Skriv-vad-du-vill-tråden

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Ja det har du helt rätt i! Svårt att hitta en värre dag än en måndag med övertid... Faktiskt... :fakta

Fredag med övertid känns värre. Faktiskt. :mattias
På månda'n förstörs bara resten av arbetsveckan, på freda'n försvinner hela helgen... :gnissla
Å andra sidan så kan ett stadigt krogbesök på freda'n skrinlägga dom allra bästa helgplanerna... :brinnerup
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Skjuta ärtrör e såååå 2008 !:D

Vad ska man göra när det är för tidigt att palla äpplen? :rolleyes:

Jävla kärring körde för övrigt på mig bakifrån. Stod vid ett rödljus, hade stått där ett tag, så blir man påkörd snett bakifrån. Fick högerfoten under bilen. Hur jävla svårt kan det vara? :censored
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Vad ska man göra när det är för tidigt att palla äpplen? :rolleyes:

Jävla kärring körde för övrigt på mig bakifrån. Stod vid ett rödljus, hade stått där ett tag, så blir man påkörd snett bakifrån. Fick högerfoten under bilen. Hur jävla svårt kan det vara? :censored


IDAG!?!?! :va
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Men varför somnade du så sent för?:va:confused:

Undrar jag också. Var jättetrött och gick och la mej vid 10 men likt förbannat låg och jag snurrade i timmarnutan att kunna somna.

Japp, den ser man fram emot! Hoppas författareländet får tummen ur med resten av böckerna snart "Dance of dragons" har väl legat i röret i 5 år snart...:mad:

Nåt sånt. Jag hittade ASOIAF förra våren och sitter redan på nålar efter nästa bok. Är väl tio gånger värre för de som var med från början. :D
Så medans jag väntar på nästa bok började jag läsa WoT och har hunnit till sjätte boken.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Undrar jag också. Var jättetrött och gick och la mej vid 10 men likt förbannat låg och jag snurrade i timmarnutan att kunna somna.



Nåt sånt. Jag hittade ASOIAF förra våren och sitter redan på nålar efter nästa bok. Är väl tio gånger värre för de som var med från början. :D
Så medans jag väntar på nästa bok började jag läsa WoT och har hunnit till sjätte boken.

WoT?:va
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Undrar jag också. Var jättetrött och gick och la mej vid 10 men likt förbannat låg och jag snurrade i timmarnutan att kunna somna.

I det läget är det bättre att kliva upp och läsa en bok eller kolla på tv eller vad som helst...
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Jävla kärring körde för övrigt på mig bakifrån. Stod vid ett rödljus, hade stått där ett tag, så blir man påkörd snett bakifrån. Fick högerfoten under bilen. Hur jävla svårt kan det vara? :censored

Åh lyllos! Detta är din chans! Tänk om några veckor är det nyhetstorka. Jag ser uppslaget i Aftonbladet:

Galen bilist krossade JPs fot.

I onsdags när JP skulle åka till vårdcentralen/a-kassan/SFI-kursen tog han som vanligt motorcykeln. "Jag har inte råd med busskort så jag tvingas åka motorcykel fast det kan vara väldigt farligt." JP stannade vid ett rödljus och släppte fram en pensionär. "Jag är alltid väldigt noga med att släppa fram gående, alla ska känna sig trygga i trafiken." Trots att JP stod placerad helt rätt i körfältet kom det en arg galen bilist och körde över JP med flit. "Jag såg henne komma och satte på varningsblinkersen samt viftade med armarna men hon tog sats och attackerade mig med bilen. Sen skrek hon att jag var ett jävla moppefucko." Nu har JP jätteont i foten och tvingas hoppa på kryckor resten av sommaren. "Hela sommaren är förstörd, nu kan jag inte åka till stranden med min flickvän och bada." Inte heller får JP nån ersättning av försäkringskassan eller hjälp med färdtjänst. -Jag kommer sitta isolerad här medans alla andra njuter av sommaren, avslutar en ledsen JP.

Illustreras lämpligen med en lämplig bild på dig, tagen ur golvvinkel. Du sitter i soffan och håller upp en bandagerad fot. Bredvid dig sitter en jettelessen chey och håller om dig. Bildtext: JP och hans flickvän Natalie är rädda och ledsna efter olyckan som nästan kostade JP livet.

Kan det bli bättre?? :tummenupp
 
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
:rofl

Men det där är för välskrivet för Aftonblaskan, passar liksom inte in och dom andra journalisterna är rädda för att bli hårdare granskade vilket resulterar i uppror på redaktionen och artikeln avslås.

Nej då! Finns ju ingen på AB som kan identifiera en välskriven artikel.
Förresten känner jag att det finns mer att hämta, tex: Karta, här hände olyckan. Eller: Rösta: Har du sett en MC-förares fot bli överkörd nån gång? Ja/Nej.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Hehe faktan är på topp ikväll :tummenupp

Det intressanta är hur i hela hans fot fick smaka hennes backspegel, när han stillastående blev påkörd bakifrån. Finns bara en rimlig förklaring och det betyder att du har avslöjat vem som lärt dig vouge posen du iklassisk stil använde dig av häromdagen, rutten behöver inte avslöjas.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Det intressanta är hur i hela hans fot fick smaka hennes backspegel, när han stillastående blev påkörd bakifrån. Finns bara en rimlig förklaring och det betyder att du har avslöjat vem som lärt dig vouge posen du iklassisk stil använde dig av häromdagen, rutten behöver inte avslöjas.

:rodnar Busted!
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
I det läget är det bättre att kliva upp och läsa en bok eller kolla på tv eller vad som helst...

Jo folk säger det, men var redan så jättetrött så trodde jag skulle somna när som helst. :/

Förövrigt så är brorsan på körskolan för sin uppkörning just nu... -_-
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
haha! Den som tror AB skulle skriva om nåt så vettigt som JPs fot vet inget! De har ju Linda Rosing!
Krya på foten! Åka ikväll JP?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top