Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Blåmärkena vandrar rätt mycke, så nu kallar damen mig för Pellefant......:mad::D

Tackar som faen för hjälpen med luren igår.:tummenupp

Det var nog det frugan tänkte på när hon kom på "lilla blå" :hihi

Inga problem.. Alltid skojsigt att leka med saker man inte sett förut..
Trots diverse svordomar innan man hajjade hur det hängde ihop..
Nu är det bara för herrn att skaffa ett Sony Ericsson
konto eller google konto för att synca kalendrar och kontakter..
Och sen kanske börja fylla telefonen med en massa apps..
För den var väldigt tom igår.. :D



Morrn morrn.

Morgonen startade med lite larm i vårt övervakningssystem och sen när jag loggade in här så ser jag ett meddelande från E22 som kallar mig fjant... så skoj, har kritiserat hans inlägg om bulten då han inte har någon aning om själva vägen och då börjar han förolämpa mig på min profil... såååå trött jag blir. :död

Äh.. Orka bry sig.. Finns så många som är världsbäst och kör 100% lagligt heeela tiden... När dom sitter bakom ett keyboard..
Därför finns det en ignorefunktion... :D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det var nog det frugan tänkte på när hon kom på "lilla blå" :hihi

Inga problem.. Alltid skojsigt att leka med saker man inte sett förut..
Trots diverse svordomar innan man hajjade hur det hängde ihop..
Nu är det bara för herrn att skaffa ett Sony Ericsson
konto eller google konto för att synca kalendrar och kontakter..
Och sen kanske börja fylla telefonen med en massa apps..
För den var väldigt tom igår.. :D
D

Hummm låter som jag ska boka in ett fikastopp hos er med massa trevliga bakverk till helgen.:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:va Har du avancerat från morsans invandrarkulor???:D

Nej fan !
Bra att du sa det.
Med dom kan jag muta EpAgUdEn till att dansa can-can i Fantomens trikåer och sjunga rap samtidigt !
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hummm låter som jag ska boka in ett fikastopp hos er med massa trevliga bakverk till helgen.:D

Låter som en bra idé men ett liiiiitet tips kan vara att ringa först eftersom vi flyttar på herr Nihlén i helgen så risken finns att vi inte är hemma för spontanbesök...

Fi faan....man blir faktiskt lite illamående vid tanken.:brinnerup

Ja t.o.m. jag vart lite illamående...

Ja men självklart... Jag är bara en stackars fattig mekaniker, men bestämmer över flygplanen gör jag..:hihi:hihi

Ja det klart...
Du går ut på plattan och lossar EN skruv och vips så får inte planet starta.. Så du bestämmer ju över dom... Det är bara en fråga hur man nyttjar sina kunskaper för att få makt... :fakta

:hihi
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja det klart...
Du går ut på plattan och lossar EN skruv och vips så får inte planet starta.. Så du bestämmer ju över dom... Det är bara en fråga hur man nyttjar sina kunskaper för att få makt... :fakta

:hihi

:rofl Jag har inte ens tillträde till plattan, så ska jag lossa på några skruvar så får det bli i hangaren...:hihi:hihi
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
ÄNTLIGEN!!!!
Nu är äntligen fönsterrenoveringen hemma klar!!! De har hållt på sedan första dagarna i maj och vår lägenhet har varit helt upponer sedan dess! Hemskt å behöva leva så här, men nu ere äntligen färdigt! Så i helgen skall det städas! Jajjemen!:banana

Alltså folk är ju för fan dumma i huvudet o med för mycket tid över i sitt liv...
Tragiskt...
http://www.reklamombudsmannen.org/Uttalanden/Uttalande.aspx?page_id=412

HAHA! Shit, det va ju faktiskt riktigt roligt! Nästan förvånad över att inte RO dömde med anmälaren ;) Shit vad folk är larviga ibland!
Jag ska tala om en sak jag stör mig på (men som jag självklart inte är barnslig nog att anmäla). Man säger ju att man inte i reklam får säga att man är bäst på nåt eftersom det inte finns underlag för det, då borde man vill inte heller få säga att man "vet allt"!?!
Det kryllar ju av sms tjänster där man kan skicka sms å få svar på allt - okey inga konstigheter. Men det är ett visst företag som inte säger sig bara ha svaret på allt utan dessutom säger de "fråga oss, vi vet allt" :D
Men som sagt, detta är något jag i min egna lilla värld stör mig på och skulle aldrig orka bry mig om att anmäla dem för det! :tungan
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Alltså folk är ju för fan dumma i huvudet o med för mycket tid över i sitt liv...
Tragiskt...
http://www.reklamombudsmannen.org/Uttalanden/Uttalande.aspx?page_id=412

:skrattaåt Människor är roliga... :hihi Lite humor får man ju ha.

