Skriv-vad-du-vill-tråden

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
:skrattaåt

ni e för roliga!

Jag säger bara en sak Eradi; "yrkeschaufförssyndromet" - välkommen till klubben! :tummenupp
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nu är något seriöst vajsing med sidan, är det fler som har problem att skriva med enbart versaler?:va
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Last edited:

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Hmmm... Det går tamejfan inte...:huvet
Nae, men jag har nån annan jävla vajsing, hela dan idag har min läsare i telefonen stängt ner när jag ska läsa denna tråd! Kan se alla andra trådar men denna stänger av läsaren? Blir nog bra imorrn! :tummenupp
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Vaffaen snackar du om plüggen??
Går väl hur bra som helst att skriva med stora bokstäver..
Sh ändrar bara så det blir små... :hihi

Idag höll jag på att skita ner mig under en liten resa mellan solna och Järfälla..
Kanske går lite fort på E18 från ursvik till SEB huset.. Kommer fram till rinkebykorset med OK macken, glider smidigt förbi en bil som står längst fram och ställer mig på stopplinjen vid rödlyset..
Helt plötsligt börjar det pipa och blinka otrevligt i backspegeln ett par bilar bort...
Fick kanske liiiiite högre puls, tänkte att vaffaen, dom kan inte ha mätt på mig för det gick så inihlvt fort och jag har inte passerat nån.. Och inte faen såg jag nån blond med hästsvans och laserpicka... Fortsätter att blinka blått och tuta som faen.. Makar på mig och förbi glider en sliten sketen j*vla V40.. Lila var fanstyget också..
Men han stannar inte utan gasar vidare in i Rinkeby... :yoparty
Sen gick det knepigt nog saktare.. Hela vägen till hjulstakorset.. Sen kan det ha hänt att man körde nån km för fort.. :D
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vaffaen snackar du om plüggen??
Går väl hur bra som helst att skriva med stora bokstäver..
Sh ändrar bara så det blir små... :hihi

TIHI FNISS!!!!:mad::mad: Det är ju det som problemet...

...Fick kanske liiiiite högre puls, tänkte att vaffaen, dom kan inte ha mätt på mig för det gick så inihlvt fort och jag...

Hur skulle det ha gått till?:va

:D

Swedie har lagt in ett kvalitetsfilter. Ditt inlägg kommer synas först den dan du har nåt vettigt att komma med. :hihi

:rofl:rofl:rofl Dang! Då är det inte många inlägg som kommer att synas...:hihi:hihi Så det blir liksom som någon sorts auto-ignore funktion då mao?:D:D
 
Last edited:

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Go´morron.........VARFÖR regnar det idag??
Ska ju på studentuppvaktning efter jobbet............kanske hinner sluta regna tills dess? *hoppas*
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
:rofl Jag har inte ens tillträde till plattan, så ska jag lossa på några skruvar så får det bli i hangaren...:hihi:hihi

Ja du ser, makt... :D

Det kan tänkas att du jobbar med en kille jag känner till från Trans Am Club of Sweden.. Han jobbar visst som tankinspektör..Eller gjorde när jag träffade honom för typ 10 år sen... :hihi

TIHI FNISS!!!!:mad::mad: Det är ju det som problemet...

Hur skulle det ha gått till?:va

:D

:rofl:rofl:rofl Dang! Då är det inte många inlägg som kommer att synas...:hihi:hihi Så det blir liksom som någon sorts auto-ignore funktion då mao?:D:D

11:e budordet:
Du skall icke skrika på forumet.. :)

Jag förstår att det är lite svårt för han som kör GPZ från 1834 på våren och en sur 850 men vi som kör hojar med med än 4kw upplever en enorm fartökning när man vrider på rullen.. :tungan

Var det inte knepigt att du är den första som upptäcker autoignorefunktionen?? :hihi
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
La la laaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!:d:d:d
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Idag höll jag på att skita ner mig under en liten resa mellan solna och Järfälla..
Kanske går lite fort på E18 från ursvik till SEB huset.. Kommer fram till rinkebykorset med OK macken, glider smidigt förbi en bil som står längst fram och ställer mig på stopplinjen vid rödlyset..
Helt plötsligt börjar det pipa och blinka otrevligt i backspegeln ett par bilar bort...
Fick kanske liiiiite högre puls, tänkte att vaffaen, dom kan inte ha mätt på mig för det gick så inihlvt fort och jag har inte passerat nån.. Och inte faen såg jag nån blond med hästsvans och laserpicka... Fortsätter att blinka blått och tuta som faen.. Makar på mig och förbi glider en sliten sketen j*vla V40.. Lila var fanstyget också..
Men han stannar inte utan gasar vidare in i Rinkeby... :yoparty
Sen gick det knepigt nog saktare.. Hela vägen till hjulstakorset.. Sen kan det ha hänt att man körde nån km för fort.. :D

Så trevligt, är ju lätt hänt att man får puls som en speedjunkie när det blinkar och låter... :)
Själv så körde jag inte så sakta från McD hem i onsdags och bakom hela vägen från Svea så ligger det en vit mercakombi... han körde om mig på E4:an vid polishögskolan och jag stekte han kort därpå igen... men sen hänger den jäkeln på av E4:an där jag kör av, svänger av samma rödljus som jag och in i samma område som jag... så det blev nååågot snabbare tempo därifrån och tanka på en mack några km längre bort för att komma tillbaka 15-20min senare... då var han inte kvar.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft

wake-up.jpg
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top