Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Om den e till mig vilket jag har svårt att tro, så kommer jag att dyka upp på Donken. Måste ju få lite riktig mat efter att jefla shaslik och kachapori:arsele

Supplajs !!!
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Tjoho! Tjör samma utt varje dag så tänke jag skulle testa nånting nytt idag. Så fixade mej en liten punka... :näsblod
Var sen på Iscompaniet och hämta tre och ett halvt ton is som jag lastade av i Johanneshov. Sen tycker chefen att jag ska lasta på dom igen när jag ändå skulle till Haninge och det skulle dit. :näsblod :crash
När jag väl kommer fram till Dagab i Haninge så får jag ett varmt mottagande: "Vad gör du här?" Viftar med lappen och får veta att den där isen skulle de ha först imorrn och att om jag kommit dit tre minuter senare så hade de gått hem för dagen. :näsblod :crash :glömdet

Men fan, du får väl offra dig för konsten? Sova är överreklamerat, varför sova när det finns koffein?:D

För jag får migrän om jag inte sover och även om det skulle vara skönt att få en anledning att stanna i sängen en eller tre dagar mitt i veckan så känner jag inte riktigt för att gå såna längder... :tungan

Bättre att han överlåter den till undertecknad.:fakta

Tycker vi ställer den i min bil istället.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top