Skriv-vad-du-vill-tråden

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Snart dags för Nortan i hopp om att inte bara få se krååmslädar :tummenupp Först tvätta hojen, plocka bort lite skit så att den ser räjsig ut ;) och kanske klippa sig...
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
jag såg dem, framförallt HÖRDE dem, jävlar va det gick undan. Har funderat på om man skulle bli stridspilot, kusinen är det, men fyfan vilken utbildning.

Coolt! Om man skulle bli antagen så skulle det iofs vara värt den hårda utbildningen ;)

...MAAAASSAAAA text....

:tummenupp Bra skrivet med fingrarna i behåll! Krya på dig å på't igen!
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jaså det duger inte att ladda upp i Sverige längre? :lyxlirare :D

Tack själv! Är så glad att ni orkade komma upp! :krama
Jag har börjat titta lite på den, just nu står den dock lite undangömd bredvid sängen i väntan på genidragen. :brinnerup

Hör av dig om Yasha blir för taskig och inte släpper till :rolleyes: med infon som hon sitter på, vissa rykten gör gällande att den även finns att hitta på da nät....
 

Roger.H

FrallaN
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Cbr600rr-Såld! Gsxr 750 k7
Någon som har tips på hur man gör pyttipanna i ungn? 200C eller 150? har ej förpackningen kvar (de är findus oxpytt).
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Någon som har tips på hur man gör pyttipanna i ungn? 200C eller 150? har ej förpackningen kvar (de är findus oxpytt).

5-6 minuter på hög effekt i micro men hittade inget om ugn.

Aldrig ens tänk på att man kan göra det i ugn.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Någon som har tips på hur man gör pyttipanna i ungn? 200C eller 150? har ej förpackningen kvar (de är findus oxpytt).

Pyttpipanna i ugn? Skulle väl gissa 200 i kanske 25 min, men varför inte göra det i panna som normalt folk? :confused:
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
God morgona alla!!!
Nationaldagen till ära hoppade jag över min löprunda imorse...
De e bara 28 grader här nu, oc klockan e 0652..... blir nog ännu en varm dag i missionen...
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Jisses vilken bra start på dagen!
Trevlig stund innan man tog sig upp...... :tuttar å sen lagade frugan pannkakor som avnjöts på balkongen! :tummenupp

Fortsätter dagen så här kan jag lika gärna skippa jobbet imorrn! :banana
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det är kul att svänga.

När det går fortare än 2km/h.
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Har du klarat kortet?

Nope. Risk2 på torsdag.
Klarade krypkörningen att svänga mellan koner idag väldigt bra tycker jag. Sen skulle jag börja svänga runt helt med fullt utslag. D: Har inte lyckats blanda in gasen på rätt sätt än så det gick sisådär... Dagens skörd: Hojen i backen 2 gånger...
 

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
Nope. Risk2 på torsdag.
Klarade krypkörningen att svänga mellan koner idag väldigt bra tycker jag. Sen skulle jag börja svänga runt helt med fullt utslag. D: Har inte lyckats blanda in gasen på rätt sätt än så det gick sisådär... Dagens skörd: Hojen i backen 2 gånger...

Det där var mitt problemområde också :) det kommer kännas så fint när det sitter ! Jag ville tydligen bara sätta blicken i backen o det hjälper ju ingenting.... upp me blicken o sen kommer det bara.(jag blev riktigt trött på tjatet om blicken, men det är ju sant :p)
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Dagens skörd: Hojen i backen 2 gånger...

Helt rätt, passa på så länge det inte är din egen hoj! Själv släppte jag en två veckor gammal FJR1300 a´150 000 i backen. =) Tur att han som ägde den tyckte att jag var det bästa som hänt sen skivat bröd uppfanns.
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Det där var mitt problemområde också :) det kommer kännas så fint när det sitter ! Jag ville tydligen bara sätta blicken i backen o det hjälper ju ingenting.... upp me blicken o sen kommer det bara.(jag blev riktigt trött på tjatet om blicken, men det är ju sant :p)

Blicken är inga problem. Hjälpte att körläraren hotade med att ställa sej framför mej och dra ner byxorna... :p Har inte fått till tekniken med koppling, gas osv. Min hjärna säger "det går inte, vi ramlar!" och jag ramlar istället för att räta upp hojen med hjälp av gasen som läraren säger. :/

Helt rätt, passa på så länge det inte är din egen hoj! Själv släppte jag en två veckor gammal FJR1300 a´150 000 i backen. =) Tur att han som ägde den tyckte att jag var det bästa som hänt sen skivat bröd uppfanns.

Jorå! Passar på gör jag. Hittills har hojen åkt i backen 6 gånger. Alla gånger under krypkörning... Förra helgen slängde jag dessutom min morsters mans Yamaha Virago XV1100 i diket när jag skulle försöka vända. :banana Gammal hoj visserligen. Som tur var garvade han bara.

Förövrigt åskar det ganska duktigt här! Var tvungen att starta om datorn när det fröst efter en rejäl smäll. Mysigt med åska... :D
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Mattias var idag snäll att ta med sig finenduron ut i buske 14 bara för att värma upp den inför Yasha´s besök i slutet på juni....:yoparty

 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Mattias var idag snäll att ta med sig finenduron ut i buske 14 bara för att värma upp den inför Yasha´s besök i slutet på juni....:yoparty


:skrattaåt
Ja inte ge Yasha nå fina prylar, hon kommer ju ändå att jaga stampe..
:hihi
 

PJM

Ny medlem
Gick med
21 Feb 2009
Ort
Saltsjö-Boo
Hoj
BMW F800R -2010
Nu är ääääääntligen helgen slut Måndagen är här! Har jobbat hela helgen så idag är man ledig :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top