Skriv-vad-du-vill-tråden

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Ännu härligare är det om man använder körskolans hjälm och den är dyngsur när man tar på sig den, det hände mig, det sa plask när jag satte på mig den...:zpy Så ska du köpa bara en sak att använda på körskolan, köp en hjälm.:fakta

Mmmmmm, det är nästan så man myser (eller var det ryser?) när man läser sånt där...
Nä usch, asså nu när du fått jobb, använd första bästa peng du får in till å köpa grejjer! Egna grejjer som luktar fräscht å fint (iaf. tills du själv svettat in dem ;)) Det behöver ju inte kosta en förmögenhet om du inte ska ha det värsta å tänker köra bana eller snabbare än alla andra tokar...
Det är alltid skönare å ha egna grejjer som man vet är ens egna å ingenannan svettas i dem, vare sig grejjerna är torra eller inte när man får dem...
Jag hade egen hjälm när jag körde, så jag hade oftast problem med att hitta ett par torra brallor å torra skor när man lånade! (tur att man bara körde 5ggr ;))
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Legat i sängen och mått blä hela dagen. Migrän. Har träningsvärk som fan från igår av nån anledning så gissar att det kan vara därför.

Ännu härligare är det om man använder körskolans hjälm och den är dyngsur när man tar på sig den, det hände mig, det sa plask när jag satte på mig den...:zpy Så ska du köpa bara en sak att använda på körskolan, köp en hjälm.:fakta

Mmmmmja hjälmen jag hade igår luktade inte direkt blomsteräng. :zpy

Mmmmmm, det är nästan så man myser (eller var det ryser?) när man läser sånt där...
Nä usch, asså nu när du fått jobb, använd första bästa peng du får in till å köpa grejjer! Egna grejjer som luktar fräscht å fint (iaf. tills du själv svettat in dem ;)) Det behöver ju inte kosta en förmögenhet om du inte ska ha det värsta å tänker köra bana eller snabbare än alla andra tokar...
Det är alltid skönare å ha egna grejjer som man vet är ens egna å ingenannan svettas i dem, vare sig grejjerna är torra eller inte när man får dem...
Jag hade egen hjälm när jag körde, så jag hade oftast problem med att hitta ett par torra brallor å torra skor när man lånade! (tur att man bara körde 5ggr ;))

Jo, hade jag bara råd skulle jag köpa all utrustning som behövs. Men börjar inte förren den 14e. Kommer få hela två dagars lön i Juni! :näsblod :yoparty Nånting kommer jag nog kunna köpa då iallafall.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Godmorgon godmorgon.
Lite seg idag efter en härlig onsdagsrunda igår... satan vad nice det var. :yoparty
Slapp prata med polisen gjorde man ju också... :yoparty

Känner på mig (och hoppas) att det inte blir en onsdagsrunda nästa onsdag utan att vi då har varit eller åtminstone är på BB.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
*häller upp kaffe*
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Slapp prata med polisen gjorde man ju också... :yoparty

Känner på mig (och hoppas) att det inte blir en onsdagsrunda nästa onsdag utan att vi då har varit eller åtminstone är på BB.

Ja det var värst vad dom var på igår.. :(
Åkte förbi och stirrade ut alla på donken ett gäng gånger.. :hihi
:jääääteräääädfö'dåååm!

Godmorgon!
Först på kontoret idag igen... å bara en dag kvar att gå upp tidigt den här veckan :)

Sån't gör aldrig ont.. :D
Och sen bara en dag kvar gör ju saken ännu bättre..
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
*suck* ställer mig å diskar eftersom "ingen" här hemma gjort det på ett par dagar...... :va
frugan jobbar å jag är hemma på semester, å ändå fixar hon det inte när hon kommer hem, konstigt det där :gnissla :D
jaja, bara å sätta igång!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
*häller upp kaffe*

:tummenupp
+1

*suck* ställer mig å diskar eftersom "ingen" här hemma gjort det på ett par dagar...... :va
frugan jobbar å jag är hemma på semester, å ändå fixar hon det inte när hon kommer hem, konstigt det där :gnissla :D
jaja, bara å sätta igång!

Fy faen... Värdelöööst! Byt fru!
:visslareftertofflornasåjagintefryserpåbalkongen

Det e ju rätt soft när man är själv på kontoret. Kaffemaskinen går varm å ingen som tjatar. :tummenupp

Ooooh, det är lyx... :D Önskar det var samma här!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Den lugna stunden är över :tjat :mad:

Jahapp :(
Själv börjar jag allvarligt fundera på att åka hem och ställa mig
i duschen igen.. Allergihelvete.. :mad:

Fast de var inte kvar när jag åkte... eller så såg jag dem bara inte med mitt mörka visir fullt av roslagens flygfän. :gnissla

Nähä... Ja vi åkte via sergelstorg på vägen hem så..
Det låter så sjysst i blekholmstunneln... :hihi
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top