istället större chans att tjejerna bli impade........

Fast det är klart jag är inte infödd så där är väl något jag inte förstår.
 

RRickard

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vasastan
Hoj
R1
Jag såg en massa töntiga killar med tröja med potatis mc tryck ovanpå skinstället när jag gick på strandvägen igår......

Posera utanför dramaten tycks viktigare än att köra.......

Fruktansvärt.....

Köpte man hoj för att köra eller äga? Tillbringar man 4h av en av vårens första riktigt bra hojdagar med att sitta framför dramaten och glassa så borde man överväga sina prioriteringar. Handla Boxter istället större chans att tjejerna bli impade........

Fast det är klart jag är inte infödd så där är väl något jag inte förstår.

tur att det finns såna häftiga personer som dig då... :rolleyes:

www.potatoesmc.com

där kanske dom tom har en chans att svara på dina påhopp, väldigt moget att snacka lera där dom inte ens läser..

då alla är välkomna att åka, så är det ju bara haka på nångång, skulle vara intressant att se hur du hanterar hojen.. :tummenupp
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
JAG var lite ironisk........ang tröjor över stället........men det förstogs nog inte......:rolleyes:

Ganska många, inte bara vi Potatisar som har tröja över stället........eller hur ! :)

Pausa när man kör hoj gör väl alla, sen spelar det väl mindre roll VAR man gör det ?
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
En Aprilia Streetfighter idag på sibyllegatan på väg mot karlavägen, var det du?

Snygg var den i alla fall :D
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Fruktansvärt.....

Köpte man hoj för att köra eller äga? Tillbringar man 4h av en av vårens första riktigt bra hojdagar med att sitta framför dramaten och glassa så borde man överväga sina prioriteringar. Handla Boxter istället större chans att tjejerna bli impade........

Fast det är klart jag är inte infödd så där är väl något jag inte förstår.

Tjejer blir inte impade....
Vet inte ens om jag orkar förklara jargongen för dig. Känns inte som du är värd besväret.. men köp du dig en boxter..

Så fortsätter vi andra att åka tillsammans o UMGÅS..
 

centertanksen

Medlem
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR900RR
Såg en vit Triumph Tiger som körde gatrace med en BMW över liljeholmsbron efter en broöppning. Var det någon här.. Själv puttrade jag lite lungt då jag fattade inte att det var race på gång och det var ju dessutom 50 :). Men även om det var rätt jämt så åkte BMWn på stryk iallafall.
 

Phille

väntar på sommaren.
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Bromsten/Spånga
Hoj
Yamaha FZ6-N - 2008 (78hk)
Ja exakt då var det dej jag såg. Kul med en till mc åkare i norrort trakten. Shysst med svart hornet :) .. Ses nog mer i sommar. Kör försiktigt

Det kan nog varit jag, Kör en svart hornet 900 med svart/grå caberg hjälm och helsvart textilställ.
Vart var det? var det HÄR?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top