Förövrigt är risk2 avklarat! :banana Och jag sitter för närvarande i 14 min telefonkö hos trafikvägtransportverketvaddenukallarsej för att boka teoriprov. :brinnerup
Och det gick bra! Näär jag vant mej vid hojen villsäga. Började med inte mindre än 4 kärrinstopp innan jag kom iväg... Kul att det var Hornet man fick köra. Är den hojen jag har ögonen på.
Var intressant iallafall. Fick bromsa och kolla det här med bromssträckor och så. En snubbe fick testa att köra typ 4 meter efter en bil (brevid dårå) i 50 och sej bromsa när bilen bromsade. Hade han kört bakom hade han ju suttit bakpå bilen. Man fick ju ganska inbankat varför det är bra att hålla avstånd, speciellt när man sitter på hoj... :hihi
Åsså fick man lägga händerna på tanken och försöka sväna enbrt genom att först trycka på fotpinnarna, sen trycka med knäna, vicka på röven samt luta överkroppen. Och sist motstyrning då. :rolleyes: Ganska tydligt vad som kändes bäst.
Åsså gjorde vi kurvtagning och fick testa att släppa gasen, bromsa samt dra in kopplingen mitt i kurvan. Tur man har så mycket utrymme där för jag var ute i det som skulle varit dike ute i verkliga livet ett par gånger där.
Åsså fick jag spela TV-spel! :banana MC-simulator då. En sån vill jag ha. En av instruktörerna sa att han skulle vilja lyssna under min hjälm när jag är ute och kör. Sa det att då skulle han höra mej när jag kör bil. Snackar fanmer med andra trafikanter än med eventuell passagerare i bilen... :hihi

Blä. Nu tycker jag de kan svara på vägstyrelsetrafiktransporten.
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
:skrattaåt Människor är roliga... :hihi Lite humor får man ju ha.

Förövrigt är risk2 avklarat! :banana Och jag sitter för närvarande i 14 min telefonkö hos trafikvägtransportverketvaddenukallarsej för att boka teoriprov. :brinnerup
Och det gick bra! Näär jag vant mej vid hojen villsäga. Började med inte mindre än 4 kärrinstopp innan jag kom iväg... Kul att det var Hornet man fick köra. Är den hojen jag har ögonen på.
Var intressant iallafall. Fick bromsa och kolla det här med bromssträckor och så. En snubbe fick testa att köra typ 4 meter efter en bil (brevid dårå) i 50 och sej bromsa när bilen bromsade. Hade han kört bakom hade han ju suttit bakpå bilen. Man fick ju ganska inbankat varför det är bra att hålla avstånd, speciellt när man sitter på hoj... :hihi
Åsså fick man lägga händerna på tanken och försöka sväna enbrt genom att först trycka på fotpinnarna, sen trycka med knäna, vicka på röven samt luta överkroppen. Och sist motstyrning då. :rolleyes: Ganska tydligt vad som kändes bäst.
Åsså gjorde vi kurvtagning och fick testa att släppa gasen, bromsa samt dra in kopplingen mitt i kurvan. Tur man har så mycket utrymme där för jag var ute i det som skulle varit dike ute i verkliga livet ett par gånger där.
Åsså fick jag spela TV-spel! :banana MC-simulator då. En sån vill jag ha. En av instruktörerna sa att han skulle vilja lyssna under min hjälm när jag är ute och kör. Sa det att då skulle han höra mej när jag kör bil. Snackar fanmer med andra trafikanter än med eventuell passagerare i bilen... :hihi

Blä. Nu tycker jag de kan svara på vägstyrelsetrafiktransporten.

Du är en sån som har mer salivstänk på insidan av visiret än flygfän utanpå?:D
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Du är en sån som har mer salivstänk på insidan av visiret än flygfän utanpå?:D

:D Nåt sånt ja! "Jahadu lilla damen, vad hade du tänkt att göra? Har du ägg under gaspedalen!? Jefla stolpskott att bromsa då! Taaaaack för att du blinkar också... Jasså, farbror har bråttom? Och vad fan sysslar du med då?"
Ungefär så brukar det låta. :hihi
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
:D Nåt sånt ja! "Jahadu lilla damen, vad hade du tänkt att göra? Har du ägg under gaspedalen!? Jefla stolpskott att bromsa då! Taaaaack för att du blinkar också... Jasså, farbror har bråttom? Och vad fan sysslar du med då?"
Ungefär så brukar det låta. :hihi

Ja, men nog om konversationen mellan dig och din passagerare. Vad säger du till medtrafikanterna?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top