Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Nej ajg vet... froppade en kort kort stund o så kom solen igen...
KVAAAAVT...

O att somna på kvällen... Omöjligt... haha...

Men man FÅR INTE gnälla när det är varmt... så det så.... typ...

DET retar jag mej något överjefvligt på! Man fååår inte tycka illa om värmen. "Sluta gnäll och njut av värmen istället!" Men jag MÅR DÅLIGT av den så jag KAN INTE njuta! :mad: :huvet Vad är det människor inte fattar?
Tycker det är snyggt med solbränna och vill gärna ha en bra sådan, men det är för varmt (och tråkigt) att sola. :( Har dock en ganska fint solbränd vänsterarm numera... :näsblod :D :trucker

Nä, vem fan fick sova? Idag blir det att tjöpa fläktar...(Pluralis) Jag ska fan ha full storm i sovrummet och mera glass...:mad::mad::mad:

Hemgjord isglass. :tummenupp
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
DET retar jag mej något överjefvligt på! Man fååår inte tycka illa om värmen. "Sluta gnäll och njut av värmen istället!" Men jag MÅR DÅLIGT av den så jag KAN INTE njuta! :mad: :huvet Vad är det människor inte fattar?
Tycker det är snyggt med solbränna och vill gärna ha en bra sådan, men det är för varmt (och tråkigt) att sola. :( Har dock en ganska fint solbränd vänsterarm numera... :näsblod :D :trucker

Jag mår oxå dåligt av värmen... Allt över 25 grader är hell...
Men försöker faktiskt att inte gnälla så mycket... Det blir ju inte direkt bättre av att man gnäller utan då får man sig själv ännu surare plus alla andra blir griniga...
Det är nice med fint väder... Typ :D
Det där med sola har jag aldrig fattat... Orkar inte... Fy va tråkigt... *suck*
Efter en kvart vill ja lixom döda nån för jag blir så uttråkad av att försöka sola ibland... haha...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Haha... Du kan säääääkert köpa en fläkt i oktober sen... :D

:D Jo, jag får fan göra det så att jag är garderad inför nästa värmebölja...:D:D

DET retar jag mej något överjefvligt på! Man fååår inte tycka illa om värmen. "Sluta gnäll och njut av värmen istället!" Men jag MÅR DÅLIGT av den så jag KAN INTE njuta! :mad: :huvet Vad är det människor inte fattar?
Tycker det är snyggt med solbränna och vill gärna ha en bra sådan, men det är för varmt (och tråkigt) att sola. :( Har dock en ganska fint solbränd vänsterarm numera... :näsblod :D :trucker



Hemgjord isglass. :tummenupp

Jo det är samma här, jag mår skitdåligt av värmen, men det är som det är... Sola är det bara att glömma, jag ser ut som en kokt hummer om jag försöker.:D Man skulle ha haft samma jävla tattarblod som farsan som bara behöver titta ut genom fönstret och konstatera att solen skiner för att brun...:mad:
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:D Jo, jag får fan göra det så att jag är garderad inför nästa värmebölja...:D:D



Jo det är samma här, jag mår skitdåligt av värmen, men det är som det är... Sola är det bara att glömma, jag ser ut som en kokt hummer om jag försöker.:D Man skulle ha haft samma jävla tattarblod som farsan som bara behöver titta ut genom fönstret och konstatera att solen skiner för att brun...:mad:

Min mormor är sån... Fan vad surt det är när hon är knallbrun och man själv bändar solen tom... *asg*
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Precis, men vafan, jag får fortsätta att sola i vitabergsparken under en sten.:hihi:hihi

BAH! Vit man ska vara VIT! En iprentablett ska se ut som en leverfläck mot huden....

Och jag älskar mitt jobb. Eller, nja...jag älskar AC:n....:18grader får nästa liiiite ångest över att min semester börjar på Onsdag.:gnissla
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
BAH! Vit man ska vara VIT! En iprentablett ska se ut som en leverfläck mot huden....

Och jag älskar mitt jobb. Eller, nja...jag älskar AC:n....:18grader får nästa liiiite ångest över att min semester börjar på Onsdag.:gnissla

Ipren... Bha humbug!!! En annan är så blek att dom fick uppfinna nya skalor för att bestämma blekheten...:fakta:fakta
Jo, AC kan man bli kär i...:kär
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Ipren... Bha humbug!!! En annan är så blek att dom fick uppfinna nya skalor för att bestämma blekheten...:fakta:fakta
Jo, AC kan man bli kär i...:kär

ja du har ju såndär brittisk blekhet...antar att du ser ut som en ducati i hyn om du har för starka glödlampor hemma?:D

Jepp, tror jag ska utföra en charmerande nakendans framför den, AC-gudarna till ära.:arsele
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja...det skulle iaf bespara världen nån miljard traumatiserade youtubetittare.:gnissla Eller så lägger jag ut den och köper aktier i nåt läkemedelsföretag som kränger tung psykofarmaka. :stenrik

Skitbra! Jag hänger på! Sen när jag har blivit stenrik ska jag tjöpa Danmark...:hihi
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Mår personligen riktigt illa av värmen.. Och jag får den inte ens att gå ner i kroppen när jag väl blivit varm.. Kan duscha kallt i 15 min.. (-2cm) och ändå vara lika varm inom 10 min efter att jag klivit ut... :(

Började kolla efter en AC idag... Men jag vetifaen vad man ska ha och hur faen jag ska få ut varmluften så det blir väl att gosa med fläkten..

@Pluggen
Köpa fläkt??
:skrattaåt
Dom tog slut för en vecka sen!

Tror jag hittade en golvställd uppe i Kiruna på nån webshop men i övrigt så är det körigt..
Tror jag Jula i Gävle har ett fåtal kvar om du känner för en resa... :hihi
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
@Pluggen
Köpa fläkt??
:skrattaåt
Dom tog slut för en vecka sen!

Tror jag hittade en golvställd uppe i Kiruna på nån webshop men i övrigt så är det körigt..
Tror jag Jula i Gävle har ett fåtal kvar om du känner för en resa... :hihi

Jo, jag skyller på överhettning att jag inte hajjade det.:hihi:hihi Men det GÅR ju att tjöpa på nätet...:fakta
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top