Skriv-vad-du-vill-tråden

Nicotin

Guest
Jag har frasen inspelad.
Den följer:

Å herre gud va fan håller du på med, ser jag ut som en jävla äggröra !!!:mad:


HAHAHAHHAHAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH....
Det e nästan samma sak frugan sa..

"Han trodde verkligen att han var rätt ute..man kände sig som en bunke ovispad grädde el nått...han behöver mer övning att hitta rätt..det el en GPS..:fakta :rofl
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
HAHAHAHHAHAAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH....
Det e nästan samma sak frugan sa..

"Han trodde verkligen att han var rätt ute..man kände sig som en bunke ovispad grädde el nått...han behöver mer övning att hitta rätt..det el en GPS..:fakta :rofl

Ovispad grädde?:va Borde det inte vara vispad grädde?

Jag har frasen inspelad.
Den följer:

Å herre gud va fan håller du på med, ser jag ut som en jävla äggröra !!!:mad:

Men du måste ju hålla med om att det är en jeffla frekvens på den där...:D
 
Last edited:

Kvax

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kalmar
Hoj
En sån där dödsmaskin
Hört att snutten varit ute och jagat en MC runt Jakan i Söndags. Kan det stämma? :va
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hört att snutten varit ute och jagat en MC runt Jakan i Söndags. Kan det stämma? :va

Där ser man.... Iofs så är jag inte förvånad om dom jagade nån av moppefuckona som piper runt på sina fiddysar...
Det verkar vara den nya moppen, framförallt på gola....eeeh Söderhöjden... Finns hur många som helst och man får ducka alt. kasta bilen i varje dike man kan hitta för att inte köra över eller bli påkörd av dom när man är i närheten av Jakan C..
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Där ser man.... Iofs så är jag inte förvånad om dom jagade nån av moppefuckona som piper runt på sina fiddysar...
Det verkar vara den nya moppen, framförallt på gola....eeeh Söderhöjden... Finns hur många som helst och man får ducka alt. kasta bilen i varje dike man kan hitta för att inte köra över eller bli påkörd av dom när man är i närheten av Jakan C..

Ähhh... Du har fel bil, köp en stor Scania så ska du se att det löser sig...:D
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
En gammal hederlig yalla, bara att bita ihop, se det som en bantningskur.:D

Har också lyckats mig på en rejäl yalla-mage idag:arsele Damn!
Mitt problem är att jag inte skulle behöva gå ner i vikt... Men behöver man va på toa "nyss" så behöver man :D
Btw. Izah, har du vart iväg nåt för FM oxå?


Idag har iaf. Gixxer-nycklarna levererats till garaget så nästa gång det skiner ute så ska den köras! :tummenupp
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Tjoho! ADRen avklarad idag och så var man klar med allting!
Plus att några muppar från ett bemanningsföretag var i plugget och snackade så fick man anmäla intresse för jobb. Är inte hema ens fem minuter innan de ringer och bokar tid för intervju! :banana :Rockbanan :Rockbanan
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Där ser man.... Iofs så är jag inte förvånad om dom jagade nån av moppefuckona som piper runt på sina fiddysar...
Det verkar vara den nya moppen, framförallt på gola....eeeh Söderhöjden... Finns hur många som helst och man får ducka alt. kasta bilen i varje dike man kan hitta för att inte köra över eller bli påkörd av dom när man är i närheten av Jakan C..

Söderhöjden??
Jag trodde det hette Slödderhöjden:D:tuttar
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jaha... ville ha något att göra nu när jag legat hemma och varit risig så jag köpte Uncharted 2 till PS3:an igår eftermiddag... och nu är det avklarat... tur att jag känner mig bättre och inte haft några jobbiga toabesök så det blir jobbet imorgon. :)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Går även under namnet Golanhöjden... :hihi

Nänänä Golanhöjden ligger i Märsta:fakta:fakta

...Men jag tänkte vara lite fiiinkänslig... :D

Hur skulle det gå till?:va

Tjoho! ADRen avklarad idag och så var man klar med allting!
Plus att några muppar från ett bemanningsföretag var i plugget och snackade så fick man anmäla intresse för jobb. Är inte hema ens fem minuter innan de ringer och bokar tid för intervju! :banana :Rockbanan :Rockbanan

Grattis! Lycka till!:tummenupp:)
 
Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Grattis! Lycka till!:tummenupp:)

Tack! :)
Problemet nu är bara att de ville att jag skulle regga mej på deras sida och jag har fastnat på delen där jag ska ladda upp mitt CV. Jag haaaaar inget CV för jag är värdelös på att skriva sånt. :(

Förövrigt smakar proviva med nypon päckel.
 
Last edited:

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Eradi, vad du än gör... Fastna INTE i bemanningsträsket! Det är alldeles för många som gör det. Vissa trivs andra inte, men en sak är säker de har inte världens bästa rykte om sig i branchen - mycket AMS-utbildat folk som jobbar inom bemanning (som istortsett knappt behövt klara provet å ändå fått korten).
Jag håller tummarna för att du får jobb utan dem! Gör som jag gjorde, kolla upp åkerier som är aktuella/intressanta, skriv en liten kort berättelse om dig själv, varför du valt att bli chaffis och vad du tror att just du skulle kunna bidra till just deras företag! Jag fick jobb 20min efter mitt andra mail var ivägskickat å hos dem är jag fortf. idag 5år senare :tummenupp


Idag var jag för övrigt ute 1½ på hojjen å parkerade precis innan regnet kom!!!!! :yoparty:banana:yoparty:banana:yoparty
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Eradi, vad du än gör... Fastna INTE i bemanningsträsket! Det är alldeles för många som gör det. Vissa trivs andra inte, men en sak är säker de har inte världens bästa rykte om sig i branchen - mycket AMS-utbildat folk som jobbar inom bemanning (som istortsett knappt behövt klara provet å ändå fått korten).
Jag håller tummarna för att du får jobb utan dem! Gör som jag gjorde, kolla upp åkerier som är aktuella/intressanta, skriv en liten kort berättelse om dig själv, varför du valt att bli chaffis och vad du tror att just du skulle kunna bidra till just deras företag! Jag fick jobb 20min efter mitt andra mail var ivägskickat å hos dem är jag fortf. idag 5år senare :tummenupp


Idag var jag för övrigt ute 1½ på hojjen å parkerade precis innan regnet kom!!!!! :yoparty:banana:yoparty:banana:yoparty

Åhhh... Du fick med dig nyklarna den här gången.:D:D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top