Hallåsanhejsan

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Ptja..det brukar bestå av Kapten blåskägg, Lord Adrian, Valrog med hustru, Thygod med flicka, D1ce, Emelie, Ullis, pucken, Retep, Jörgen karlsson, Zlide, Larzon, Colossus med fruga, Lillan78, MrNice80 och hans tjej, milla, bikerwoman, Kjelle, Andersson Turbo, Bananhjärnan, Ladbol, Dr.Bike, English Bloke,fille, Lady, Plonkan, Scuddisen, tellan, Toxicity, snailshell, kul me ninja och hans flicka, Betsy, Prillan, twinsucker, Bobo...Mattias, även fast han försöker smita in osedd ;)...bara för att nämna några off the top of my head! ;)

Det är många fler än dessa men jag måste fan ta Omega 3 om jag skall komma på allas nick just nu. Basically alla som hänger på donken under somrarna och håller kontakt med varandra under vintern :)

Inget personligt om namnet inte räknades upp..alla som vill skall komma tycker jag :)

Farliga lirare blir allt farligare i g'a'ng! Jag haller mig undan jag med!:gnissla
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Ursäkta, men jag kan inte ingå i nåt "gäng" där nån kallar en hund för lillvappisen. Det går bara inte.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag skiter väl i er, men serveras det nybakt ja då jävlar! :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va jisses va gnälligt de var här då. Klart de blir nybakt, jag och Nursey kommer att se till de :) eftersom vi båda gillar att baka :)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kul Shirin att du drar ihop något. Det är banne mej på tiden att det blir en fika i Uppsala, så vi slipper att röra på oss jämt.

Kom igen nu folket!!

Å surGÖS, skärp dej eller så gör vi pudding på dej när du blir Uppsalabo ;)

Jag är på :tummenupp
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Kul Shirin att du drar ihop något. Det är banne mej på tiden att det blir en fika i Uppsala, så vi slipper att röra på oss jämt.

Kom igen nu folket!!

Å surGÖS, skärp dej eller så gör vi pudding på dej när du blir Uppsalabo ;)

Jag är på :tummenupp


Jag är inte det minsta sur. Trodde att min sur/arg-stämpel var bortraderad vid det här laget.
"Gör pudding på dig"...? Det låter... otrevligt. :va
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Ni får tolka gäng hur ni vill...jag menade ett antal människor som känner varandra lite mer än att bara nicka åt varandra och sedan gå vidare. Hoppades på att detta kanske kunde utökas med flera glada människor som gillar att umgås..men det kanske var att hoppas på lite väl mycket. Glömde att folk på SH är känslotorra istappar!

Jag tänker ha öppen dörr ett visst datum och vill man komma får man komma vill man inte så slipper man.

Tjilevippen!
 

rBy

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Los Angeles CA
Hoj
Zipp zapp nada, no more.
Ni får tolka gäng hur ni vill...jag menade ett antal människor som känner varandra lite mer än att bara nicka åt varandra och sedan gå vidare. Hoppades på att detta kanske kunde utökas med flera glada människor som gillar att umgås..men det kanske var att hoppas på lite väl mycket. Glömde att folk på SH är känslotorra istappar!

Jag tänker ha öppen dörr ett visst datum och vill man komma får man komma vill man inte så slipper man.

Tjilevippen!

"Kapten blåskägg, Lord Adrian, Valrog med hustru, Thygod med flicka, D1ce, Emelie, Ullis, pucken, Retep, Jörgen karlsson, Zlide, Larzon, Colossus med fruga, Lillan78, MrNice80 och hans tjej, milla, bikerwoman, Kjelle, Andersson Turbo, Bananhjärnan, Ladbol, Dr.Bike, English Bloke,fille, Lady, Plonkan, Scuddisen, tellan, Toxicity, snailshell, kul me ninja och hans flicka, Betsy, Prillan, twinsucker, Bobo...Mattias"

Tycker enda de flesta av dina "manniskor som kanner varandra mer an bara nickar" varkar lite for farliga:gnissla
 

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Ort
Vallentuna
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Jag tänker ha öppen dörr ett visst datum och vill man komma får man komma vill man inte så slipper man.

Tjilevippen!

Men när är datumet då????
Kan ju inte komma varje dag och rycka i dörren för att se om den är öppen...

Eller har jag missat något???
Inte helt olikt mig i så fall,,, :yoparty
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Men när är datumet då????
Kan ju inte komma varje dag och rycka i dörren för att se om den är öppen...

Eller har jag missat något???
Inte helt olikt mig i så fall,,, :yoparty

Någon lördag..lämnade det öppet för alla har ju barn (istortsett) och det är knepo att få ihop. Ge gärna förslag. Får inte kollidera med Dr.Bikes tillställning :)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
glömde ett "inte"

Men för tusan Shirin, sätt ett datum så vi har något att gå efter. Du kan ju inte lämna över bollen till andra att komma med datum, då de slutar med att alla kan olika tider.

Se så.............

Jag är inte det minsta sur. Trodde att min sur/arg-stämpel var bortraderad vid det här laget.
"Gör pudding på dig"...? Det låter... otrevligt. :va

Visste inte att du haft en surstämpel.

Gör pudding på dej, ja de är nog inte så trevligt kanske. Men du ska ta allt på Sh med en nypa salt, det borde du väl veta vid detta laget :)
 
Last edited:

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Gör pudding på dej, ja de är nog inte så trevligt kanske. Men du ska ta allt på Sh med en nypa salt, det borde du väl veta vid detta laget :)

Jo, jag tar nog faktiskt det mesta med en nypa salt. Onödigt och naivt att ta saker och ting på för stort allvar. Ett exempel: Miin trafikskolelärare tyckte att jag skulle skriva teorin imorgon, trots att att jag inte läst någon teoribok eller besökt trafikskolan mer än fem gånger. Jag lät dock meddela att han bara ville bli av med mig.
Med en nypa salp går allting mycket lättare.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top