Ninja 250R

Roustabout

Gasar tills det Rasar
Gick med
16 Dec 2007
Ort
Skåne
Hoj
96-DR 650SE
Persoligen gillar jag inte tankpads. Har vuxit ifrån ninjagubbar. Men skulle gärna se en bild på den där huggern, ktm
 

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
Persoligen gillar jag inte tankpads. Har vuxit ifrån ninjagubbar. Men skulle gärna se en bild på den där huggern, ktm

Kommer en bild så snart huggern är monterad:tummenupp

Såg en Ninja med alunät under kåpan/kylaren för att dölja sugrören till krökar.
Funderar starkt på att göra likadant,såg riktigt snyggt ut:yoparty

Återkommer med foton,ska mekas i Påsk,fortfarande mycket snö i Norr:gnissla
 

Devon

Dumglad
Gick med
18 Jul 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2001 Aprilia Pegaso
Begagnat

Var lite nyfiken på vad begagnatpriserna skulle hamna på på lill-ninjan, men inte sett några begagnade alls på Blocket. Är det för att alla är så nöjda med sina hojar eller såldes det inte så många hit förra året?
 

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
Var lite nyfiken på vad begagnatpriserna skulle hamna på på lill-ninjan, men inte sett några begagnade alls på Blocket. Är det för att alla är så nöjda med sina hojar eller såldes det inte så många hit förra året?

Tror att det bara såldes 30-50 st förra året:rolleyes: Och ingen har tröttnat på sin hoj ännu:hihi En lågprishoj behöver sällan ut på annons,antagligen köper en kollega hojjen eller brorsan:tummenupp Offroadhojjar runt 20 papp brukar
sällan ut på annons,utan säljs till någon polare.

Tja,vad kan värdet vara ,skulle tippa runt 30 000:- utan extra prylar:rolleyes:
Och det är så lite pengar,då kan man lika gärna ha kvar hojjen:hihi även om jag köper en till med mer kubik,har man två hojjar kan man lika gärna äga tre:fyllisar :rofl Lill-Ninja är skitrolig att köra på kurviga vägar,men tråkig på E4:gnissla

Ooops,PRIS 2009 Ninja 250 46900:-[/U]JAG SOM KÖPTE MIN FÖR 37000:-:arsele

http://www.blocket.se/vi/20429032.htm?ca=4_s
 
Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Var lite nyfiken på vad begagnatpriserna skulle hamna på på lill-ninjan, men inte sett några begagnade alls på Blocket. Är det för att alla är så nöjda med sina hojar eller såldes det inte så många hit förra året?

Va en till salu i gbg för nån månad sen för typ 37k. Tror den hade gått runt 100 mil då. Men piss att de höjt nypris 5k till 46.900.
 

KTM640Y2K

http://grusbus.nu
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Hojjlös,men inte länge till!!!
Persoligen gillar jag inte tankpads. Har vuxit ifrån ninjagubbar. Men skulle gärna se en bild på den där huggern, ktm

Här kommer bilden:D Inte bästa bilden,men huggern ser ok ut:tummenupp
Har kört 10 mil,mätaren passerat 300 mil.
 

Bifogat

  • NINJA 001.JPG
    NINJA 001.JPG
    93.7 KB · Visningar: 158
Last edited:

NinjaSajCo

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2009
Ort
Malmö
Hoj
Ninja 250r -09
Här kommer bilden:D Inte bästa bilden,men huggern ser ok ut:tummenupp
Har kört 10 mil,mätaren passerat 300 mil.

Ny ägare av Ninja 250r -09 :D


dsc01432q.jpg
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Var lite nyfiken på vad begagnatpriserna skulle hamna på på lill-ninjan, men inte sett några begagnade alls på Blocket. Är det för att alla är så nöjda med sina hojar eller såldes det inte så många hit förra året?

http://www.avamc.se/begagnat/218-hbu855.html


Great!! Leo Vince kontakten har jag sen innan till andra hojar, tänkte kolla om det fanns någon här som hade feedback på ett slip-on till vår hoj. Så tack för artikeln!!
 
Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Leo Vince exhaust till Kawasaki Ninja 250r

Jag har kontaktuppgifter om någon ska köpa slip-on exhaust Leo Vince till Kawasaki Ninja 250r:

Rostfritt slip-on system. Inget carbon eller titan, bara aluminium. Pris: 3900kr
Komplett system med slip-on delen bak. Pris: 6200kr.

Tar ca 12 arbetsdagar att få hem det.

Svensk återförsäljare och priserna är totalkostnad, för den som själv hämtar systemet annars tillkommer fraktkostnad inom Sverige (skulle jag tro, fråga återförsäljaren vid kontakt).
 

Bifogat

  • Ninja 250.jpg
    Ninja 250.jpg
    45.1 KB · Visningar: 72

E-Teknologen

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XJ6 Diversion -10
Wieee :D

Hej, är ny ninja ägare, eller ja.... hyfsat ny i allafall.:yoparty Den har stått i garaget ett tag och sen har jag krockat med en bil med min lätta mc så jag har gått med gips några månader. Kändes jobbigt att bara kunna stå där och inte ens provsitta motorcykeln, men nu har jag kört den och jag bara älskar den :rolleyes:

Jag har kontaktuppgifter om någon ska köpa slip-on exhaust Leo Vince till Kawasaki Ninja 250r:

Rostfritt slip-on system. Inget carbon eller titan, bara aluminium. Pris: 3900kr
Komplett system med slip-on delen bak. Pris: 6200kr.

Tar ca 12 arbetsdagar att få hem det.

Svensk återförsäljare och priserna är totalkostnad, för den som själv hämtar systemet annars tillkommer fraktkostnad inom Sverige (skulle jag tro, fråga återförsäljaren vid kontakt).

Jag söker efter ett bra slip-on rör. Tydligen skulle man ju inte behöva ställa in något , utan det är bara att skruva på och köra med det där. Vart kan man skaffa det då?
 
Last edited:

Spitfire66

Ny medlem
Gick med
13 May 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
tvåhjuling
Hejsan !
Tänker provköra en Ninja 250 r nu på torsdag.Får se om det blir bu eller bä!
Satt ju rätt bra på den iallafall med mina 191cm.
Är väl mest orolig över motorvägskänslan.Hur ansträngd är motorn i 110km/h?
Hade väl mest tänkt använda den till jobbet och sköna turer på 70-90vägar på fritiden.(inbillar jag mig)
Lurar annars på en ER6:a.

Svart eller grön? Kawa ÄR grönt,men den svarta i butiken var fin.
Fast sen såg man videosarna på den ruggigt snygga blåmetallicen och undrar om det är färgen för Sverige nästa år?(eller finns den i /på Europalagret?eller är det USA-marknaden som har rött&blått?))

Återkommer med intryck efter provkörningen.

Övertyga mig gärna!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top