Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:va ja jäklar jag har både såna och spotify invites över :)

Bara hojta till gott folk så ska jag nog klara av att sända ut lite :)

Hysta über en spotify till mig eru snäller !
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:va ja jäklar jag har både såna och spotify invites över :)

Bara hojta till gott folk så ska jag nog klara av att sända ut lite :)
Ja, jag har ju också en massa Spotify invites kvar, jag trodde inte de var så åtråvärda längre. "Alla" har ju Spotify liksom!? :va

:D
 

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Ort
Vallentuna
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Jag har ett 20-tal google wave om nån är intresserad :)

Är det illa att man redan vid 26 års ålder känner sej gammal för att man inte hänger med i nymodigheterna? Vad är google wave för nånting? :va

Hej!

Svårt det där, alltså att bestämma sig! Finns ju massor av underbara hojmodeller och körstilar så jag förstår din ambivalens inför ett val.
Dock tycker jag att Kristers råd här är mycket förnuftiga, dvs köp en enkel brukshoj och lär dej hantera den innan du specifierar dej vidare.
ER-6:an är ett utmärkt val att lära sig att köra hoj på.:tummenupp

Finns många liknande touringvarianter ute på marknaden, och mitt tips skulle vara att först köpa en sådan begagnad hojmodell och ta lappen med hjälp av denna. Sen när du känner att du är sugen på att bita tag i nåt mera efter det så är det ju bara att fortsätta att plöja vidare mot motard lr sporthojar lr cross lr touring lr offroad lr custom. Valen är många! :)

Men det är nästan enklast att börja med basic och sedan välja direktion.
Hoppas allt går bra! :banana

/Iza

Japp, tror nog att jag inte kommer bli särskilt besviken oavsett vad jag hamnar med. Har ju hela livet framför mej att testa olika stilar. :)

Eradi var snabb som vinden, 1 minut tog det. :tummenupp

Satt och funderade en stund vad det sa om min karaktär att jag är så snabb och har stenkoll på uppdateringarna av tråden vid den tiden på dagen. Men sen ledsnade jag och gick och sov ett par timmar. :)

Kan dock säga att jag var uppe vid 6 imorse och övningskörde lastbil hela förmiddagen. :D

Men kunde inte regga mej idag. Stog nånting att dagens gräns för registreringar är uppnådd och att jag ska försöka igen imorrn. Om dom med "imorrn" menar efter midnatt så fixar jag det då. Lär vara uppe ett tag och njuta av början av ett
tre veckor långt jullov
att ta det lungt på. :tummenupp
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Är det illa att man redan vid 26 års ålder känner sej gammal för att man inte hänger med i nymodigheterna? Vad är google wave för nånting? :va

Mail, messenger, wiki och sociala nätverk i ett typ. Allt i realtid, det man skriver kan översättas live till språket den man skriver till använder, man kan lägga till externa tjänster osv. Framtiden redan idag... typ. :tungan
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Man ska inte kasta sten i glashus. :mattias
Skratta inte så du bryter lårbenshalsen, gubbe. :tungan

Var har du varit förresten?!? :va

Mail, messenger, wiki och sociala nätverk i ett typ. Allt i realtid, det man skriver kan översättas live till språket den man skriver till använder, man kan lägga till externa tjänster osv. Framtiden redan idag... typ. :tungan
Kan ju vara värt att testa, så småningom. Eller? :confused:
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Man ska inte kasta sten i glashus. :mattias
Skratta inte så du bryter lårbenshalsen, gubbe. :tungan

Var har du varit förresten?!? :va

Jag är ju fan vacker som en 23-åring, kanske ser ut som 21 men det får man leva med :)
Ja var fan har man varit, på samma ställe som förut :krama
Men har man ingen hoj så hänger man med lite dåligt....jag borde skämmas....
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top