Skriv-vad-du-vill-tråden

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Kändes inte som att jag hade heller direkt, efter att först legat däckad med lunginflamation och nåt tjall i lungsäcken och sen vek äldsta tjejen ner sig och blev inlagd på sjukan. Sen, lagomt efter det, kom denna ljuvliga j*a förkylning!:huvet Har gått och mått skit 1,5 månad nu, men nu borde det väl för f**n vara klart för ett tag!:mad:

Oj.....ska nog inte klaga om jag "bara" är supersnorig............:krama
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Oj.....ska nog inte klaga om jag "bara" är supersnorig............:krama

Nää, precis! :mad: Och Ni tjejer pratar om att föda barn, men Ni har inte en aning om hur det känns för en kille att vara riktigt förkyld!:mad: ;)

:krama Hoppas det ger med sig snart!

PS. Har du tänkt på att snoret inte fortsätter rinna på samma sätt när man sover... Hopp isäng med dej nu!:D
 

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
pibj01 e bääääst!!

Bara så där får Tant en låda öl, och inte vilken öl som helst utan en låda KOFF!!:Bugar:Bugar

Njut på gräsmattan... men inte alla på en gång.
Och tack för att du ställde upp som handledare... :banana
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Meeeen lite irriterad e jag trots allt, hade ju hoppas på att kunna träna igen efter "olyckan" i förra veckan, men inte då..........

Foten värker som den, den gör xtra ont när jag hojar och skall växla upp....

Hmmmmm, inge bra för Tant just nu..... fick dessutom MEJL igår att jag inte får tjänsten som jag har sökt, De kan inte ens ringa och tala om varför, utan bara mejla.

Oförskämt säger Tant!
 

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Meeeen lite irriterad e jag trots allt, hade ju hoppas på att kunna träna igen efter "olyckan" i förra veckan, men inte då..........

Foten värker som den, den gör xtra ont när jag hojar och skall växla upp....

Hmmmmm, inge bra för Tant just nu..... fick dessutom MEJL igår att jag inte får tjänsten som jag har sökt, De kan inte ens ringa och tala om varför, utan bara mejla.

Oförskämt säger Tant!
Surt i dubbel bemärkelse, då får väl ta och börja midsommarfestligheterna istället.:fyllisar
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Halvdag sen styr kosan mot Utö !:banana
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är därför jag alltid halverar våra ue:s fakturor! :D

*tar bort Sweedo som potentiell kund då han ej är snäll med fakturorna och inte gillar rh-garanti*

Glad midsommar påre !
 

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Meeeen lite irriterad e jag trots allt, hade ju hoppas på att kunna träna igen efter "olyckan" i förra veckan, men inte då..........

Foten värker som den, den gör xtra ont när jag hojar och skall växla upp....

Hmmmmm, inge bra för Tant just nu..... fick dessutom MEJL igår att jag inte får tjänsten som jag har sökt, De kan inte ens ringa och tala om varför, utan bara mejla.

Oförskämt säger Tant!

Aj då illa illa... Det blir bättre dagar.. Själv är jag skitglad idag, förstår inte varför eftersom jag jobbar hela midsommarhelgen:banana
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Aj då illa illa... Det blir bättre dagar.. Själv är jag skitglad idag, förstår inte varför eftersom jag jobbar hela midsommarhelgen:banana

Du e glad för att du hojade till jobbet!!

Nu skall jag trycka in min granne i bilen sedan blir det att handla upp sig på matfronten inför midsommar!!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Haha, rh-garanti brukar det väl alltid vara.

Ha en blöt, invärtes, och trevlig midsommar!

Önska något liknande till dig också.
Kom ihåg:
Om du ligger på golvet och kan fortfarande hålla i dig så är du inte full.:fyllisar
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top