Skriv-vad-du-vill-tråden

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Nån mer än jag som såg fyra JAS Gripen över city idag? :tummenupp De körde formation för FS18's hemkomst och avsaknaden av de två som dog. Underbart att få se Gripen igen, jäkla monster de är! :yoparty

Blir inte det en jefligt knepig kombination?? :va

Kan säga att det gick KALAS!!!

Wohooo.... idag är jag på jobbet igen. :)
Skönt att komma in, jobba en kortare dag för att sen dra till hagaparken för öl o brännboll. :)

Du råkade inte åka från Kungsholmen över Gustav Adolfs Torg på vägen till jobbet? Såg nån som var väldigt lik din avatar den rutten på förmiddagen...
 
Last edited:

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Ort
sthlm
Hoj
babsan <3
Det finns fan inget bättre än att doppa varma pomme i mjukglass av vaniljsmak. Blir fan helt pirrig av tanken. :rolleyes:


fyfan pippi du fick det tillochmed att låta erotiskt.

Nån mer än jag som såg fyra JAS Gripen över city idag? :tummenupp De körde formation för FS18's hemkomst och avsaknaden av de två som dog. Underbart att få se Gripen igen, jäkla monster de är! :yoparty


jag såg dem, framförallt HÖRDE dem, jävlar va det gick undan. Har funderat på om man skulle bli stridspilot, kusinen är det, men fyfan vilken utbildning.
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jo, men du får nog byta namn till hockeypucken nu, så som du studsar i sargen hela tiden.
Hoppas det går bra på sjukan.
Hojen klarade sig ganska bra iaf.

/Hugo

Vadå studsa i sargen, sjukan och trasig hoj??
Vaffaen har hänt?? Har den lille faen klotat ordentligt??
Då blir det tamejfaen spö medelst hans egna krycka!! :mad:

:eek:roligsomfaen!

EDIT: Äh det blidde ingen krycka.. :)
Han va mest asförbannad.. :hihi
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Vadå studsa i sargen, sjukan och trasig hoj??
Vaffaen har hänt?? Har den lille faen klotat ordentligt??
Då blir det tamejfaen spö medelst hans egna krycka!! :mad:

:eek:roligsomfaen!

EDIT: Äh det blidde ingen krycka.. :)
Han va mest asförbannad.. :hihi

Spö med kryckan?? Nänänä, man sliter högerarmen av honom (har han ändå inget behov av som han kör) och spöar skiten ur honom med den! :övervåld:D

Vad hade snickarfückot lyckats med??
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Spö med kryckan?? Nänänä, man sliter högerarmen av honom (har han ändå inget behov av som han kör) och spöar skiten ur honom med den! :övervåld:D

Vad hade snickarfückot lyckats med??

Nä, det är bara att släppa ut honom bland folk och låta honom slå sig själv.:fakta:fakta
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Vadå studsa i sargen, sjukan och trasig hoj??
Vaffaen har hänt?? Har den lille faen klotat ordentligt??
Då blir det tamejfaen spö medelst hans egna krycka!! :mad:

:eek:roligsomfaen!

EDIT: Äh det blidde ingen krycka.. :)
Han va mest asförbannad.. :hihi

Vad har han lyckats med då? :eek:
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Framhjulssläpp följt av hasning medelst ålning ut i gotlandrings gruset..
Lite ont här och var och börjar tydligen stelna som den gamla gubbe han börjar bli...

I övrigt mycket bra förslag från både Lorrden och Pluggen
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Vad har han lyckats med då? :eek:

Fi fan, först får jag be edera alla att slå opp en påtår, lägga stickningen åt sidan och sluta kackla i syjuntan !:D

Kort resumé:
På tok för lågt tryck i framosten (sikken såsse som inte kollar det och litar på andra=mitt fel) Kanonflyt i körningen så pass så att gatostarna inte börjar hänga med utan ser ut som om det ligger svarta geishakulor likt ett radband runt fälgen.
Resultat:
Framsula som sa upp sig fortare än en arbetsskygg bidragstagare första dag på kneget.

På Gotland har jag nu lärt mig följande:
Avåkningszonerna ser ut som om det ligger grus i dom men tji fick jag !
Vågformade fartgupp i rad som består av feta bitar kalkkross som gjutits ihop med varandra pga. lite regn på kalkdammet.
Vi gick och letade vitaldel till hojen (nycken sprack och chippet flög åt fanders)och fick sparka loss sternar och div kåpdelar som fastnat i gjutningen från tidigare marksyningar.

Själv går jag omkring och ser ut som jag nyligen genomgått en höftledsoperation där precisonsverktygen bilmaskin och markvibbra används flitigt.

