Garageplats på Östermalm/Gärdet!?

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Hallo!
Finns det någon som har och/eller vill dela Garageplats på Östermalm/Gärdet!?

Om vi är några stycken kan det ju bli ganska billigt!

Hör gärna av er mer ideér förslag om detta!:D
 

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Gärna runt Karlaplan om det går! Bor själv vid Tessin parken!
Annars slår vi oss ihop någonstans på något sätt!
 

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1
Gärna runt Karlaplan om det går! Bor själv vid Tessin parken!
Annars slår vi oss ihop någonstans på något sätt!

Runt tessinparken funkar för mig! Jag är på att slå mig ihop. Ingen mer som bor på Östermalm/Gärdet som vill vara med?

Har skickat förfrågan för Mc-plats i Fältan, me de har inte hört av sig, vilket de skulle göra om de hade platser lediga.
 

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Jag funderar på att hitta någon vänlig bilist eller så för att dela med, till en skälig peng! Men det allra bästa vore ju att dela hojplats! Varför inte fältan man kan ju kollai gen kanske! Såg att du också är med på torsdag 24 samåkningen du vet! :tummenupp

Runt tessinparken funkar för mig! Jag är på att slå mig ihop. Ingen mer som bor på Östermalm/Gärdet som vill vara med?

Har skickat förfrågan för Mc-plats i Fältan, me de har inte hört av sig, vilket de skulle göra om de hade platser lediga.
 

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Ort
Kungsholmen Stockholm
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Har själv mc-plats (typ bås med stålväggar) via Carpark på Östermalm, dock inte runt Karlaplan utan mot Roslagstull. Såg att grannplatsen var tagen sedan fredags, var tyvärr inte kvick nog att tipsa någon av er:-(, men det kan finnas mc-plats utan bås kvar (med möjlighet att låsa fast hojen med kätting i en stålögla fastsatt i golvet), de brukar gå åt sist, och bättre än ingenting och något att börja med.

Ett tips; kolla med Carpark vilka mc-platser finns på Östermalm, ring kundtjänst, då får ni veta direkt om det finns plats och boka, sen är det bara att åka och kolla platsen om den är OK och få nycklar/låsbrickor. Har varit nöjd med dem.

Lycka till:)
 

collo

Motorvägsfilosofi
Gick med
24 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
R1
Har själv mc-plats (typ bås med stålväggar) via Carpark på Östermalm, dock inte runt Karlaplan utan mot Roslagstull. Såg att grannplatsen var tagen sedan fredags, var tyvärr inte kvick nog att tipsa någon av er:-(, men det kan finnas mc-plats utan bås kvar (med möjlighet att låsa fast hojen med kätting i en stålögla fastsatt i golvet), de brukar gå åt sist, och bättre än ingenting och något att börja med.

Ett tips; kolla med Carpark vilka mc-platser finns på Östermalm, ring kundtjänst, då får ni veta direkt om det finns plats och boka, sen är det bara att åka och kolla platsen om den är OK och få nycklar/låsbrickor. Har varit nöjd med dem.

Lycka till:)


Låter schysst. Har funderat på Carparks garage på Banérgatan, men vill helst ha närmare lägenheten så man slipper gå så långt för lite spontanåka.
 

EQ

back in the sadle again
Gick med
26 Mar 2008
Ort
Söderslätt
Hoj
KTM 690 Enduro R -12
Tack för tipset! Ska kolla!
Men som sagt spontanåka vill man ju helst kunna göra!:tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top