Hallåsanhejsan

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Nu tycker jag att det är på ti'n att ni kommer o fikar i Muppsala!!! Och jag är säker på att Ullis håller med!
Så kläck ett datum när det passar sig att komma hem till Nörsis nya lägenhet. Kanske efter Påsk så alla hinner med sina ledigheter och allt sånt.

Onsdagkväll eller en lördag?
Öppen för förslag! Om det blir efter påsk så har jag ju lillvappisen här också så att alla stora starka MC knuttar kan komma och tuffa upp honom lite så han inte blir ihjälfjollad av mig ;)

Sååååå...skriv nått
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:tummenupp Låter som en bra ide, en lördag kanske ? Då de flesta är lediga :)

Tror du verkligen att dessa gossar kan tuffa upp den valpen :va Varför får jag känslan av att valpen kommer bli än mer gullad med om dom får tag på den ;)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Vilket land kommer du ifrån?

Jag hade tänkt ta fikat här i Sverige ;)

Jag är född och uppvuxen i Sverige av en svensk (och finsk) mamma och en kurdisk pappa från Irak. Sedan drog jag iväg till Irland när jag var 18 och bodde där i 8 år..utan familjen. Så jag ser mig själv som en svensk irländare med kurdiskt och finskt påbrå ;)
Och folk undrar varför jag är så virrig :rolleyes: :näsblod
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
:tummenupp Låter som en bra ide, en lördag kanske ? Då de flesta är lediga :)

Tror du verkligen att dessa gossar kan tuffa upp den valpen :va Varför får jag känslan av att valpen kommer bli än mer gullad med om dom får tag på den ;)

Jag tror nog på en lördag jag med. Om folk kommer efter 15 så är det gratis parkering i centrum där jag bor. Jag fixar käk och bakverk.
Kanske helgen den 12e April? Vad tycker ni? Ingen får skylla på ungarna...ni får ta med dom helt enkelt.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag tror nog på en lördag jag med. Om folk kommer efter 15 så är det gratis parkering i centrum där jag bor. Jag fixar käk och bakverk.
Kanske helgen den 12e April? Vad tycker ni? Ingen får skylla på ungarna...ni får ta med dom helt enkelt.

Den 12:e jobbar jag så då kan jag inte för jag vill nog sova lite :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
När jobbar du inte? :p
Skriv förslag på när det passar så jobbar vi runt det. Gäller alla som vill komma.

:va vad då nu fattar jag inte jag jobbar inte så mycke just nu iallafall ;)
Men lördagarna jag är ledig mmmm är dessa ( i april då:)) 26 :) den 5 april är det pub och den sista för denna sesång :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Klart du får :krama detta gäller alla som läser denna tråden..man måset inte bo i Stockholm ens. Gillar du hojar och vårt gäng är du välkommen :)

jag kan ju stå för nå bakat också så slipper du stå för allt ;)
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Vad är det för gäng då?

Ptja..det brukar bestå av Kapten blåskägg, Lord Adrian, Valrog med hustru, Thygod med flicka, D1ce, Emelie, Ullis, pucken, Retep, Jörgen karlsson, Zlide, Larzon, Colossus med fruga, Lillan78, MrNice80 och hans tjej, milla, bikerwoman, Kjelle, Andersson Turbo, Bananhjärnan, Ladbol, Dr.Bike, English Bloke,fille, Lady, Plonkan, Scuddisen, tellan, Toxicity, snailshell, kul me ninja och hans flicka, Betsy, Prillan, twinsucker, Bobo...Mattias, även fast han försöker smita in osedd ;)...bara för att nämna några off the top of my head! ;)

Det är många fler än dessa men jag måste fan ta Omega 3 om jag skall komma på allas nick just nu. Basically alla som hänger på donken under somrarna och håller kontakt med varandra under vintern :)

Inget personligt om namnet inte räknades upp..alla som vill skall komma tycker jag :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ptja..det brukar bestå av Kapten blåskägg, Lord Adrian, Valrog med hustru, Thygod med flicka, D1ce, Emelie, Ullis, pucken, Retep, Jörgen karlsson, Zlide, Larzon, Colossus med fruga, Lillan78, MrNice80 och hans tjej, milla, bikerwoman, Kjelle, Andersson Turbo, Bananhjärnan, Ladbol, Dr.Bike, English Bloke,fille, Lady, Plonkan, Scuddisen, tellan, Toxicity, snailshell, kul me ninja och hans flicka, Betsy, Prillan, twinsucker, Bobo...Mattias, även fast han försöker smita in osedd ;)...bara för att nämna några off the top of my head! ;)

Det är många fler än dessa men jag måste fan ta Omega 3 om jag skall komma på allas nick just nu. Basically alla som hänger på donken under somrarna och håller kontakt med varandra under vintern :)

Inget personligt om namnet inte räknades upp..alla som vill skall komma tycker jag :)

:gråta :gråta du glömde ju mej igen :tungan :rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top