Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Kan någon bygga om den här dan till Fredag !!!
Jag vill gasa mer bana.:yoparty
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Kan någon bygga om den här dan till Fredag !!!
Jag vill gasa mer bana.:yoparty

:hihi
Skulle ju kunna hjälpa dig men då blir det bara nåt script som skriver fredag över hela skärmen och det hjälper nog inte så mycket... :(

Själv hoppas jag hojen håller tills på fredag...
Nu låter den inte vackert kan jag meddela... :(
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:hihi
Skulle ju kunna hjälpa dig men då blir det bara nåt script som skriver fredag över hela skärmen och det hjälper nog inte så mycket... :(

Själv hoppas jag hojen håller tills på fredag...
Nu låter den inte vackert kan jag meddela... :(

Messar över toppFiCkSaRgurun till dig pråååntå !
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Ställer väl samma fråga här som jag just gjorde i OT-forumet; någon som känner till någon övergiven lokal, fabrik, kyrka etc. i Sthlm-området? Syftet är en plåtning.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ställer väl samma fråga här som jag just gjorde i OT-forumet; någon som känner till någon övergiven lokal, fabrik, kyrka etc. i Sthlm-området? Syftet är en plåtning.

I Järfälla finns "Kodak huset".. Traschigt som faen..
Nettovägen ligger den på..
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hemma från risk1. Jättespännande... :trött
Men nånting lärde man nog sej iallafall.
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jaha, då ska man visst tävla med geggmoppen i år...... kan ju bli spännande :gnissla
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Ställer väl samma fråga här som jag just gjorde i OT-forumet; någon som känner till någon övergiven lokal, fabrik, kyrka etc. i Sthlm-området? Syftet är en plåtning.

Förutom det allmänt kända Kodak huset som snart ramlar ihop av sig själv så finns det tyvärr inte jätte många övergivna ställen i stockholm som inte är igenbommade eller bevakade...
Är det bakgrund eller ensamheten du är ute efter?

Åk å kolla om nån av gasklockorna i värtahamnen är tillgänlig med hoj, de har börjat riva dem så det skulle inte förvåna mig om det står bom med passage för gående (läs: motorcyklister).
Annars funderar jag över huruvida du kan fota lite inne vid gamla AGA verken. Såg även ett riktigt schysst ställe om man bara vill ha betongbakgrund idag, munkbron gamla stan, från norrmalm precis där vattnet slutar under centralbron... Där är ganska stor yta att åka in och fota.

Spåna lite mer i vad du e ute efter ;)
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Förutom det allmänt kända Kodak huset som snart ramlar ihop av sig själv så finns det tyvärr inte jätte många övergivna ställen i stockholm som inte är igenbommade eller bevakade...
Är det bakgrund eller ensamheten du är ute efter?

Åk å kolla om nån av gasklockorna i värtahamnen är tillgänlig med hoj, de har börjat riva dem så det skulle inte förvåna mig om det står bom med passage för gående (läs: motorcyklister).
Annars funderar jag över huruvida du kan fota lite inne vid gamla AGA verken. Såg även ett riktigt schysst ställe om man bara vill ha betongbakgrund idag, munkbron gamla stan, från norrmalm precis där vattnet slutar under centralbron... Där är ganska stor yta att åka in och fota.

Spåna lite mer i vad du e ute efter ;)

Bara ute efter någon kul bakgrund, så alla förslag är egentligen välkomna. Så länge vi håller oss i Sthlms-området, så.. :tummenupp
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Bara ute efter någon kul bakgrund, så alla förslag är egentligen välkomna. Så länge vi håller oss i Sthlms-området, så.. :tummenupp

Stortorget, Gamla Stan är riktigt maffigt när de blir lite mörkare (nu blir det ju inte så himla mörkt ;)) Men ändå!

PS. du har alldeles strax PM
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Stortorget, Gamla Stan är riktigt maffigt när de blir lite mörkare (nu blir det ju inte så himla mörkt ;)) Men ändå!

PS. du har alldeles strax PM

Ja, fast frågan är hur poppis det är om man riggar en massa fotopryttlar.. :D
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Ja, fast frågan är hur poppis det är om man riggar en massa fotopryttlar.. :D

Det har redan gjorts av en polares bil för ett antal år sedan, var ingen som gnällde då :) Vart riktigt grymma bilder iaf! Kvällstid är ju Stortorget typ tomt... :D

----------------------------------------

Nu måste jag passa på att ge lite kärlek till alla japaner och Sushi ställen som förgyller min arbetsdag när jag levererar till dem... :tummenupp
Det slutar ALDRIG bli roligt med asiater som inte kan säga RRRRRRRRRR (eller var det LLLL ;))

Levelans? Valt då? Okey, ställ däl! Skliva på? Häl? :D

Dem äl föl undelabala! Tur att man kan bete sig proffissionellt och hålla minen tills man gått!
Undrar om man ska fråga nångång om de serverar Rabarber-röra :tungan
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Det har redan gjorts av en polares bil för ett antal år sedan, var ingen som gnällde då :) Vart riktigt grymma bilder iaf! Kvällstid är ju Stortorget typ tomt... :D

----------------------------------------

Nu måste jag passa på att ge lite kärlek till alla japaner och Sushi ställen som förgyller min arbetsdag när jag levererar till dem... :tummenupp
Det slutar ALDRIG bli roligt med asiater som inte kan säga RRRRRRRRRR (eller var det LLLL ;))

Levelans? Valt då? Okey, ställ däl! Skliva på? Häl? :D

Dem äl föl undelabala! Tur att man kan bete sig proffissionellt och hålla minen tills man gått!
Undrar om man ska fråga nångång om de serverar Rabarber-röra :tungan

..eller bratte med strips. :brynad

Jomenvisst.. Fotografen tyckte iaf att vi skulle plåta på morgonen (bättre ljus då) så sökandet går vidare. :tummenupp
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top