Hoj-x 2008

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
ja, det tycker jag med juh....men e man fattig student så e man :huvet

Nej, det är fan att få pengarna att räcka till allt man vill! :(
Vi ses väl på Lelle iaf?:)

vi blir typ 10st som åker ut på böljan blå om några timmar:
http://www.hayabusa.nu/page.php?12

Haha, schysst medelande! :tummenupp

Då ses vi väl på båten då, jag delar hytt med delar av Team Shedevils, och nästan alla i klubben är med på båten! :yoparty
 
Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ja, hoppas ni har kul alla Hoj-X:are. Troligen fulla som ägg allihop och har skittråkigt. *L*

Själv blev jag strandsatt på Kallinge/Ronneby flygplats eftersom det SAS-plan som skulle gå i lagom tid för att jag skulle slippa stressa till båten från Arlanda, inte startade och heller inte gick att laga. Lagom förbannad kan jag säga att jag var. :mad:

Jaja, vad är väl en bal på slottet... nu kan jag ju stanna hemma och städa och jobba istället. :rolleyes:

Jag kommer ihåg Nurseys baksmälla förra året. Ingen sol någonstans, men solglasögonen satt som klistrade på frökens näsa och hon var radiostyrd. :D

Ni får väl berätta när ni kommit hem och piggnat till på söndag helt enkelt. :krama
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
vi blir typ 10st som åker ut på böljan blå om några timmar:
http://www.hayabusa.nu/page.php?12


Visst var det ni som hängde lite med Bikerboyz? Om det va så så såg jag ju er på promenaden! :)

Ja, hoppas ni har kul alla Hoj-X:are. Troligen fulla som ägg allihop och har skittråkigt. *L*

Själv blev jag strandsatt på Kallinge/Ronneby flygplats eftersom det SAS-plan som skulle gå i lagom tid för att jag skulle slippa stressa till båten från Arlanda, inte startade och heller inte gick att laga. Lagom förbannad kan jag säga att jag var. :mad:

Jaja, vad är väl en bal på slottet... nu kan jag ju stanna hemma och städa och jobba istället. :rolleyes:

Jag kommer ihåg Nurseys baksmälla förra året. Ingen sol någonstans, men solglasögonen satt som klistrade på frökens näsa och hon var radiostyrd. :D

Ni får väl berätta när ni kommit hem och piggnat till på söndag helt enkelt. :krama

Det va jäkligt surt att du inte fick komma med! Saknar dig ju! :(

Annars så känns det som att man asgarvat 30 av dessa 36 timmar. Sååå grymt roligt har det varit. Inte alls bakis idag, bara trött då man som vanligt knappt hunnit sova något..*s*

Tack alla som var med! Vi ses igen nästa år.
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jäklars vilken kalashelg :)

Underbart kul att träffa folk från Vurpans Vänner, Svineri, Vadå Mc & allt annat löst folk. Har haft grymt skoj :yoparty
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jäklars vilken kalashelg :)

Underbart kul att träffa folk från Vurpans Vänner, Svineri, Vadå Mc & allt annat löst folk. Har haft grymt skoj :yoparty


Det ryktas att Pucken fick sin köttros skändad av ett gäng spralliga gynstolspiloter. Sant?;):arsele
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det ryktas att Pucken fick sin köttros skändad av ett gäng spralliga gynstolspiloter. Sant?;):arsele

Kan dock meddela att dina källor ej är tillförlitliga.
Köttrosen är intakt och i god kondition !:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Så allt snack om kölappssytem med 20+ väntande skinnvästar i hyttkorridoren är alltså bara elakt förtal?:va :D


Nej för fan, men när dom gjort entre i hytten så flådde vi dom jävlarna, så nu har jag tillräckligt med skinn för att klä en hel minivan med !
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag kommer ihåg Nurseys baksmälla förra året. Ingen sol någonstans, men solglasögonen satt som klistrade på frökens näsa och hon var radiostyrd. :D

Jag mådde inte bra då kan jag meddela..var nog egentligen för full för att köra hem från båten om man hade tvingats blåsa. Hade så sjukt roligt den helgen!!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top