Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ja idag är det halv dag... :D

Tvättade hojen igår.... Ja i spöregnet..
Och medans jag tvättade bakhjulet så släpper balanseringsvikten.. :(
130gr sa plupp... :( Tänkte att jag skulle sätta tillbaka vikterna med dubbelhäftande tejp men då visade det sig att det finns TVÅ märken efter den sizen på vikter som
dessutom inte sitter på SAMMA ställe så nu måste jag få bakhjulet ombalanserat och
inte en däcknasare som har öppet nånstans idag.. :(
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Började jag med för länge sen :hihi

så där en 6-7 år sen eller?? :hihi

Jo tanken var ju det här också men sen insåg jag att jag har lite maskiner som ska levereras på måndag samt ett döfött försök att rädda data med GetDataBack åt en användare som inte hade kört backupen en enda gång.. D.v.s. eftersom den aldrig startades så skapades inget konto och ingen backup har någonsin gått.. Han kommer nog inte bli jäääätteglad när han inser att precis ALLT är borta fårever.. Inte mitt problem men man vill ju försöka iaf..
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
så där en 6-7 år sen eller?? :hihi

:fatta!

Jo tanken var ju det här också men sen insåg jag att jag har lite maskiner som ska levereras på måndag samt ett döfött försök att rädda data med GetDataBack åt en användare som inte hade kört backupen en enda gång.. D.v.s. eftersom den aldrig startades så skapades inget konto och ingen backup har någonsin gått.. Han kommer nog inte bli jäääätteglad när han inser att precis ALLT är borta fårever.. Inte mitt problem men man vill ju försöka iaf..

Backvadå? :gnissla
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Slutligen: En nyligen gjord vetenskaplig undersökning bevisade att kvinnor tycker om olika manliga utseenden beroende på var de befinner sig på menstruationscykeln. När kvinnor har ägglossning tycker de om män med ett kraftiga, maskulina drag. Däremot, när kvinnor har PMS så föredrar hon män som är dränkta i bensin och antända, med saxar instuckna i ögonen och en brandyxa i ryggen.
:skrämd

:tummenupp:tummenupp
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Någon annan som ska ut till MC-live?

Förhoppningsvis imorrn eller på söndag. Ska se vad brorsan säger. Har ingen lust att dra dit själv.

Förövrigt ska tzatziki ha så mycket vitlök att man luktar vitlöksodling ut käften i åtminstånde ett par dagar efter man har ätit det. Som pricken över i:et så använder man tzatzikin som dipp när man käkar sourcream & onion chips. Jag kommer ha en bra kväll framför TVn ikväll... :tummenupp
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
BMW:n går som ett jävla as.. Quickshiftern helt otrolig. Av de hojar jag, och andra (potatisar) jag snackat med, kört är den i en klass för sig. RC8R också jävligt rolig. R1:an årets besvikelse med bred marginal.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Tackar Crister för däcken.
Dock spårade designen ur TOTALT !!!
Kanske lite bilder imorgon om inte någon har hämtat mig i en sånn där vit tröja med långa armar.:ätapiller:dricka:tungan

Min älskades hoj e också klarlackad.
Bling bling e bara förnamnet....:cool::nurse
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Fan vad kul det är att köra bil...

Imorron jobbar det riktigt trevliga brudar hos Ducati!! ;)

Åhfan. :tummenupp Har sagt till käre bror att jag vill dit imorrn iallafall. Återstår att se när då han räknar med att vakna nåntans runt tolv imorrn. Han är på räjv så kommer väl hem runt fyratiden inatt. Jag vill också... :gnissla
Lånar hans hemmabiosystem för ett par filmer istället. :tummenupp
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Tackar Crister för däcken.
Dock spårade designen ur TOTALT !!!
Kanske lite bilder imorgon om inte någon har hämtat mig i en sånn där vit tröja med långa armar.:ätapiller:dricka:tungan

Min älskades hoj e också klarlackad.
Bling bling e bara förnamnet....:cool::nurse

Hehehe, varför blir jag inte förvånad? :)
Duktigt nyfiken på resultatet.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top