Grattis Pucken!!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
SNORUNGE!!!! :tuttar
Hoppas du haft en superbra dag, det som är kvar av den borde vara najs också förstås. :pannkyss
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tack då igen för helvete !

Icko, är det därför du kommer och fikar så ofta:FU :D
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
visst ere så..
killen har visst fått för sig att jag är intresserad av hans hojbygge o diverse snikkar projekkt..:va


men de e ju honom jag vill ha!!!!11 :kär

Jag tror han bara spelar svårflörtad...egentligen vill han bli brutaltagen över hyvelbänken efter en brasiliansk vaxning medelst Casco trälim...:fakta
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag tror han bara spelar svårflörtad...egentligen vill han bli brutaltagen över hyvelbänken efter en brasiliansk vaxning medelst Casco trälim...:fakta


Fuck Busted !!!:huvet :huvet :huvet

Casco är skiten, blir len som ett barnarsel av det !
När Icko är här hinnar han inte till hyvelbänken, han brukar fastna vid kutterspånen.
Insmord i Timberex Heavy Duty olja hoppar han i säckarna.
Tror visst att det är något jefla bollhav.:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fan du e så läcker:pannkyss

Ååh, just det...höll på att glömma...Grattis i efterskott Pucken. Eftersom det e fika ganska nära inpå La grande Garagefika. Blire extra mycket fikabröd då?


Sjukt många bollar kommer serveras !
 

Dr.Bike

Guest
Fint reportage om dig i Bomber El Pucko!
Man skulle nästan kunna tro att du är bra, såsom Mange hyllar dig! ;)


:krama
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fint reportage om dig i Bomber El Pucko!
Man skulle nästan kunna tro att du är bra, såsom Mange hyllar dig! ;)


:krama


Mange !!!!

Min tidning har inte landat i lådan :huvet :huvet
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Mange !!!!

Min tidning har inte landat i lådan :huvet :huvet

Prenumererar du? Om, så ska jag kolla imorgon hur det står till med vårt pren.register.

Jag lovar att sladda förbi med några ex av tidningen som du kan ge till alla cheyer som du vill limma* på.

*Vad exakt som menas med att limma på kan ha två betydelser. Den ena är rumsrenare än den andra...:rolleyes:

Fint reportage om dig i Bomber El Pucko!
Man skulle nästan kunna tro att du är bra, såsom Mange hyllar dig! ;)


:krama

Hehe, men är man lite smart å lägger märke till att flera andra namn nämns i texten så kan man ju lägga ihop ett och ett och klura ut vem som igentligen fixar hojen. Han får ju mest "cred" för att den råkar stå i hans verkstad;)
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Prenumererar du? Om, så ska jag kolla imorgon hur det står till med vårt pren.register.

Jag lovar att sladda förbi med några ex av tidningen som du kan ge till alla cheyer som du vill limma* på.

*Vad exakt som menas med att limma på kan ha två betydelser. Den ena är rumsrenare än den andra...:rolleyes:



Hehe, men är man lite smart å lägger märke till att flera andra namn nämns i texten så kan man ju lägga ihop ett och ett och klura ut vem som igentligen fixar hojen. Han får ju mest "cred" för att den råkar stå i hans verkstad;)


Säften !
Kan själv............det mesta.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top