Över och ut !:glömdet

Jo, men du får nog byta namn till hockeypucken nu, så som du studsar i sargen hela tiden.
Hoppas det går bra på sjukan.
Hojen klarade sig ganska bra iaf.

/Hugo

Fi fan, spioner från västkusten på min ära !:tummenupp:D
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Kort resumé:

Som jag besparar Er på i detta inlägg...

Själv går jag omkring och ser ut som jag nyligen genomgått en höftledsoperation där precisonsverktygen bilmaskin och markvibbra används flitigt.

Över och ut !:glömdet

Men dina precisionsverktyg händerna, verkar ha klarat sig skapligt och det var ju för väl iaf...

Hoppas på ett snart tillfrisknande för både dej och hojen!:krama
( Och då förstår ju alla som läser här i Tråden att jag pratar FYSISKT tillfrisknande för Pucken, nåt annat är ju inte att hoppas på...:rolleyes: )
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Men vaffan.. Klota är jävligt onödigt, har jag hört. :fakta

Skönt att du mår bra iaf, även om det är surt med plockepinnhoj. :tummenupp
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Fi fan, först får jag be edera alla att slå opp en påtår, lägga stickningen åt sidan och sluta kackla i syjuntan !:D

Kort resumé:

Själv går jag omkring och ser ut som jag nyligen genomgått en höftledsoperation där precisonsverktygen bilmaskin och markvibbra används flitigt.

Över och ut !:glömdet

Ajdå! Tur att det inte blev värre iallafall. :tummenupp Får han se till att snabbt bli bra igen. :krama
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Oooops, nu är det felstavat i ett inlägg, det heter Wastecoast istf för som någon skrivit västkusten, där ligger bland annat Stockholms sydvästra fiskeläge, en keck liten badort med goa fiskegubbar. :)
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
( Och då förstår ju alla som läser här i Tråden att jag pratar FYSISKT tillfrisknande för Pucken, nåt annat är ju inte att hoppas på...:rolleyes: )

:rofl
Så sant så... :fakta

:skrattaåt

Som sagt var, fingrarna verkar ju ha klarat sig och hjärnan har vi länge vetat att den är helt utbränd...

Och här kacklas det fan inte mer än mellan dina personligheter så försök
inte men tro faen att man blir orolig när Rracer skriver att han hoppas det går bra på sjukan.. :mad: Men nu räcker det faen med kracher för hockeypucken!

Men det är ju tur att du har en fruga som är sjuksköterska så hon kan ta hand om dig.. :brynad

Men vaffan.. Klota är jävligt onödigt, har jag hört. :fakta

Skönt att du mår bra iaf, även om det är surt med plockepinnhoj. :tummenupp

Enligt rykten så släppte han t.o.m. styret den här gången och då räknas det definitivt som en vurpa... :hihi

Oooops, nu är det felstavat i ett inlägg, det heter Wastecoast istf för som någon skrivit västkusten, där ligger bland annat Stockholms sydvästra fiskeläge, en keck liten badort med goa fiskegubbar. :)

eeeeeeh :va
Har du snackat för mycket med herr whiskey nu?? :hihi
 
Last edited:

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Nästan helt nykter faktiskt, bara sänkt en bira, Mythique S:t Landelin, förvisso en 75cl men bra är den :yoparty
Dottern ska rejsa med islandshäst imorgon, tyvärr en bedömningssportstävling så man kan ju bara hoppas på omutade domare, tidigt måste man hjälpa till tyvärr, 7 rycket på stallplan :gnissla
Roligare nästa lördag, då har vi "riddartävling" och det är tillåtet med doping. :fyllisar:hihi
Missar 5papp+ racet på Mantorp imorrn pga hästköret :mad: hoppas teamkompisarna sköter sig bara.
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Enligt rykten så släppte han t.o.m. styret den här gången och då räknas det definitivt som en vurpa... :hihi

Så. Dags att byta namn för byggherren.. Förslag förutom de vanliga och tidigare angivna (Hockeypucken, Kraschpucken, Vurpollonet osv)? :D
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Mmm, inte bara lagtävlingen utan nu slank det visst iväg en anmälan till Ränneslättsloppet oxå :gnissla
Själv får jag ju en grym uppladdning med 3 veckors slutövning i Finland för att komma till Sverige samma dag som jag ska tävla :huvet


Tack för i helgen, grymt trevligt :tummenupp
Har du fått upp pusslet än :D
Jaså det duger inte att ladda upp i Sverige längre? :lyxlirare :D

Tack själv! Är så glad att ni orkade komma upp! :krama
Jag har börjat titta lite på den, just nu står den dock lite undangömd bredvid sängen i väntan på genidragen. :brinnerup
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top