Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Snöskottning....!"#¤%&%¤¤#":mad:
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jag är ju fan vacker som en 23-åring, kanske ser ut som 21 men det får man leva med :)
Ja var fan har man varit, på samma ställe som förut :krama
Men har man ingen hoj så hänger man med lite dåligt....jag borde skämmas....

Jupps!

:malajentillskampålen.nu

Men välkommen tillbaka nu då...
Bara att inse... Vi, det vackra folket, är alldeles för instressanta för att klara sig utan! :fakta
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Kan ju vara värt att testa, så småningom. Eller? :confused:

Javisst, testa kostar ju inget. Det är dock bara beta-version än så länge och det blir väl inte riktigt användbart förrän det är många som använder det. Bara att slänga över en mailadress så kommer det en invite.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Javisst, testa kostar ju inget. Det är dock bara beta-version än så länge och det blir väl inte riktigt användbart förrän det är många som använder det. Bara att slänga över en mailadress så kommer det en invite.

Haha, ja det är ju som allting annat som kommer. Buggigt och struligt, men rätt kul att vara med. Jag kommer ihåg när ICQ var beta... *uråldrig* :rolleyes: PM kommer. Tack!
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
skrynkliga älgbajskorvar.......

Nu är bajskorvarna doppade i vit choklad... well, 10 blev vita, sen började tryffeln smälta i det vita så resten av bajskovarna är nu doppade i ljusbajsbrun choklad.. :glömdet

edit: dom ser INTE, verkligen INTE ut så här:
51455_125606.jpg


edit igen: dom SMAKAR jättegott!!!
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Nu är bajskorvarna doppade i vit choklad... well, 10 blev vita, sen började tryffeln smälta i det vita så resten av bajskovarna är nu doppade i ljusbajsbrun choklad.. :glömdet

edit: dom ser INTE, verkligen INTE ut så här:
51455_125606.jpg


edit igen: dom SMAKAR jättegott!!!

SMS:a över nårarå! :hihi
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jävlachokladtryffelreceptfrånhelvetet :huvet
Hoppsan... :lol

Jag gick pralinkurs med Mia Öhrn för ett tag sedan. Har några recept och tips för att få bra konsistens på tryffeln. Ska gå fortsättningskurs senare i vår. :)

Huvudsaken är ju att de blev goda. :krama
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ett litet filmklipp på morgonen...:) (Fast den gör sig bättre utan ljud...)

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QEvJ9tSF20U&hl=sv_SE&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QEvJ9tSF20U&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va jag som klarat mej hela tiden från snuva men inte nu inte, feber och snorig :( och jag ska jobba med en som inte fattar att förlorar man körkortet får man ta att en kollega kör åt en och att denne inte behöver lyssna på allt skit som sägs ur dennes käft.:huvet
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jaha, då har man skottat för tredje dagen i rad, inatt kom det BARA 20cm snö som skulle bort.....

Jag bara längtar tills plogen kör förbi så att man måste ut igen och skotta bort vallen från helvetet som dom alltid lyckas göra mot uppfarten, tur att man kör tysk tung vagn med fyrkrafs så att det räcket att ta lite fart till sambons stora glädje :rolleyes:
 

cbxforever

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2009
Ort
Göteborg
Hoj
1980 Honda CBX 1000
Citat:
Inskickat av Yasha Läs Inlägg
Ja, jag har ju också en massa Spotify invites kvar, jag trodde inte de var så åtråvärda längre. "Alla" har ju Spotify liksom!?

Jag vill ha, jag vill ha!!

Har du kvar någon, skicka till mig

cbxforever@yahoo.com

god jul
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Jag kommer ihåg när ICQ var beta... *uråldrig* :rolleyes:

Det var tider det, när man drog igång ICQ för att konstatera att ingen av den andra ICQ-användaren man kände var inloggad :nostalgisk :tungan

Ett litet filmklipp på morgonen...:) (Fast den gör sig bättre utan ljud...)

Perfekt vinterleksak!

Nu är bajskorvarna doppade i vit choklad... well, 10 blev vita, sen började tryffeln smälta i det vita så resten av bajskovarna är nu doppade i ljusbajsbrun choklad.. :glömdet

Säg att det är hemgjord mjölkchoklad! :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top