Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Låter toppen.
Men det är alltid trist att sitta på jobbet och höra hur alla andra har semester... därför tog jag så många veckor så ja prickar in alla andras. :yoparty

Eller så är det en mix av semester och pappaledigt för att njuta av sommaren med familjen och komma iordning i huset, semestern börjar med att flytta dit. :)

Hehe... Det kommer nog bli hur kul som helst där..

Jag är ju ledig fyra dagarn varje vecka (förutom andra veckan i juli som jag av nån knasig anlednigng jobbar fem dagar på???) så egentligen spelar det ingen roll att jag inte har semester... haha.. :D
:lyxlirare
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Äsch.. du har ju inte testat... *asg*
Fan vad chockad du skulle bli om svaret blev jahaja... jag men okejrå... *asg*

Då skulle jag bli jeffligt förvånad, ffa om jag fick gå hem med fullt betalt utan att använda flextid..:D

Förresten, har du lagt märke till att inget av derbyna i hockeyn går på en lördag?:va
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Haha... Ja... Nu kanske kanske kanske det inte skulle funka men det skulle bli väldigt förvånad min på dig ifall det gjorde det.. ;)

Har inte kollat spelschemat... Håller på blundar för det än så länge då mitt schema är gjort efter allsvenskan och det helt plötsligt inte funkar... :/
Jäkla skit o gå upp i elitserien bara sådär...
*asg*

Men det är väl för att vi inte ska slåss osv????? :D

Då skulle jag bli jeffligt förvånad, ffa om jag fick gå hem med fullt betalt utan att använda flextid..:D

Förresten, har du lagt märke till att inget av derbyna i hockeyn går på en lördag?:va
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Haha... Ja... Nu kanske kanske kanske det inte skulle funka men det skulle bli väldigt förvånad min på dig ifall det gjorde det.. ;)

Har inte kollat spelschemat... Håller på blundar för det än så länge då mitt schema är gjort efter allsvenskan och det helt plötsligt inte funkar... :/
Jäkla skit o gå upp i elitserien bara sådär...
*asg*

Men det är väl för att vi inte ska slåss osv????? :D

Det spelar väl ingen roll vilken dag det är, det går väl att dynga på varandra ändå?
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Om du går och snackar om att du pratar med troll och tar deras råd på allvar så får du nog gå hem... :tummenupp

Men asså va??
Det är heeeeeelt normalt att snacka med troll.. ;) o vampyrer.. *asg*

Det spelar väl ingen roll vilken dag det är, det går väl att dynga på varandra ändå?

Haha.. Jag vet..
Men det finns lite större chans att folk tar sig til matchen en helledig dag än en dag då alla jobbar..

Fast de som slåss har väl inga jobb ändå så för de kvittar det...
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Tror också att jag ska ta något liknande, bygga lite hojar och räsersläp.
Livet e gott !

Diskussion om att svänga ner till Gotland i augusti och leka lite på ringen. Hinner du få ihop något åkbart tills dess, tror du?
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jo, men om det är derby så lär man nog åka in ändå, även om jag föredrar helgmatcher...



:rofl:rofl:rofl:rofl

Jag ska köpa säsongskort... :D
Sen får man väl se vad jag kan trolla med när det gäller schemat.. Får börja baka bullar till planeraren.. haha..

Kommer bli spännande med
hej chefen.. Trollet sa att det är heeelt okej för mig att åka hem nu...

Jahaja.. eeeh.. ok... Vänta ska jag bara ringa lite vadderad bil först... :D
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
En gång för länge sedan i ett land inte så långt borta hade JP en mixer. Ni förstår, kära barn, att JP är väldigt matintresserad. Så en kväll skulle JP göra en soppa och sedan köra den i den nya, fina mixern. Av någon anledning, misstänkte sedermera JP, tätade inte locket som det skulle, och JP fick varm soppa på handen. JP brände sig. "Aj", sade JP.

Så kom det sig att JP hade bas till en boeuf bourguignon över i frysen. "Vad gott", tänkte JP, "det skulle vara att använda denna bas, tillsätta lite morötter och lök och annat gott, och reducera ihop det till en ny smaskig grytbas".

Sagt och gjort, JP skred till verket. Den aromatiska doft som spred sig i köket hade till och med fått det att vattnas i en nunnas mus.

"Men", tänkte JP, "den här reduktionen innehåller ju nu så mycket gott att det är synd att göra sig av med. Varför inte släta ut den i mixern istället? Sist var det ju säkerligen mitt fel att jag brände mig, den här gången ser jag till att allt tätar som det ska, så blir det mums fillibabsan sen."

JP hällde därför reduktionen i mixern, såg noga till att allt tätade som tillverkaren hade avsett, låste alltihopa och slog på strömmen.

Till JP:s stora glädje fick han se en vacker fontän av boeuf bourguignon-reduktion och rotfrukter sprida sig som en kaskad av turbodiarré i hela köket. Ni förstår, kära barn, locket på mixern, trots att det var rätt påsatt, tätar inte som det ska. Det hade alltså inte varit JP:s fel när han brände sig den där gången för länge sedan, och insikten om detta fick JP att le, när han tvättade av hela sitt tidigare fina, vita kök.

Imorgon: "JP på Elgiganten" eller "Kommer en försäljarröv runt mixern täta bättre än locket?".

:censored
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top