SH-PUB den 5/4 - 08

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Miss Wet T-Shirt!!? :tummenupp :D :yoparty :tungan
Snuskgubbe.


Öppet till 03 var det väl fförut me.....!? :va
Iaf vad jag minns....:rolleyes:
Du minns.....HA !

O de där me entre för o komma in på en pub hade jag förträngt..
Jälla skitställe..:mad: :rolleyes:
Sosse !:D
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Va?:confused: Har vi möte då? Jag vet som vanligt ingenting..*s* PM:a lite uppgifter e du söt! :)

Varför jag inget sagt, är för att det inte är fullt spikat ännu. Vi har ju ordinarie möte på söndagen den 6:e, men jag vill byta & det verkar inte omöjligt. PM kommer :)

Öppet till 03 var det väl fförut me.....!? :va
Iaf vad jag minns....:rolleyes:

O de där me entre för o komma in på en pub hade jag förträngt..
Jälla skitställe..:mad: :rolleyes:

Det var de nog. Men det stod på deras hemsida att de stängde 01. Det gjorde det efter också, då Kakan kollade. Men nu har de ju bytt så de ska väl köra till "sent" då.


Entrén e fördjävligt. Jag kommer ihåg hur jäkla pisst jag blev, det sabbade några minuter av bra humör :mad:
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
är de verkligen så att folk hellre vill på Galways och skrika för att prata med varandra då?
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Dom har så "halkiga" glas på gallaways.:gnissla Och jag håller med om att det är alldeles för hög ljudnivå där med.Trevligare med ett större ställe där man kan gå undan o prata lite oxå.Fast jag e ju gammal oxå iofs.
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Dom har så "halkiga" glas på gallaways.:gnissla Och jag håller med om att det är alldeles för hög ljudnivå där med.Trevligare med ett större ställe där man kan gå undan o prata lite oxå.Fast jag e ju gammal oxå iofs.

Gå undan o prata!?? :va

Inge annat i tankarna va?? :rolleyes:
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Vilka kommer till sh-puben då ?? :)

:hoppa :wiggle :cpparty :wiggle :hoppa

Jag tar med mej några "horn" & kommer. Hoppas på bra uppslutning nu då det är sista pubsvängen. För det är de va?

Dom har så "halkiga" glas på gallaways.:gnissla Och jag håller med om att det är alldeles för hög ljudnivå där med.Trevligare med ett större ställe där man kan gå undan o prata lite oxå.Fast jag e ju gammal oxå iofs.


Ni hade ju så jäkla bråttom från Galways sist. Jag hade lätt hakat på till Anchor den kvällen.
 
Last edited:

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag tar med mej några "horn" & kommer. Hoppas på bra uppslutning nu då det är sista pubsvängen. För det är de va?




Ni hade ju så jäkla bråttom från Galways sist. Jag hade lätt hakat på till Anchor den kvällen.
Svar till kakan:ja planen e att dyka upp iaf.O ullis,du ska nog vara glad för att du inte hakade på :tungan .Ska försöka skippa nåt förfestande den här ggn tror jag :gnissla
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag tar med mig Vampyrtrollet och den ryske it-supporten!!

Fan vad nice. Hehe
Kanske bra o träffa den ryske it-supporten. Så han vet vem som ringer o gnäller o vill att han ska lägga upp bilder o sen o neeeeeej ta bort ta bort ta bort. *asg*
Han kommer inte att få det lätt. :yoparty
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Svar till kakan:ja planen e att dyka upp iaf.O ullis,du ska nog vara glad för att du inte hakade på :tungan .Ska försöka skippa nåt förfestande den här ggn tror jag :gnissla

:tummenupp så trevligt, jag gillar att du kommer ju :) alltid lika trevligt när man träffar dej ;)

hehehe tror du att Ullis och jag inte hade klarat av att parta lika bra som dej? :D
 

"Rask"

Guest
Kan rekommendera att de som tänkt gå kommer någolunda nyktra annars kan det bli svårt att komma in. Garderoben kostar 20kr o är obligatorisk. Är alltid coverband som spelar på helgerna. BB kan nog bli ett bra ställe att ha sh pub på :tummenupp
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top