Nu äre såhär...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
att Farbror Dreggel håller på och pular med hojkortet för fulla muggar, MEN min gamle kumpan och tillika handledare är en slapptask och har ingen egen hoj så jag har fått kuska runt med den 100kgs klumpen på pallen, dessutom har karln tröttnat på hojåkandet.
Så här står jag med skägget i brevlådan och undrar om det finns nån som skulle kunna tänka sig att ställa upp? Gärna nån som kör hyfsat frekvent.

Jag ska tillägga att jag är i princip klar med allt, kör ganska bra (vi behöver inte snigla runt på småvägar), har dragit igenom körkortexpress intensivkurs men hann inte köra upp förra säsongen, jag behöver bara lite fler mil på vägen innan jag kör upp. Dessutom är jag jävligt sexig i läder.

Naturligtvis står jag för alla fioler, nybakt, pussar & kramar..ja vafan du kan till och med få tillgång till min syrra (eller brorsa, fritt val).

Någon? :tuttar
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Skriver du på ett livstidskontrakt på ett övertagande av min svärmor så är du välkommen ner hit:rolleyes: Fan kan till och med tänka mig pröjsa lite för den dealen:D
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Skriver du på ett livstidskontrakt på ett övertagande av min svärmor så är du välkommen ner hit:rolleyes: Fan kan till och med tänka mig pröjsa lite för den dealen:D

Ja förfan, jag är ju en svärmorsdröm så... :rolleyes: :tungan


Nä men på riktigt, bara en (som dessutom skojar och bor utomsocknes)?
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Skulle kunna tänka mig, har varit handledare förut, men just nu är de ju inge bågeväder och du vill väl börja typ NU??
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Skulle kunna tänka mig, har varit handledare förut, men just nu är de ju inge bågeväder och du vill väl börja typ NU??

Inge bågeväder? ;)
Mjaaaa alltså det tar ju ett tag innan papper och sånt går igenom, och som det ser ut nu så har jag ingen att åka med varken nu eller senare så all hjälp emottages hjärtligt :)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag skulle inte våga ha dig som handledare. Du har ju både kabyss och stridsvagn. Man skulle ju aldrig våga göra att enda litet misstag...


edit: :kulspruta :hojcbr

Haha förra gången jag var handledare var jag åt en trafikpolis, det gick bra, körkortet i handen på 1a försöket. Sedan att det blev rödlysekörning tre dagar efter att körkortet var i hamn är ju inte mitt fel!!

Jag är snäll, jag lovar.....:D

Inga problems! :tummenupp Jag PM:ar!



Jag e ju inte direkt purfärsk heller om handen ska ligga på bibeln :D

Gör du det, som det ser ut nu kommer jag att jobbpendla med hojjen från början//mitten av maj!
 
Last edited:

lelleman

Be careful out there...
Gick med
27 Apr 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa -08
tjena!
kan oxå tänka mig att ställa upp... men vad innebär de för mig, måste man gå en såndära "handledar" utbildning?

pm:a om du vill

//Lelle
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top